کمیته کلیدی پارلمان اتحادیه اروپا قرارداد MiCA را برای تنظیم مقررات رمزنگاری – مقررات بیت کوین نیوز تصویب کرد

[ad_1] کمیته اقتصادی پارلمان اروپا از تصویب مقررات جامع بازارهای دارایی های رمزنگاری (MiCA) حمایت کرده است. همچنین از معرفی قوانینی برای ردیابی نقل و انتقالات ارزهای دیجیتال، که بخشی از آخرین فشار اتحادیه اروپا برای مبارزه با پولشویی است، حمایت کرده است. قانون رمزگذاری MiCA اتحادیه اروپا مانع دیگری قبل از تصویب نهایی می

کد خبر : 266520
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
کمیته کلیدی پارلمان اتحادیه اروپا قرارداد MiCA را برای تنظیم مقررات رمزنگاری – مقررات بیت کوین نیوز تصویب کرد

[ad_1]

کمیته اقتصادی پارلمان اروپا از تصویب مقررات جامع بازارهای دارایی های رمزنگاری (MiCA) حمایت کرده است. همچنین از معرفی قوانینی برای ردیابی نقل و انتقالات ارزهای دیجیتال، که بخشی از آخرین فشار اتحادیه اروپا برای مبارزه با پولشویی است، حمایت کرده است.

قانون رمزگذاری MiCA اتحادیه اروپا مانع دیگری قبل از تصویب نهایی می شود

کمیته امور اقتصادی و پولی پارلمان اروپا (ECON) توافق موقت در مورد یک قانون مهم را که برای تنظیم فضای ارزهای دیجیتال اتحادیه اروپا تنظیم شده است، تصویب کرد. این رای گیری که در آن 28 نماینده موافق و تنها یک نماینده مخالف بودند، در آستانه رای گیری عمومی مجلس در مورد چارچوب جدید است.

نمایندگان مؤسسات کلیدی اتحادیه اروپا و کشورهای عضو در اوایل سال جاری بر سر پیشنهاد MiCA به توافق رسیدند. شورای اتحادیه اروپا هفته گذشته اعلام کرد کمیته نمایندگان دائمی (COREPER) نیز پیش نویس قانون را تایید کرد.

هدف MiCA برای اجرای مقررات یکسان برای دارایی های رمزنگاری در سراسر بلوک 27 نفره است. از جمله اهداف بیان شده، تضمین حفاظت از مصرف کننده و محیط زیست و همچنین ایجاد تدابیر امنیتی در برابر دستکاری بازار و جرایم مالی مرتبط است.

این بسته مربوط به دارایی های دیجیتالی است که تحت پوشش قوانین خدمات مالی موجود اتحادیه اروپا نیستند. هدف آن تنظیم فعالیت های ارائه دهندگان خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال، از جمله صدور، مبادله و تجارت آنها است.

“یک قدم جلوتر… نتیجه مذاکرات سه گانه در مورد MiCA توسط کمیته ECON پذیرفته شد. گزارشگر این قانون، استفان برگر، پس از تایید ECON از توافق بین پارلمان اتحادیه اروپا، شورا و کمیسیون در توییتر گفت.

مقابله با خطرات پولشویی مرتبط با دارایی های رمزنگاری شده یکی دیگر از اولویت های مقامات اتحادیه اروپا است. قانونگذاران ECON و کمیته آزادی های مدنی، عدالت و امور داخلی (LIBE) همچنین یک توافق موقت در مورد قوانین ضد پولشویی (AML) برای نقل و انتقالات رمزنگاری شده را تصویب کردند، که همچنین در اواخر ژوئن به دست آمد و با MiCA همسو شد.

تحت این قوانین، به اصطلاح «قانون سفر» برای جریان‌های دارایی‌های کریپتو اعمال می‌شود که بر اساس آن اطلاعات مربوط به منبع دارایی‌ها و ذینفع هر تراکنش را همراهی می‌کند. مقررات AML همچنین در مورد تراکنش‌های «کیف‌پول‌های بدون میزبانی» که کاربران خصوصی با کیف‌پول‌های مدیریت شده توسط ارائه‌دهندگان خدمات تعامل دارند، اعمال می‌شود.

برچسب ها در این داستان

تأیید، کمیته، کمیته ها، تأیید، COREPER، رمزنگاری، دارایی های رمزنگاری، ارزهای رمزنگاری شده، ارزهای دیجیتال، ECON، اتحادیه اروپا، پارلمان اتحادیه اروپا، پارلمان اروپا، قانونگذاری، LIBE، MiCA، بسته، پارلمان، مقررات، مقررات، ارائه دهندگان خدمات، رأی، کیف پول

آیا انتظار دارید پارلمان اروپا قانون MiCA را تصویب کند؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Forance

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.