کمیته سنای ایالات متحده لایحه ای را برای کاهش خطرات ناشی از پذیرش بیت کوین به عنوان مناقصه قانونی السالوادور پیش می برد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] لایحه سنا برای کاهش خطرات ناشی از پذیرش بیت کوین به عنوان ارز قانونی در السالوادور در ایالات متحده پیشرفت کرده است: «از آنجایی که السالوادور بیت کوین را به عنوان ارز قانونی پذیرفته است، بسیار مهم است که خطرات سیستم مالی خود را کاهش دهیم. صورت حساب لایحه کاهش خطرات ناشی از مناقصه

کد خبر : 183388
تاریخ انتشار : جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
کمیته سنای ایالات متحده لایحه ای را برای کاهش خطرات ناشی از پذیرش بیت کوین به عنوان مناقصه قانونی السالوادور پیش می برد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

لایحه سنا برای کاهش خطرات ناشی از پذیرش بیت کوین به عنوان ارز قانونی در السالوادور در ایالات متحده پیشرفت کرده است: «از آنجایی که السالوادور بیت کوین را به عنوان ارز قانونی پذیرفته است، بسیار مهم است که خطرات سیستم مالی خود را کاهش دهیم. صورت حساب

لایحه کاهش خطرات ناشی از مناقصه قانونی بیت کوین در السالوادور کمیته سنا تصویب شد

کمیته روابط خارجی سنای ایالات متحده (SFRC) “قانون پاسخگویی برای ارزهای دیجیتال در السالوادور” یا “قانون ACES” را ارتقا داده است. این لایحه در 16 فوریه توسط سناتورهای جیم ریش (آیداهو)، باب ارائه شد. منندز (DN.J.) و بیل کسیدی (R-La.). هدف آن کاهش خطرات ناشی از پذیرش بیت کوین در السالوادور به عنوان ارز قانونی است.

سناتور ریش، عضو رتبه بندی SFRC، چهارشنبه در توییتی نوشت:

از آنجایی که السالوادور بیت کوین را به عنوان ارز قانونی پذیرفته است، بسیار مهم است که خطرات سیستم مالی خود را کاهش دهیم.

او گفت: «قانونی که امروز توسط SFRC تصویب شد، آژانس‌های فدرال را ملزم می‌کند تا خطرات، از جمله توانمندسازی بالقوه بازیگران بد و جرایم سازمان‌یافته را بررسی کنند.»

قانون پیشنهادی مستلزم گزارشی از وزارت امور خارجه در مورد پذیرش بیت کوین در السالوادور به عنوان ارز قانونی و طرحی برای کاهش خطرات احتمالی برای سیستم مالی ایالات متحده است. این گزارش شامل تجزیه و تحلیل قانون بیت کوین السالوادور و خطرات امنیت سایبری، ثبات اقتصادی و حکومت دموکراتیک است.

السالوادور در سپتامبر سال گذشته بیت کوین را به عنوان پول ملی در کنار دلار آمریکا پذیرفت. از آن زمان، این کشور به طور کلی 1801 بیت کوین خریداری کرده است.

نایب بوکله، رئیس جمهور سالوادور، در واکنش به تصویب این لایحه توسط کمیته سنا، در توییتی نوشت:

هرگز در رویاهای وحشیانه ام فکر نمی کردم که دولت ایالات متحده از کاری که ما در اینجا انجام می دهیم بترسد.

وی در ادامه توئیت خود نوشت: «دولت آمریکا طرفدار آزادی نیست و این یک واقعیت ثابت شده است. پس ما برای آزادی خواهیم ایستاد. بازی ادامه دارد.”

سناتور بیل کسیدی به توییت بوکل درباره آزادی پاسخ داد. او نوشت: «ساکنان سالوادور در ایالات متحده این سیاست را دوست ندارند. ما در حال پاسخگویی به نگرانی های آنها هستیم. شاید آن‌ها به رئیس‌جمهوری که به تجارت بیت‌کوین «لخت» می‌بالد اعتماد ندارند.»

ایالات متحده تنها کشوری نیست که نگران قانون بیت کوین السالوادور است. در نوامبر سال گذشته، اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان (BOE) نگرانی هایی را در مورد استفاده از بیت کوین به عنوان پول قانونی در السالوادور مطرح کرد.

علاوه بر این، صندوق بین المللی پول (IMF) بارها از کشور خواسته است که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی کنار بگذارد. طبق گفته صندوق بین‌المللی پول، هزینه‌های ساخت ارز قانونی بیت‌کوین بیش از مزایای بالقوه است.

با این حال، السالوادور دلیلی برای کاهش قانون بیت کوین خود نمی بیند. در واقع، رئیس جمهور Bukele پیش بینی کرده است که دو کشور دیگر BTC را به عنوان ارز قانونی در سال جاری اتخاذ خواهند کرد.

نظر شما در مورد لایحه ایالات متحده برای کاهش خطرات پذیرش بیت کوین در السالوادور به عنوان ارز قانونی چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.