کمیته جدید هماهنگی وزرای فدرال در زمینه سیب زمینی PEI رویکرد کل دولت را برای کمک به کشاورزان آسیب دیده از اختلالات تجاری ایالات متحده ارائه می کند.

[ad_1] 7 ژانویه 2022 – اتاوا، ON – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا دولت کانادا متعهد به بازگرداندن دسترسی به بازار سیب زمینی تازه PEI به ایالات متحده و حمایت از کشاورزان PEI است که تحت تأثیر اختلالات تجارت قرار گرفته اند. به همین منظور، محترم ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای

کد خبر : 152708
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱:۲۱
کمیته جدید هماهنگی وزرای فدرال در زمینه سیب زمینی PEI رویکرد کل دولت را برای کمک به کشاورزان آسیب دیده از اختلالات تجاری ایالات متحده ارائه می کند.

[ad_1]

7 ژانویه 2022 – اتاوا، ON – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

دولت کانادا متعهد به بازگرداندن دسترسی به بازار سیب زمینی تازه PEI به ایالات متحده و حمایت از کشاورزان PEI است که تحت تأثیر اختلالات تجارت قرار گرفته اند. به همین منظور، محترم ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، امروز تشکیل کمیته جدید هماهنگی وزیران فدرال در زمینه سیب زمینی PEI را با هدف افزایش هماهنگی و همکاری در سراسر دولت فدرال برای پاسخ به نگرانی ها و نگرانی ها اعلام کرد. راه حل ها را پیدا کنید

این کمیته یک انجمن مهم برای تبادل اطلاعات و توسعه استراتژی های بیشتر برای رسیدگی به این موضوع خواهد بود، در حالی که اثرات زگیل سیب زمینی بر بخش سیب زمینی PEI را به حداقل می رساند. این کار مهمی را که تا به امروز انجام شده است ساخته و تکمیل خواهد کرد. این کمیته طیفی از موضوعات را بررسی خواهد کرد، مانند به روز رسانی در مورد بحث های فنی برای ارائه تضمین علمی به ایالات متحده، ارائه برنامه ها برای حمایت از کشاورزان، پیشرفت کارگروه صنعت و دولت سیب زمینی، و تلاش های حمایتی برای دسترسی بین المللی. بازارها اولین دیدار هفته آینده برگزار خواهد شد.

این کمیته توسط وزیر Bibeau و محترم Ginette Petitpas Taylor، وزیر زبان های رسمی و وزیر مسئول آژانس فرصت های آتلانتیک کانادا، ریاست مشترک خواهد داشت. اعضای کمیته عبارتند از: جناب دومینیک لبلان، وزیر امور بین دولتی، زیرساخت ها و جوامع؛ خانم مریم نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، تجارت کوچک و توسعه اقتصادی؛ و محترم لارنس مک آلی، وزیر امور کهنه سربازان و معاون وزیر دفاع ملی.

در 22 نوامبر، وزارت کشاورزی ایالات متحده به خدمات مرزی خود دستور داد که هرگونه محموله بذر، سفره و سیب زمینی فرآوری شده از PEI را رد کنند. ایالات متحده داده های علمی روشنی را در مورد تحقیقات CFIA در مورد کشف اخیر زگیل سیب زمینی، اقدامات کاهش خطر واضح و یک برنامه نظارتی مداوم برای مناطق قرنطینه شده به وضوح تعریف شده درخواست کرده است. در حالی که CFIA در حال حاضر تلاش های خود را برای جمع آوری اطلاعات درخواستی به منظور اطمینان دادن به ایالات متحده مضاعف می کند، آنها نمی توانند سیب زمینی های PEI را تأیید کنند زیرا مطابق با مقررات حفاظت از گیاهان الزامات ایالات متحده را برآورده نمی کنند.

از آن زمان، دولت: یک کارگروه سیب زمینی صنعت و دولت ایجاد کرده است. تا 28 میلیون دلار بودجه برای کمک به مدیریت سیب زمینی های مازاد اعلام کرد. تنظیمات مهمی در برنامه AgriStability انجام داد. بررسی ملی برای زگیل سیب زمینی را زودتر از موعد مقرر تکمیل کرد. و تعامل گسترده ای با دولت ایالات متحده در تمام سطوح برای حل این موضوع انجام داد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.