کمک های مالی FTX به محققان اولیه Covid-19 سوالاتی در مورد تبلیغات مرتبط با پیشگیری از همه گیری ایجاد می کند – اخبار بیت کوین

در حالی که سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX، منتظر محاکمه خود در پایان سال است، گزارش ها نشان می دهد که این شرکت میلیون ها دلار به محققان اولیه Covid-19 کمک کرده است. گزارش شده است که این تحقیق برای ایجاد تردید در مورد درمان های خاص مانند استفاده از ایورمکتین و هیدروکسی کلروکین

کد خبر : 305905
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۵:۰۰
کمک های مالی FTX به محققان اولیه Covid-19 سوالاتی در مورد تبلیغات مرتبط با پیشگیری از همه گیری ایجاد می کند – اخبار بیت کوین


در حالی که سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX، منتظر محاکمه خود در پایان سال است، گزارش ها نشان می دهد که این شرکت میلیون ها دلار به محققان اولیه Covid-19 کمک کرده است. گزارش شده است که این تحقیق برای ایجاد تردید در مورد درمان های خاص مانند استفاده از ایورمکتین و هیدروکسی کلروکین مورد استفاده قرار گرفته است.

بحث و جدل پیرامون مدیر عامل سابق FTX و تامین بودجه تحقیقاتی برای بی اعتبار کردن درمان‌های کووید-19

چندین گزارش وجود دارد که ادعا می‌کند سام بنکمن-فرید (SBF)، یکی از بنیان‌گذاران صرافی رمزارز منحل‌شده FTX، به تامین مالی دلایل مربوط به پیشگیری از همه‌گیری کمک کرده است. در هفته اول سال 2023، گزارش‌ها نشان داد که SBF قبل از اینکه بایدن به دلیل کلاهبرداری دستگیر شود، با مقامات ارشد دولت دیدار کرده است. هنگامی که از کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید در مورد این جلسات سؤال شد، به مطبوعات گفت که این جلسات شامل بحث در مورد “پیشگیری از همه گیری” است.

بسیاری از اخبار مربوط به کمک های مالی SBF به پیشگیری از بیماری همه گیر به دنبال گزارش های مختلفی است که نشان می دهد قرنطینه های کووید-19 تأثیر منفی بر اقتصاد جهانی داشته است، مقالاتی که نشان می دهند ایورمکتین مزایای درمانی در عفونت های کووید-19 نشان داده است و هیدروکسی کلروکین در مقابله با آن موثر است. کووید-19 زمانی که زودتر تجویز شود. علاوه بر این، بسیاری از مردم نسبت به واکسن mRNA کووید-19 ابراز تردید کرده‌اند و به دلیل نگرانی‌های ایمنی، درخواست‌هایی برای حذف آن از بازار وجود دارد.

در همین حال، تعدادی از گزارش‌ها نشان می‌دهند که FTX در روزهای اولیه همه‌گیری، بودجه قابل توجهی از تبلیغات مرتبط با همه‌گیری را تأمین می‌کرد. برادر SBF، Gabe Bankman-Fried، مدیر «محافظت در برابر همه‌گیری‌ها» بود و گزارش‌ها اشاره می‌کنند که FTX سازمان را با پول نقد تازه «سوخت» کرد.

به گزارش واشنگتن پست، این سازمان یک میلیون دلار برای لابی کردن کنگره هزینه کرد و 26 لابیگر را استخدام کرد. لوسیانا بوریو، کارشناس ارشد بهداشت جهانی در شورای روابط خارجی و کارشناس بیماری های عفونی، به واشنگتن پست گفت: برادران تلاش زیادی کردند تا توجه کنگره را به دفاع زیستی حفظ کنند.

گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهند که گفته می‌شود، FTX و بازوی اهدایی آن، “بنیاد FTX”، 18.25 میلیون دلار به محققان اولیه Covid-19 اختصاص داده است که مقالات خاصی را برای ایجاد تردید در مورد برخی از درمان‌های Covid-19 نوشتند. یک بیانیه مطبوعاتی منتشر شده در 16 مه بیان می کند که بنیاد FTX میلیون ها دلار به “محاکمه با هم” اهدا کرد. طبق بیانیه مطبوعاتی، “Together” کنسرسیومی است که “شامل نمایندگانی از کمیته هدایت بالینی سازمان جهانی بهداشت (WHO) در زمینه درمان کووید-19 است.”

کمک های مالی FTX به محققان اولیه Covid-19 سوالاتی را در مورد تبلیغات مرتبط با پیشگیری از همه گیری مطرح می کند
سرمایه‌گذاران The Together Trial. اسکرین شات از themainewire.com.

گزارشی از themainewire.com نشان می‌دهد که پژوهش «کارآزمایی با هم» شامل دو مطالعه بود که برای بی‌اعتبار کردن استفاده از هیدروکسی کلروکین و ایورمکتین استفاده شد (مطالعه 1، مطالعه 2).

استیو رابینسون، یکی از همکاران themainewire.com نوشت: «تحقیق Together Trial شامل مطالعه‌ای بود که نشان داد فواید ایورمکتین برای بیماران مبتلا به کووید-19 نامشخص است و مطالعه‌ای که به این نتیجه رسید که هیدروکسی کلروکین هیچ فایده‌ای در کاهش بستری شدن در بیمارستان نشان نمی‌دهد». با گذشت زمان، بسیاری از مردم از این گروه هستند نظر که اقدامات پیشگیری از بیماری همه گیر موثر نبوده و ممکن است بیشتر از اینکه مفید باشد باعث آسیب شده باشد.

بودجه ادعایی FTX برای تحقیقاتی که با هدف ایجاد تردید در مورد درمان‌های خاص کووید-19 انجام می‌شود، به دنبال اتهاماتی است مبنی بر اینکه یکی از اعضای هیئت مدیره فایزر، دکتر اسکات گوتلیب، طبق گزارش‌ها در توییتر لابی کرده است تا پست‌هایی را سانسور کند که گفته بودند ایمنی طبیعی نسبت به واکسن mRNA کووید-19 برتری دارد.

بیشتر سانسور رسانه‌های اجتماعی و بی‌اعتباری دانشگاهی ناشی از محققینی که برای پیشبرد تبلیغات کووید-19 پرداخت می‌شوند، باعث سردرگمی قابل توجهی در دو سال گذشته شده است. در حالی که FTX که اکنون ورشکسته شده است، زمانی یکی از پنج صرافی برتر دارایی‌های رمزنگاری بود، بنیاد این شرکت همچنین اقدامات همه‌گیر بی‌اساس و بی‌اثر را ترویج کرد که ممکن است باعث آسیب قابل توجهی به جمعیت عمومی شده باشد.

برچسب ها در این داستان

بی اعتباری دانشگاهی، ادعاها، دولت بایدن، دفاع زیستی، شک و تردید، کمیته راهنمایی بالینی، سردرگمی، کنگره، شورای روابط خارجی، درمان COVID-19، تبادل دارایی های رمزنگاری شده، کمک های مالی، دکتر اسکات گوتلیب، محققان اولیه COVID-19، FTX سابق مدیر عامل، کلاهبرداری، ftx، بنیاد FTX، تامین مالی، Gabe Bankman-Fried، اقتصاد جهانی، محافظت در برابر بیماری های همه گیر، هیدروکسی کلروکین، ایورمکتین، لابی، واکسن mRNA، مصونیت طبیعی، اقدامات همه گیر، پیشگیری از بیماری همه گیر، Pfizer، بیانیه مطبوعاتی، تبلیغات، تحقیقات، نگرانی های ایمنی، سام بنکمن-فرید، sbf، سانسور رسانه های اجتماعی، استیو رابینسون، themainewire.com، با هم، محاکمه با هم، محاکمه، WHO

نظر شما در مورد تأمین مالی ادعایی FTX برای تحقیقاتی که با هدف ایجاد تردید در مورد درمان های خاص Covid-19 انجام شده است، چیست؟ آیا فکر می کنید این موضوع باعث سردرگمی قابل توجهی در دو سال گذشته شده است؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.