کمک دولت کانادا برای رفع موانع آموزش و اشتغال برای زنان

[ad_1] 7 مارس 2022 Gatineau، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا همه گیری COVID-19 تأثیر قابل توجهی بر کارگران کانادایی داشته است. اما زنان به طور نامتناسبی تحت تأثیر قرار گرفته اند و بهبود اقتصادی آنها کندتر بوده است. دولت کانادا اهمیت سرمایه گذاری در آموزش های جدید و حمایت های شغلی برای زنان، از

کد خبر : 175598
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۵:۴۴
کمک دولت کانادا برای رفع موانع آموزش و اشتغال برای زنان

[ad_1]

7 مارس 2022 Gatineau، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

همه گیری COVID-19 تأثیر قابل توجهی بر کارگران کانادایی داشته است. اما زنان به طور نامتناسبی تحت تأثیر قرار گرفته اند و بهبود اقتصادی آنها کندتر بوده است. دولت کانادا اهمیت سرمایه گذاری در آموزش های جدید و حمایت های شغلی برای زنان، از جمله حذف موانع برای گنجاندن آنها در نیروی کار را تشخیص می دهد تا این کشور بتواند به یک بهبود اقتصادی قوی و فراگیر دست یابد.

امروز در آستانه روز جهانی زن، وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و شمول معلولان، کارلا کوالترو، 26 پروژه را که در قالب برنامه آزمایشی آمادگی برای اشتغال زنان برای تامین مالی تصویب شده اند، اعلام کرد. این پروژه‌ها مدل‌های آموزشی مهارت‌های اساسی و قابل انتقال، مانند سوادآموزی و مهارت‌های ضروری و همچنین پشتیبانی‌های جامع برای دسترسی به آموزش مهارت‌ها، از جمله مراقبت از کودک، حمل‌ونقل و مشاوره را آزمایش و ارائه خواهند کرد.

برنامه آزمایشی بودجه سازمان‌ها را برای ارائه و آزمایش حمایت‌های پیش از استخدام و توسعه مهارت‌ها برای زنانی که با موانعی برای آموزش و اشتغال مواجه هستند، و همچنین راه‌های جدیدی برای کمک به کارفرمایان برای افزایش فراگیری در محیط کار تأمین می‌کند. این آزمایشی، زنان نژادپرستانه و/یا زنان بومی، زنان دارای معلولیت، زنان جامعه LGBTQ2 و زنانی را که برای مدت طولانی بیکار بوده اند، هدف قرار می دهد.

این بیماری همه گیر نابرابری های موجود در بازار کار را برای بسیاری از کانادایی ها، از جمله زنان، تشدید کرد. زنان از دست دادن شغل نامتناسبی را تجربه کردند، تا حدی به این دلیل که بسیاری از آنها در بخش‌هایی مانند خرده‌فروشی، رستوران‌ها و مهمان‌نوازی کار می‌کنند، و تا حدودی به دلیل افزایش مسئولیت‌های مراقبتی، در میان عوامل دیگر. حمایت های شغلی و آموزشی باید به نیازهای منحصر به فرد زنان مختلف توجه کند تا آنها بتوانند به طور کامل از بهبود اقتصادی بهره مند شوند.

این برنامه آزمایشی از زنانی که در تمام 13 استان و منطقه با موانع روبرو هستند، حمایت خواهد کرد. نتایج آزمایشی تغییرات سیستمی در مهارت‌ها و برنامه‌های اشتغال را برای کمک به زنان در سراسر کشور برای دستیابی بهتر به مهارت‌ها و فرصت‌های آموزشی اطلاع‌رسانی می‌کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.