کمک به کشاورزان برای کاهش گازهای گلخانه ای و افزایش تاب آوری در برابر تغییرات آب و هوایی

[ad_1] 12 آگوست 2021-شربروک ، کبک-کشاورزی و کشاورزی کانادا امروز ، وزیر کشاورزی و کشاورزی ، ماری کلود بی بیو ، فراخوان پیشنهادات خود را برای صندوق اقدام در آب و هوای مزرعه ، صندوق جدیدی تحت راه حل های آب و هوایی کشاورزی ، راه اندازی کرد. از امسال و تا سال 2024 ،

کد خبر : 91428
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
کمک به کشاورزان برای کاهش گازهای گلخانه ای و افزایش تاب آوری در برابر تغییرات آب و هوایی

[ad_1]

12 آگوست 2021-شربروک ، کبک-کشاورزی و کشاورزی کانادا

امروز ، وزیر کشاورزی و کشاورزی ، ماری کلود بی بیو ، فراخوان پیشنهادات خود را برای صندوق اقدام در آب و هوای مزرعه ، صندوق جدیدی تحت راه حل های آب و هوایی کشاورزی ، راه اندازی کرد. از امسال و تا سال 2024 ، صندوق 200 میلیون دلاری به طور مستقیم به کشاورزان برای اتخاذ شیوه های مفید مدیریتی که کربن را ذخیره کرده و انتشار گازهای گلخانه ای (GHG) را در سه حوزه مورد هدف پوشش می دهد ، پوشش می دهد: پوشش محصولات زراعی ، مدیریت نیتروژن و چرای چرخشی. این سه اقدام در مزرعه نه تنها انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد بلکه به کشاورزان یک راه حل مقرون به صرفه برای بهبود سلامت خاک و دستیابی به سایر مزایای زیست محیطی ارائه می دهد.

امسال چالش های خارق العاده ای را نشان می دهد که کشاورزان در خط مقدم تغییرات آب و هوا با آن روبرو هستند. پیش بینی می شود حوادث شدید آب و هوایی ، مانند خشکسالی امسال و سایر آثار زیست محیطی مانند چالش های مربوط به دسترسی و کیفیت آب ، سلامت خاک و تنوع زیستی در دهه های آینده برای این بخش شدیدتر و پرهزینه تر شود. کشاورزان در حال حاضر در حال نوآوری و اتخاذ شیوه ها و فناوری های پایدارتر برای بهبود تاب آوری آب و هوایی خود هستند.

صندوق از یک رویکرد مبتنی بر نتیجه استفاده می کند تا کاهش انتشار گازهای گلخانه ای جدید را به حداکثر برساند. انتظار می رود فعالیتهایی که از طریق صندوق حمایت می شود تا سال 2024 میزان انتشار گازهای گلخانه ای را تا 2 میلیون تن کاهش دهد و در مقایسه با پیش بینی های فعلی سالانه 1 میلیون تن در سال ادامه داشته باشد و در مجموع 792000 هکتار زمین را تحت شیوه های بهبود مدیریت به ارمغان بیاورد.

از امروز ، صندوق اقدام در آب و هوا در مزرعه به دنبال پیشنهاداتی از شرکای تحویل بالقوه برای توزیع مجدد وجوه به کشاورزان است که فعالیت های واجد شرایط را انجام می دهند. شرکای تحویل احتمالی صندوق اقدام بر آب و هوای مزرعه می توانند شامل گروه ها و انجمن های تولیدکننده ، سازمان های کالایی ، گروه های بومی ، سازمان های غیر دولتی ، و شرکت های استانی یا سرزمینی است.

شرکای تحویل باید طرحی را ارائه دهند که به بهترین شکل به نتایج مورد نظر برسد.

حمایت مستقیم از کشاورزان تحت این مناطق هدف قرار می گیرد:

  • پوشش دهی: به عنوان مثال ، پرداخت در هکتار برای پوشش هزینه های فرزندخواندگی یا هزینه های مربوطه مانند بذر و تجهیزات. محصولات زراعی گیاهانی هستند مانند شبدر و یونجه که برای پوشش خاک بکار می روند تا به منظور برداشت.
  • مدیریت نیتروژن: به عنوان مثال ، خدمات کشاورزی برای توسعه برنامه های مدیریت مواد مغذی مخصوص مزرعه ، اصلاح تجهیزات برای کاربرد کود در مزارع ، و نمونه برداری و تجزیه خاک.
  • چرای چرخشی: به عنوان مثال ، خدمات کشاورزی برای توسعه برنامه های مدیریت چرا ، شمشیربندی داخلی ، زیرساخت سیستم آب ، حبوبات و بذر علوفه. چرای چرخشی عمل مهار و جابجایی دامها از طریق مراتع است تا به گیاهان علوفه ای امکان بازیابی ، تعمیق سیستم ریشه ای و بهبود سلامت خاک را بدهد.

برای درخواست فرم فراخوان پیشنهادات ، لطفاً [email protected] ایمیل کنید. روند درخواست تا 26 سپتامبر 2021 ادامه خواهد داشت.

دولت کانادا متعهد است که با تولیدکنندگان کانادایی همکاری کند زیرا آنها به کانادا در رسیدن به اهداف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ملی ، حفاظت از محیط زیست و ایجاد قدرت و رقابت در مشاغل و اقتصاد کشاورزی ما کمک می کنند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.