کمک به خانواده ها در کانادا برای بهره مندی از شیوه های نوآورانه یادگیری اولیه و مراقبت از کودک

[ad_1] 19 آوریل 2022 ادمونتون، آلبرتا اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا بخش یادگیری اولیه و مراقبت از کودک در محیط های پیچیده و چالش برانگیز فزاینده ای در حال تکامل است. شناسایی شیوه‌ها و راه‌حل‌های نوآورانه که نیازهای کودکان و خانواده‌ها را بهتر برآورده می‌کنند، برای بهبود یادگیری زودهنگام و مراقبت از کودک به نفع

کد خبر : 195661
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۴۶
کمک به خانواده ها در کانادا برای بهره مندی از شیوه های نوآورانه یادگیری اولیه و مراقبت از کودک

[ad_1]

19 آوریل 2022 ادمونتون، آلبرتا اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

بخش یادگیری اولیه و مراقبت از کودک در محیط های پیچیده و چالش برانگیز فزاینده ای در حال تکامل است. شناسایی شیوه‌ها و راه‌حل‌های نوآورانه که نیازهای کودکان و خانواده‌ها را بهتر برآورده می‌کنند، برای بهبود یادگیری زودهنگام و مراقبت از کودک به نفع خانواده‌ها در کانادا ضروری است.

امروز، وزیر خانواده‌ها، کودکان و توسعه اجتماعی، کارینا گولد، کمک مالی به انجمن آماده‌سازی برای گنجاندن امروز (برنامه GRIT) ادمونتون را اعلام کرد. اتصال کانادا: تأثیرگذاری بر محیط های یادگیری اولیه و مراقبت از کودک از طریق توسعه رهبری پایدار پروژه ای که از طریق برنامه نوآوری آموزش اولیه و مراقبت از کودک تامین می شود.

این پروژه در مجموع 2,594,903 دلار از بودجه فدرال طی 36 ماه دریافت می کند که از مارس 2022 شروع می شود و هدف آن بهبود کیفیت برنامه ها و خدمات یادگیری اولیه فراگیر و مراقبت از کودک برای کودکان با نیازهای آموزشی متنوع در سراسر کانادا خواهد بود. به طور خاص، از 12 ارائه‌دهنده خدمات آموزش اولیه و مراقبت از کودک در استان‌ها و مناطق مختلف برای تطبیق برنامه دسترسی، پشتیبانی و مشارکت (ASaP) خود پشتیبانی خواهد کرد.

وزیر همچنین در میزگردی با مربیان دوران کودکی شرکت کرد تا در مورد سرمایه گذاری های بودجه 2022 و کارهای مهمی که آنها در پرورش کودکان انجام می دهند صحبت کند. آنها قلب سیستم آموزش زودهنگام و مراقبت از کودکان در سراسر کانادا هستند و کلید تضمین این امر هستند که همه خانواده ها در کانادا به آموزش اولیه و مراقبت از کودک با کیفیت بالا، مقرون به صرفه، انعطاف پذیر و فراگیر دسترسی دارند، صرف نظر از اینکه در کجا زندگی می کنند.

مقرون‌به‌صرفه‌تر کردن زندگی یکی از اهداف اولیه دولت در بودجه 2022 است. از سال 2015، دولت کانادا پیشرفت‌های واقعی را برای مقرون‌به‌صرفه‌تر کردن زندگی از ساحل به ساحل انجام داده است، از جمله سرمایه‌گذاری تاریخی 30 میلیارد دلاری در طول پنج سال برای ساخت. یک سیستم آموزش اولیه و مراقبت از کودک در سراسر کانادا با همکاری شرکای استانی، منطقه ای و بومی. تا پایان سال 2022، هزینه های مراقبت از کودک به طور متوسط ​​50 درصد کاهش می یابد و تا سال 2025-26، متوسط ​​هزینه مراقبت از کودک برای تمام فضاهای مراقبت از کودکان تحت نظارت در سراسر کانادا 10 دلار در روز خواهد بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.