کمک به جوانان بومی برای آموزش مهارت ها و حمایت های مورد نیاز برای به دست آوردن شغل خوب

[ad_1] 21 ژوئن 2021 ، گاتینو ، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا امروزه ، در ماه تاریخ ملی بومیان و در بیست و پنجمین سالگرد روز ملی مردم بومی ، به رسمیت شناختن تاریخ ، میراث ، فرهنگ ها و مشارکت های بیشمار ملل اول ، مردمان اینوئیت و متیس مهم است. ما می

کد خبر : 91062
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
کمک به جوانان بومی برای آموزش مهارت ها و حمایت های مورد نیاز برای به دست آوردن شغل خوب

[ad_1]

21 ژوئن 2021 ، گاتینو ، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

امروزه ، در ماه تاریخ ملی بومیان و در بیست و پنجمین سالگرد روز ملی مردم بومی ، به رسمیت شناختن تاریخ ، میراث ، فرهنگ ها و مشارکت های بیشمار ملل اول ، مردمان اینوئیت و متیس مهم است. ما می دانیم که همه گیری COVID-19 تأثیر قابل توجهی بر مردم بومی داشته است. به همین دلیل است که دولت کانادا به سرمایه گذاری های تاریخی و همکاری مشترک برای اطمینان از حمایت و فرصت های بومیان بویژه جوانان بومی ادامه می دهد تا بتوانند مشاغل طولانی مدت را برای حمایت از خود و خانواده خود ایجاد کنند.

به مناسبت این روز ، کارلا کوالتر ، وزیر اشتغال ، توسعه نیروی کار و شمول معلولان ، بیش از 116 میلیون دلار را که دولت کانادا از طریق استراتژی اشتغال و مهارت جوانان (YESS) برای اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا (ESDC) سرمایه گذاری می کند ، برجسته کرد. این سرمایه گذاری به جوانان ، از جمله جوانان بومی ، پشتیبانی و آموزش مهارت های مورد نیاز برای شروع حرفه ای خود را ارائه می دهد.

در سراسر کشور ، 78 سازمان که از طریق برنامه YESS ESDC تأمین مالی می شوند ، 78 پروژه را ارائه می دهند که به نزدیک به 8000 جوان ، از جمله جوانان بومی ، خدمت می کند. بیش از 40 مورد از این سازمان ها تحت رهبری بومیان هستند.

یکی از این سازمانها ، انجمن حرفه ای بومی کانادا ، تقریباً 2 میلیون دلار برای ارائه مسیرهای موفقیت دریافت کرده است ، پروژه ای که از طریق آن 500 جوان بومی در آلبرتا ، مانیتوبا و انتاریو مهارت هایی را کسب خواهند کرد که به آنها در آماده سازی مشاغل آینده کمک می کند. خدمات مهارت افزایی شامل راهنمایی فردی ، کمک به تهیه رزومه و مربیگری مصاحبه شغلی است.

از طریق بودجه 2021 ، دولت کانادا مبلغ 5.7 میلیارد دلار دیگر در پنج سال آینده برای کمک به جوانان کانادایی در پیگیری و تکمیل تحصیلات خود ، کسب مهارت های جدید و دسترسی به فرصت های بیشتر کار اختصاص داد. این مبلغ بالغ بر 7.4 میلیارد دلار است که برای حمایت از جوانان کانادایی در طول همه گیری سرمایه گذاری شده است. هزاران جوان دیگر کانادایی قادر خواهند بود از سرمایه گذاری های دولتی زیر استفاده کنند:

  • 30،600 شغل جدید از طریق استراتژی اشتغال و مهارت جوانان در سالهای 2021-22 ؛
  • 220،000 موقعیت شغلی از طریق مشاغل تابستانی کانادا در دو سال آینده ؛
  • پیش بینی 50،000 فرصت یادگیری یکپارچه کار از طریق برنامه استقرار کار دانشجویی در 2021-22 ؛
  • حداقل 85000 محل یادگیری یکپارچه کار از طریق Mitacs در پنج سال آینده با شروع از 2021 تا 2021 ؛ و
  • 28000 فرصت آموزش و کار برای جوانان کانادایی از طریق برنامه پذیرش فناوری دیجیتال کانادا.

دولت کانادا متعهد به کارهایی است که باید برای پیشبرد آشتی و تجدید روابط با مردم بومی بر اساس به رسمیت شناختن حقوق ، احترام ، همکاری و مشارکت انجام دهد. با بازگشایی اقتصاد کانادا ، برنامه های ESDC که توسط شرکای بومی ارائه می شود ، مانند برنامه مهارت های بومی و آموزش اشتغال ، نقش مهمی در تضمین پیشرفت و بازگشت جوامع بومی قوی تر از همیشه خواهد داشت.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.