کمک به توسعه دهندگان dapp برای دسترسی به کاربران در هر دستگاهی با Coinbase Wallet | توسط Coinbase | مارس، 2022

[ad_1] تنها با چند خط کد، دسترسی dapp خود را افزایش دهید عنوان: سید کوئیلو-پرابهو، مدیر مدیریت محصول، کیف پول میلیون‌ها نفر Coinbase Wallet را برای استفاده از dapp، کسب بازدهی با DeFi، تجارت بیش از صدها هزار دارایی و نگه داشتن NFT خود انتخاب می‌کنند. در عرض چند دقیقه می‌توانید کیف پول کوین‌بیس را

کد خبر : 175965
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۰۲
کمک به توسعه دهندگان dapp برای دسترسی به کاربران در هر دستگاهی با Coinbase Wallet |  توسط Coinbase |  مارس، 2022

[ad_1]

کوین بیس

تنها با چند خط کد، دسترسی dapp خود را افزایش دهید

عنوان: سید کوئیلو-پرابهو، مدیر مدیریت محصول، کیف پول

میلیون‌ها نفر Coinbase Wallet را برای استفاده از dapp، کسب بازدهی با DeFi، تجارت بیش از صدها هزار دارایی و نگه داشتن NFT خود انتخاب می‌کنند. در عرض چند دقیقه می‌توانید کیف پول کوین‌بیس را در برنامه خود ادغام کنید و دسترسی خود را به کاربران در همه دستگاه‌هایشان افزایش دهید – و داپ خود را به روی اکوسیستم چند زنجیره‌ای Coinbase با بیش از ۸۹ میلیون کاربر در ۸۵ کشور، در هر دستگاهی که ترجیح می‌دهند باز کنید.

تنها با چند خط کد، می‌توانید دسترسی کاربران Coinbase Wallet را در برنامه‌های موبایل iOS و Android و همچنین افزونه مرورگر Wallet در Chrome، به dapp خود باز کنید.

Coinbase Wallet SDK فقط 5 دقیقه طول می کشد تا یکپارچه شود و نیازی به استقرار زیرساخت اضافی ندارد. می‌توانید نحوه ادغام با Coinbase Wallet را در مستندات فنی ما بیاموزید، پست ما را در مورد استفاده از web3-react برای اتصال بخوانید، یا نسخه نمایشی Coinbase Wallet SDK را تماشا کنید.

ما متعهد شده‌ایم که مزایای کریپتو و کل اکوسیستم وب 3 را برای همه در دسترس قرار دهیم – صرف نظر از شبکه یا بلاک چین، کشور یا واحد پولی، ارز دیجیتال باهوش یا شکاک. ما در حال ساخت کیف پول کوین بیس هستیم تا این تعهد را منعکس کند. با پشتیبانی از تمام زنجیره‌های سازگار با EVM، از جمله Avalanche، BNB Chain، Polygon، و بسیاری دیگر، می‌توانید به میلیون‌ها کاربر برای dapp خود در محبوب‌ترین اکوسیستم‌ها دسترسی داشته باشید.

ما همچنین می دانیم که امنیت برای هر کسی که در اکوسیستم web3 ایجاد می کند بسیار مهم است. با ارائه یکپارچه‌سازی با مطمئن‌ترین و مطمئن‌ترین نام در کریپتو، می‌توانید به کاربران خود کمک کنید در حین کاوش در برنامه شما راحت باشند و مطمئن باشند که رمز و داده‌هایشان ایمن هستند.

اعتماد داخلی ارائه شده توسط کیف پول کوین بیس نشان می دهد: از فوریه 2022 این بیشترین بارگیری کیف پول داپی موبایل در ایالات متحده. ادغام dapp خود با Coinbase Wallet می تواند بلافاصله دسترسی 12 میلیون کاربر کیف پول را باز کند، با پتانسیل دسترسی به اکوسیستم کامل Coinbase با بیش از 89 میلیون کاربر در 85 کشور.

ما Coinbase Wallet SDK را راهی حیاتی برای گسترش دسترسی به dapps می‌دانیم، به همین دلیل است که می‌خواهیم این تجربه برای همه افراد جامعه ارز دیجیتال در دسترس باشد. برای ایجاد این امکان، Coinbase Wallet SDK منبع باز است و آن را برای هر توسعه دهنده dapp که می خواهد آن را در محصول خود ادغام کند، در دسترس قرار می دهد.

Crypto به تازگی شروع شده است و Coinbase Wallet کلید شما برای چیزهای بعدی است. برای توسعه‌دهندگان، کیف پول کوین‌بیس بهترین کیف پولی است که می‌توان با آن ادغام کرد، زیرا قابل اعتمادترین نام در حوزه ارزهای دیجیتال است و دسترسی بی‌نظیری به ۸۹ میلیون کاربر در کل اکوسیستم کوین‌بیس ارائه می‌کند. کیف پول کوین بیس همچنین کاربرپسندترین تجربه خودسرپرستی را ارائه می‌کند، قفل کل دنیای ارزهای دیجیتال، از جمله جمع‌آوری NFT، کسب بازدهی در رمزنگاری شما، دسترسی به بازی‌های بازی برای کسب درآمد، مشارکت در DeFi، شرکت در DAO و غیره را ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کنید.

سلب مسئولیت:

کیف پول کوین بیس یک کیف پول شخصی است که خدمات نرم افزاری مشمول کیف پول کوین بیس را ارائه می دهد شرایط استفاده از خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی. کیف پول کوین بیس است متمایز از Coinbase.com، و کلیدهای خصوصی کیف پول Coinbase مستقیماً توسط کاربر ذخیره می شود و نه توسط Coinbase. ممکن است هزینه ها اعمال شود. برای استفاده از کیف پول کوین بیس نیازی به حساب Coinbase.com ندارید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.