کمک به آتش نشانان در برابر مواد شیمیایی مضر

[ad_1] زمینه ساز دولت کانادا یک برنامه جامع برای حفاظت از آتش نشانان در برابر مواد شیمیایی مضر منتشر شده در حریق آتش سوزی در خانه ها اعلام کرده است. اوت 2021 دولت کانادا یک برنامه جامع برای حفاظت از آتش نشانان در برابر مواد شیمیایی مضر منتشر شده در حریق آتش سوزی در خانه

کد خبر : 93687
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
کمک به آتش نشانان در برابر مواد شیمیایی مضر

[ad_1]

زمینه ساز

اوت 2021

دولت کانادا یک برنامه جامع برای حفاظت از آتش نشانان در برابر مواد شیمیایی مضر منتشر شده در حریق آتش سوزی در خانه ها اعلام کرده است. این طرح شامل موارد زیر است:

ممنوعیت مواد شیمیایی مقاوم در برابر شعله

دولت برای اطمینان از شناسایی مواد شیمیایی مضر ، بیش از 150 ماده مقاوم در برابر شعله را ارزیابی کرده است. از بین آن دسته از مواد شیمیایی که مورد ارزیابی قرار گرفته اند ، هجده مورد به سلامت انسان یا محیط زیست آسیب رسانده است. دولت اقدامی برای محدود کردن یا حذف دوازده مورد از این مواد انجام داده و پیشنهاد می کند تا در مورد شش ماده دیگر مقاوم در برابر شعله اقدامی انجام دهد.

دولت همچنین در حال بررسی چهارده بازدارنده دیگر شعله برای تعیین این است که آیا آنها به سلامتی آسیب می رسانند یا زیست محیطی. بر اساس برنامه مدیریت مواد شیمیایی ، مواد ضد اشتعال بیشتری به عنوان اولویت ها مشخص شده اند. دولت کانادا به کار خود در زمینه این مواد شیمیایی اولویت دار ادامه می دهد و در عین حال پیشنهاد می کند که از افرادی که ممکن است به دلیل قرار گرفتن در معرض بیشتر یا حساسیت بیشتر ، از جمله آتش نشانان و کودکان ، در معرض خطر بیشتری قرار گیرند ، کمک کرده و از آنها محافظت کند.

دولت همچنین برنامه ای برای ارزیابی مواد جدید برای جلوگیری از ورود مواد شیمیایی مضر ، از جمله مواد مقاوم در برابر شعله ، به بازار کانادا بدون اقدامات کنترلی مناسب در صورت لزوم ، در نظر گرفته است. علاوه بر این ، تقریبا 130 بازدارنده شعله آلی تحت برنامه مواد جدید ارزیابی شده است تا اطمینان حاصل شود که هیچ ماده جدیدی قبل از انجام ارزیابی وارد بازار کانادا نشده و اقدامات کنترل مناسب بر روی یازده مورد از این مواد انجام شده است.

کاهش استفاده از مواد شیمیایی مقاوم در برابر شعله

جایگزین های مواد شیمیایی مقاوم در برابر شعله ممکن است شامل استفاده از مواد ذاتی مقاوم در برابر شعله (مانند پلی استر یا پشم) یا سیستم های حفاظتی آتش بدون مواد شیمیایی یا ترکیبی از این اقدامات یا اقدامات دیگر باشد. این رویکردها می تواند به کاهش استفاده از مواد شیمیایی مضر کمک کند و دولت برای ترویج پذیرش آنها اقدام می کند.

Health Canada اخیراً اطلاعیه ای را در مورد استفاده از مواد شیمیایی مقاوم در برابر شعله در برخی محصولات مصرفی در کانادا به ذینفعان منتشر کرد. هدف اعلانات تشویق تولید کنندگان ، واردکنندگان ، تبلیغ کنندگان و فروشندگان کانادایی برای دستیابی به الزامات عملکرد اشتعال پذیری برخی از محصولات مصرفی است که در مقررات زیر مقرر شده است. قانون ایمنی محصولات مصرفی کانادا بدون استفاده از مواد شیمیایی مقاوم در برابر شعله این اعلامیه از نوآوری محصول و حفاظت از سلامت کانادایی ها پشتیبانی می کند.

راهنمای صنعت اشتعال پذیری محصولات نساجی در کانادا برخی عوامل م flamثر بر اشتعال نساجی را مشخص می کند ، مانند محتوای الیاف ، ساختار پارچه ، وزن پارچه و تکمیل پارچه و در نظر گرفتن این عوامل هنگام طراحی ، ساخت و تأمین محصولات و اجزای آنها را تشویق می کند.

انجام تحقیقات و نظارت بر میزان تماس آتش نشانان با مواد شیمیایی

برای اطلاع از استراتژی های طراحی شده برای حفاظت از آتش نشانان ، قرار گرفتن آنها در معرض مواد شیمیایی مضر از طریق پروژه های تحقیقاتی مختلف ، از جمله مطالعات مربوط به نمونه خون و ادرار ، تحت نظر است. این پروژه ها به طور کلی به کار فعلی و آینده دولت برای ارزیابی و مدیریت مواد شیمیایی مضر اطلاع می دهد. آنها شامل موارد زیر هستند:

  • تحقیقات مشترک به رهبری کارشناسان دانشگاه اتاوا شامل جمع آوری و بررسی دستمال مرطوب پوست و ادرار بود. این مطالعه اشاره کرد که تماس با پوست احتمالاً منبع مهمی برای قرار گرفتن در معرض مواد سرطان زا در دود است. این نتایج با جامعه علمی و انجمن بین المللی آتش نشانان به اشتراک گذاشته شد.
  • دولت با کارشناسان دانشگاه مک گیل برای تجزیه و تحلیل بازدارنده های شعله انتخاب شده و گروه دیگری از آلاینده های محیطی معروف به هیدروکربن های معطر چند حلقه ای در نمونه های ادرار همکاری کرده است. تحقیقات بعدی ، که توسط Health Canada هدایت می شود ، در معرض تماس آتش نشانان با مواد بازدارنده شعله و مواد پرفلوئوروآلکیل است.

شناسایی بهترین شیوه ها برای آتش نشانان برای کاهش آسیب

تحقیقات نشان داده است که قرار گرفتن پوست در معرض دود ناشی از سوختن محصولات خانگی ممکن است برای آتش نشانان مضر باشد. استفاده از تجهیزات حفاظتی شخصی بهتر (PPE) یا اجرای اقدامات برای کاهش تماس و نفوذ پوست ممکن است این قرار گرفتن در معرض را کاهش دهد.

یک مطالعه در حال انجام توسط دانشگاه اتاوا در حال بررسی راهکارهای کاهش تماس از طریق تماس و نفوذ پوست است. پس از در دسترس قرار گرفتن ، شرکای مطالعه (از جمله Health Canada و Canada Canada Fire Marshall) نتایج را با جامعه علمی و جامعه آتش نشانان محلی ، ملی و بین المللی به اشتراک می گذارند. مراحل بعدی می تواند شامل تحقیقات طراحی شده برای ارزیابی رسمی سطح حفاظت ارائه شده توسط PPE بهبود یافته باشد.

به اشتراک گذاری اطلاعات و افزایش آگاهی

به عنوان بخشی از کار خود برای تقویت قانون حفاظت از محیط زیست کانادا ، 1999، دولت کانادا برای بهبود اطلاعات مدیران زنجیره تأمین و افزایش برچسب گذاری اجباری برای برخی محصولات مصرفی اقدام خواهد کرد و به کانادایی ها دسترسی بیشتری به اطلاعات در مورد موادی که در معرض آنها قرار دارد ، می دهد. این می تواند شامل افشای برچسب مواد ضد حریق خاص در مبلمان روکش دار باشد.

اطلاعیه Health Canada به ذینفعان تولیدکنندگان ، واردکنندگان ، تبلیغ کنندگان و فروشندگان کانادایی را تشویق می کند که در صورت درخواست توزیع کنندگان ، خرده فروشان یا عموم ، مواد شیمیایی مورد استفاده در محصولات مصرفی خود را در کانادا ، از جمله هرگونه مواد شیمیایی مقاوم در برابر آتش ، افشا کنند. اطلاعات را می توانید در وب سایت Healthy’s Healthy Home Health پیدا کنید.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.