کمپانی Comcast’s UK Sky Sky Streaming TV را راه اندازی می کند

[ad_1] Netflix در فضای پخش با رقابت زیادی روبرو است و Sky به تازگی محصول جدیدی را روانه بازار کرده است که برای کاربران جذابیت بیشتری خواهد داشت. Sky تلویزیون پخش کننده Sky Glass خود را راه اندازی کرد شرکت Sky TV اروپایی Comcast ارائه دهنده تلویزیون Sky Glass Streaming خود را در اوایل امروز

کد خبر : 114028
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱
کمپانی Comcast’s UK Sky Sky Streaming TV را راه اندازی می کند

[ad_1]

Netflix در فضای پخش با رقابت زیادی روبرو است و Sky به تازگی محصول جدیدی را روانه بازار کرده است که برای کاربران جذابیت بیشتری خواهد داشت.

Sky تلویزیون پخش کننده Sky Glass خود را راه اندازی کرد

شرکت Sky TV اروپایی Comcast ارائه دهنده تلویزیون Sky Glass Streaming خود را در اوایل امروز راه اندازی کرد. انتظار می رود این تلویزیون رقابت خود را با امثال آمازون و نتفلیکس افزایش دهد و کاربران بیشتری را به خود جلب کند.

بر اساس اعلام قبلی ، این تلویزیون امکان پخش تلویزیونی Sky TV و سایر محتواها را با استفاده از اینترنت برای مشتریان فراهم می کند. آنها می توانند از خدمات بدون استفاده از ست باکس Sky Q یا دیش ماهواره ای لذت ببرند.

این بزرگترین توسعه سخت افزاری اسکای از زمانی است که شرکت مستقر در بریتانیا توسط Comcast در سال 2018 با 39 میلیارد دلار خریداری شد. Comcast مستقر در فیلادلفیا ، Sky را به امید رقابت با آمازون و Netflix در زمینه محتوای پخش شده خریداری کرد.

Sky در اوایل امروز در رویدادی در لندن اعلام کرد که این تلویزیون از 18 اکتبر در دسترس مشتریان بریتانیا قرار می گیرد. این محصول تا سال آینده در دسترس کاربران اروپایی قرار می گیرد.

دانا استرانگ ، مدیر عامل گروه Sky ، این محصول را به عنوان تلویزیون پخش کننده با Sky در داخل توصیف کرد. طراحی شده است تا یکپارچگی کامل سخت افزار ، نرم افزار و محتوا را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. Sky TV کمی بعد از آن ظاهر می شود که آمازون و اپل مدتی قبل تلویزیون های پخش کننده خود را راه اندازی کردند.

تلویزیون Sky در پنج رنگ و سه اندازه استاندارد عرضه می شود: مرکز خرید 43 اینچ ، متوسط ​​55 اینچ و بزرگ 65 اینچ. بر اساس این گزارش ، کوچکترین تلویزیون با قیمت 13 پوند (17.70 دلار) در ماه به کاربران بریتانیایی فروخته می شود. می توان آن را به طور کامل با 649 پوند خریداری کرد. سایزهای متوسط ​​و بزرگ به ترتیب 17 و 21 پوند به فروش می رسد یا به ترتیب 849 پوند و 1049 پوند خریداری می شود.

نمودار جوراب CMCSA. منبع: FXEMPIRE

افزایش CMCSA نزدیک به 2 درصد

سهام Comcast از زمانی که Sky از راه اندازی تلویزیون جاری خود خبر داد ، در حال افزایش است. CMCSA طی چند ساعت گذشته 1.65 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر به ازای هر سهم 57.87 دلار معامله می شود. این سهام از ابتدای سال تا کنون متوسط ​​عمل کرده است و 12.3 درصد در ده ماه گذشته افزایش یافته است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.