کمدی همیشگی کوین هارت در فیلم جدید نتفلیکس به نام Fatherhood

[ad_1] مشکلات پدرانی که فرزند خود را بدون حضور همسر خود رشد می‌دهند حتی در جوامع پیشرفته نیز زیاد به چشم نمی‌آیند و حال کوین هارت برای نمایش بهتر این معضل با فیلم Fatherhood به نتفلیکس می‌آید. نتفلیکس اولین تریلر از درامدی (درام-کمدی) جدید خود با نام Fatherhood با بازیگری کوین هارت (Kevin Hart) را

کد خبر : 52862
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
کمدی همیشگی کوین هارت در فیلم جدید نتفلیکس به نام Fatherhood

[ad_1]

مشکلات پدرانی که فرزند خود را بدون حضور همسر خود رشد می‌دهند حتی در جوامع پیشرفته نیز زیاد به چشم نمی‌آیند و حال کوین هارت برای نمایش بهتر این معضل با فیلم Fatherhood به نتفلیکس می‌آید.

نتفلیکس اولین تریلر از درامدی (درام-کمدی) جدید خود با نام Fatherhood با بازیگری کوین هارت (Kevin Hart) را منتشر کرد. کوین هارت به‌عنوان یک پدر درحال تلاش است تا دختر خود پس از مرگ همسرش در زمان تولد دخترشان را به‌خوبی بزرگ کند. این فیلم برگرفته از زندگی متیو لاجلین (Matthew Logelin) و کتاب او با نام Two Kisses for Maddy: A Memoir of Loss and Love است. کوین هارت وظیفه ایفای نقش اول این فیلم را داشته و دیگر بازیگران فیلم شامل لیل رل هاوری (Lil Rel Howery)، انتونی کاریگان (Anthony Carrigan)، الفره وودارد (Alfre Woodard)، پال ریسر (Paul Reiser) و د واندا وایز (DeWanda Wise) می‌شوند.

توسعه این فیلم از سال ۲۰۱۵، ابتدا با حضور و عقد قرارداد چنینگ تیتوم (Channing Tatum) با استودیو TriStar آغاز شد. پس از گذشت سال‌ها از توسعه فیلم، کوین هارت با عقد قراردادی در سال ۲۰۱۹ به همراه پال ویتز (Paul Weitz) به عنوان کارگردان و نویسنده درکنار دینا استیونز (Dana Stevens) وارد تیم فیلم Fatherhood شدند. پس از آن توسعه فیلم به استودیو Columbia Pictures سپرده شد و آن‌ها قصد داشتند این فیلم را در سال ۲۰۲۰ در سینماها اکران کنند، ولی مانند بسیاری فیلم‌های دیگر این فیلم نیز در دامان ویروس کووید ۱۹ افتاده و در پایان به نتفلیکس فروخته شد و نتفلیکس روز ۱۸ ژوئن سال ۲۰۲۱ برابر با ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ را روز انتشار این فیلم اعلام کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.