کمترین میزان ادعاهای بیکاری هفتگی آمریکا در 17 ماه گذشته ؛ کاهش نرخ بیکاران

[ad_1] رابرت فریک ، اقتصاددان شرکت در اتحادیه اعتباری فدرال نیروی دریایی در وین ، ویرجینیا گفت: “ما می توانیم استنباط کنیم که استخدام در ماه اوت همچنان قوی است و به گزارش مشاغل سالم در این ماه اشاره می کند.” ادعاهای اولیه برای مزایای بیکاری ایالت در هفته منتهی به 14 آگوست 29،000 کاهش

کد خبر : 92910
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۵۱
کمترین میزان ادعاهای بیکاری هفتگی آمریکا در 17 ماه گذشته ؛  کاهش نرخ بیکاران

[ad_1]

رابرت فریک ، اقتصاددان شرکت در اتحادیه اعتباری فدرال نیروی دریایی در وین ، ویرجینیا گفت: “ما می توانیم استنباط کنیم که استخدام در ماه اوت همچنان قوی است و به گزارش مشاغل سالم در این ماه اشاره می کند.”

ادعاهای اولیه برای مزایای بیکاری ایالت در هفته منتهی به 14 آگوست 29،000 کاهش یافت و به 348،000 تعدیل فصلی رسید. چهارمین کاهش متوالی هفتگی ادعاها را به پایین ترین سطح خود از اواسط مارس 2020 رساند. اقتصاددانان نظرسنجی رویترز 363،000 درخواست را برای آخرین هفته پیش بینی کرده بودند. به

میانگین متحرک چهار هفته ای مطالبات اولیه ، که معیار بهتری از روند بازار کار محسوب می شود ، زیرا نوسانات هفته به هفته را کاهش می دهد ، 19000 به 377،750 کاهش یافته است ، که کمترین میزان در 17 ماه گذشته است.

کاهش هفته گذشته پرونده ها توسط تگزاس انجام شد. همچنین کاهش قابل توجهی در ایلینوی ، کنتاکی و میشیگان مشاهده شد. اما برنامه های کاربردی در ویرجینیا ، کالیفرنیا و نیومکزیکو افزایش یافت.

مطالبات از 6،149 میلیون رکورد در اوایل آوریل 2020 کاهش یافته است. با این حال ، آنها همچنان در محدوده 200،000-250،000 هستند که مطابق با شرایط سالم بازار کار است. با توجه به کمبود نیروی کار ، کارفرمایان به دلیل عدم واکسیناسیون به اقتصاد اجازه می دهند تا اقتصاد به طور کامل بازگشایی شود ، ادعاها کاهش یافته است. بیش از نیمی از مردم در برابر کووید -19 واکسینه شده اند.

کاهش مطالبات زیر سطح 350،000 نقطه عطف بزرگی برای اقتصاد است ، که در سه ماهه دوم کاهش شدید تولید در رکود بسیار کوتاه همه گیر را به طور کامل بازیابی کرد. رئیس جمهور جو بایدن از این پیشرفت استقبال کرد و خاطرنشان کرد که به طور متوسط ​​بیش از 830،000 آمریکایی هنگام آغاز به کار خود در ماه ژانویه ادعا کردند.

بایدن در بیانیه ای گفت: “در حالی که بهبود اقتصادی ما هنوز به پایان نرسیده است ، برنامه بایدن برای رشد اقتصادی از پایین به بالا و میانه کار می کند و نتایج واقعی را برای کارگران آمریکایی به ارمغان می آورد.”

پس از دقایقی از نشست سیاستگذاری فدرال رزرو که روز چهارشنبه 29 تا 28 ژوئیه منتشر شد ، سهام در وال استریت با هم مخلوط شدند و نشان داد که مقامات بانک مرکزی آمریکا معتقدند معیار اشتغال آنها برای کاهش حمایت از اقتصاد “امسال قابل دستیابی است”.

ارزش دلار در برابر سبدی از ارزها افزایش یافت. قیمت خزانه داری آمریکا افزایش یافت.

خوب برای استخدام

داده های ادعاها دوره ای را شامل می شود که دولت از موسسات تجاری برای بخش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی از گزارش اشتغال اوت که در ماه آگوست به دقت دیده می شود ، نظرسنجی کرد.

با ادعاهای زیر 400000 ، رشد حقوق و دستمزد احتمالاً پس از ایجاد 943000 شغل عظیم در ماه ژوئیه ، همچنان قوی باقی ماند.

تعداد افرادی که پس از هفته اول کمک ها به دریافت مزایا ادامه می دهند در هفته منتهی به 7 اوت 79000 نفر به 2.820 میلیون نفر کاهش یافت که پایین ترین سطح از اواسط مارس 2020 است.

اطلاعات هفته آینده درباره ادعاهای به اصطلاح ادامه دار ، سرنخ های بیشتری در مورد نحوه استخدام در ماه اوت ارائه می دهد. اما افزایش عفونت های کووید -19 ، ناشی از نوع دلتا ویروس کرونا ، به سرعت در حال رشد است. اقتصاددانان گلدمن ساکس روز چهارشنبه برآورد رشد تولید ناخالص داخلی خود را در سه ماهه سوم کاهش دادند.

در حالی که اقتصاددانان به طور کلی تعطیلی گسترده مشاغل را در اوایل همه گیری نمی بینند ، این نگرانی وجود دارد که افزایش شدید موارد COVID-19 می تواند برخی از افراد بیکار را در خانه نگه دارد ، به ویژه اگر کودکان نتوانند شخصاً در مدارس شرکت کنند.

کمبود امکانات مراقبت از کودکان و ترس از ابتلا به این ویروس به دلیل کمبود کارگران شناخته شده است ، که تا حدی باعث اشتغال 5.7 میلیون شغل زیر اوج خود در فوریه 2020 شده است. تا پایان ماه ژوئن یک رکورد 10.1 میلیون شغل ایجاد شد. حدود 8.7 میلیون نفر در ماه جولای رسما بیکار بودند.

دست کم 25 ایالت به رهبری فرمانداران جمهوریخواه از برنامه های بیکاری دولت فدرال خارج شده اند ، از جمله پرداخت 300 دلار در هفته ، که مشاغل ادعا می کردند آمریکایی های بیکار را تشویق می کند تا در خانه بمانند. با این حال ، هیچ شواهدی وجود ندارد که نشان دهد خاتمه زودهنگام مزایای فدرال منجر به افزایش استخدام در این ایالت ها شده است.

مزایای بودجه دولتی در 6 سپتامبر منقضی می شود. حداقل 11.7 میلیون نفر در پایان ماه جولای طبق همه برنامه ها از مزایای بیکاری استفاده می کردند.

گزارش فدرال رزرو فیلادلفیا در روز پنجشنبه نشان داد میزان فعالیت تولیدی خود در منطقه ای که پنسیلوانیا شرقی ، جنوب نیوجرسی و دلاور را در بر می گیرد در ماه جاری از 19/21 در ماه جولای به 19.4 کاهش یافت. هرگونه قرائت بالای صفر نشان دهنده افزایش تولید در منطقه است

تولیدکنندگان همچنین در مورد چشم اندازهای تجاری در شش ماه آینده کمی خوش بین بودند. اما با اتمام موجودی ، تولید به احتمال زیاد در یک روند ثابت ادامه می یابد.

دانیل سیلور ، اقتصاددان در JPMorgan در نیویورک می گوید: “به طور کلی این گزارش نشان دهنده یک تغییر بزرگ آشکار در روند تولید نیست.”

برای مشاهده همه رویدادهای اقتصادی امروز ، موارد ما را بررسی کنید تقویم اقتصادی

(گزارش توسط لوسیا موتیکانی ؛ گزارش اضافی توسط ایوان سولی ؛ ویرایش توسط چیزو نومیاما و پل سیمائو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.