کمبود شیل آمریکا برای محدود کردن تلاش‌ها برای جایگزینی نفت ممنوعه روسیه

[ad_1] جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه در تلافی تهاجم روسیه به اوکراین، ممنوعیت فوری واردات نفت روسیه را اعمال کرد و تمرکز بر توانایی تولیدکنندگان شیل برای افزایش تولید برای جبران از دست دادن حدود 200 هزار بشکه در روز نفت خام وارداتی روسیه قرار داد. توسط پالایشگاه های داخلی شیل چرخه کوتاهی دارد

کد خبر : 176043
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۵:۰۷
کمبود شیل آمریکا برای محدود کردن تلاش‌ها برای جایگزینی نفت ممنوعه روسیه

[ad_1]

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه در تلافی تهاجم روسیه به اوکراین، ممنوعیت فوری واردات نفت روسیه را اعمال کرد و تمرکز بر توانایی تولیدکنندگان شیل برای افزایش تولید برای جبران از دست دادن حدود 200 هزار بشکه در روز نفت خام وارداتی روسیه قرار داد. توسط پالایشگاه های داخلی

شیل چرخه کوتاهی دارد – می‌تواند تولید را نسبتاً سریع اضافه یا کاهش دهد – و در گذشته، تولیدکنندگان رشد انفجاری در زمانی که قیمت‌ها اجازه می‌دهند، ارائه می‌کردند.

بر اساس داده های دولت ایالات متحده، در حوضه پرمین، بزرگترین میدان شیل ایالات متحده، تولید تقریباً هر ماه در سال 2018 100000 بشکه در روز افزایش یافت.

اما برخلاف سال 2018، کمبود مواد، تجهیزات و نیروی کار میدان نفتی وجود دارد و سریع‌ترین راه برای افزایش تولید شیل – تکمیل چاه‌های حفر شده اما هنوز تکمیل نشده – کاهش یافته است.

داده‌ها نشان می‌دهد که چاه‌های شیل در انتظار تکمیل و روشن شدن به شدت به 4466 کاهش یافته است که پایین‌ترین میزان از ژانویه 2014 است و تقریباً نیمی از اوج‌ها به اواسط سال 2020 رسیده است.

استیسی موریس، مدیر تحقیقات Alerian، ارائه‌دهنده شاخص انرژی، می‌گوید: «چاه‌های حفر شده اما ناتمام (DUC) نشان‌دهنده پتانسیل نهفته است و این پتانسیل پنهان کاهش یافته است.

تحلیلگران هشدار دادند که زمان لازم برای حفاری و تکمیل یک چاه جدید می تواند شش تا هشت ماه طول بکشد.

با وجود اینکه تعداد دکل‌های حفاری در ایالات متحده برای ۱۹ ماه متوالی افزایش یافته است، رشد آن کند بوده است و تولید نفت هنوز با سطح رکورد قبل از همه‌گیری فاصله دارد، زیرا بسیاری از شرکت‌ها به جای افزایش تولید، بر بازگشت پول به سرمایه‌گذاران تمرکز می‌کنند.

ویکی هولوب، مدیر اجرایی Occidental Petroleum گفت: کمبود مواد، تجهیزات و نیروی کار امروزی “به اندازه کافی به عنوان یک مانع مهم برای رشد شناخته نشده است.”

او گفت که تولیدکنندگان نفتی که امسال برای رشد حجم برنامه‌ریزی نکرده‌اند، نمی‌توانند تغییر کنند و تعهدات خود را برای تخصیص سود به کاهش بدهی و بازده سهامداران کنار بگذارند.

هالوب گفت: «انضباط سرمایه امروز برای شرکت‌های نفتی اساساً بدون رشد (تولید) است.

پابلو پرودنسیو، تحلیلگر ارشد در مشاور انرژی Wood Mackenzie، گفت: شرکت‌های شیل بودجه‌های تولید خود را برای سال تعیین کرده‌اند و مانند Occidental، نمی‌توانند بدون تایید سرمایه‌گذار در آن تجدید نظر کنند.

(گزارش آراتی سوماسخار و لیز همپتون در هیوستون)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.