کمبودهای روانی چند مرد در صحنه تئاتر نمایان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «آناتول» به کارگردانی رضا دشتکی که از شامگاه پنجشنبه۲۰ مرداد اجرای خود را در تماشاخانه نوفل‌ لوشاتو آغاز کرده است، تنها ۱۰ شب دیگر در به صحنه می‌رود. این نمایش با ارائه فرمی تازه در اجرای اثر آرتور شنیتسلر نویسنده بریتانیایی که در سال ۱۸۹۷ میلادی نگاشته شده و برای

کد خبر : 250569
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۲۳
کمبودهای روانی چند مرد در صحنه تئاتر نمایان شد



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «آناتول» به کارگردانی رضا دشتکی که از شامگاه پنجشنبه۲۰ مرداد اجرای خود را در تماشاخانه نوفل‌ لوشاتو آغاز کرده است، تنها ۱۰ شب دیگر در به صحنه می‌رود.

این نمایش با ارائه فرمی تازه در اجرای اثر آرتور شنیتسلر نویسنده بریتانیایی که در سال ۱۸۹۷ میلادی نگاشته شده و برای اولین بار در ایران به صحنه رفته است، تلاش می‌کند تا بابی تازه درباره شیوه‌های اجرایی در تئاتر بگشاید.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: آناتول؛ گویی چندین مرد است که در یک کالبد فشرده شده. با تمام کمبودها، احساسات و خاطره‌هایشان… .

این نمایش، میزبان یک بازیگر مهمان در هر شب اجرا است که با پیوستن به گروه بازیگران ثابت، اتفاقی تازه را برای مخاطبان رقم می‌زند. محمد صادقی، صالح علوی‌زاد، رضا مرشد، امیرحسین بریمانی، محمد گل‌محمدی از جمله بازیگرانی هستند که به صورت مهمان در شب‌هایی از این اجرا به صحنه رفته‌اند.

پارسا امینایی، علی اسدی، زینب ایزدپناه، الهام جدی، شیما حکیم‌پور، رضا دشتکی، مهدی داوودی، زایا دیوید، پیام رضوانی، محمد عباسی، سارا عرب‌زاده، سجاد پیشرویان و امین مهدی‌خانی بازیگران اصلی «آناتول» هستند که هر شب ساعت ۲۱:۳۰ در سالن نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌روند.

از دیگر عوامل این اثر نمایشی می‌توان به پیام رضوانی دستیار و مشاور کارگردان، سعید حسنلو طراح صحنه، رهی علی‌بالایی طراح نور، مریم اسکویی طراح لباس، مائده غلامی طراح گریم، حمید فراهانی طراح پوستر و بروشور، میثاق حیوری (گروه هنری چیدا) انیماتور، کیمیا زارع دستیار گریم، مهدیس احمدی و سیاوش غلامی مجریان گریم، عرفان سیفی دستیار صحنه و نور، اردلان آشناگر عکاس، صدرا صباحی روابط عمومی و تبلیغات و حامد قریب مشاور رسانه اشاره کرد.

«آناتول» هرشب ساعت ۲۱:۳۰ میزبان مخاطبان تئاتر در سالن نوفل‌شاتو است.

۵۵۲۴۵



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.