کلیپ تبلیغاتی Black Widow صحنه تعقیب و گریز را نشان می‌دهد

استودیو آمریکایی مارول حین برگزاری رویداد MTV’s Movie & TV Awards کلیپ تبلیغاتی Black Widow را به نمایش گذاشت. پس از اینکه بلک ویدو با نقش‌آفرینی اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) به Marvel Cinematic Universe پیوست، گروهی از طرفداران خواستار تولید یک فیلم اختصاصی با محوریت این شخصیت شدند. تبدیل شدن این رویا به حقیقت نزدیک

کد خبر : 55329
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
کلیپ تبلیغاتی Black Widow صحنه تعقیب و گریز را نشان می‌دهد


استودیو آمریکایی مارول حین برگزاری رویداد MTV’s Movie & TV Awards کلیپ تبلیغاتی Black Widow را به نمایش گذاشت.

پس از اینکه بلک ویدو با نقش‌آفرینی اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) به Marvel Cinematic Universe پیوست، گروهی از طرفداران خواستار تولید یک فیلم اختصاصی با محوریت این شخصیت شدند. تبدیل شدن این رویا به حقیقت نزدیک به یک دهه طول کشید و وقتی هم طرفداران در یک قدمی تماشای Black Widow بودند، ویروس کرونا به یک بحران جهانی تبدیل شد و سینماها را به تعطیلی کشاند. والت دیزنی که چاره دیگری نداشت، اکران بیست و چهارمین فیلم MCU را به مدت یک سال به تعویق انداخت. استودیو آمریکایی امیدوار بود شرایط جهان اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی بهبود یابد؛ اتفاقی که تا حدودی رخ داده است.

ناتاشا رومانوف در Avengers: Endgame خود را قربانی کرد تا هاکای بتواند سنگ روح را به دست آورده و در اختیار دیگر اعضای انتقامجویان قرار دهد. گروهی از منتقدان و مخاطبان اعتقاد داشتند اقدام بلک ویدو به هیچ وجه منطقی نبوده و تنها بار احساسی داشته است. مارول که می‌دانست پس از اکران Endgame چنین انتقادی مطرح می‌شود، از مدت‌ها قبل تصمیم گرفته بود تا گذشته رومانوف را در قالب یک فیلم اختصاصی مورد کاندوکاش قرار دهد. نتیجه اتخاذ چنین تصمیمی، Black Widow به کارگردانی کیت شورتلند (Cate Shortland) بوده است.

مارول در جریان برگزاری MTV’s Movie & TV Awards کلیپ تبلیغاتی Black Widow را برای بینندگان پخش کرد. این ویدیو مدت کوتاهی بعد در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد تا دیگر علاقه‌مندان هم بتوانند پای تماشای آن بنشینند. این ویدیو ۷۰ ثانیه زمان داشته و به یکی از صحنه‌های تعقیب و گریز تعلق دارد. ناتاشا رومانوف و یلنا بلووا در این صحنه سوار یک بی‌ام‌و شاسی بلند شده و به سرعت از محل متواری می‌شوند. در همین حین، زنی مسلح سوار موتور شده و به تعقیبشان می‌پردازد. یلنا حین تعقیب و گریز می‌پرسد نقشه‌ای دارد یا خیر. ناتاشا هم در پاسخ می‌گوید نقشه‌اش این بود که با سرعت از محل دور شوند. یلنا که متوجه می‌شود خبری از نقشه جایگزین نیست، چیزی که در ذهنش داشته را عملی کرده و تعقیب‌کننده را متوقف می‌کند.

Black Widow نه تنها علاقه‌مندان به آثار ابرقهرمانی مارول را با گذشته بلک ناتاشا رومانوف آشنا می‌کند، بلکه چند شخصیت را برای نخستین بار به نمایش می‌گذارد: رد گاردین، ملینا وستوکوف و یلنا بلووا. آن‌ها در کنار ناتاشا اعضای یک خانواده بودند؛ خانواده‌ای که طی اتفاقاتی از هم پاشید و اعضایش حالا و پس از سال‌ها دوری دوباره متحد شده‌اند. در حال حاضر اطلاعاتی از آینده رد گاردین و ملینا موجود نیست اما طبق گمانه‌زنی‌ها بلووا جایزیگنی برای ناتاشا بوده و به بلک ویدیو جدید تبدیل خواهد شد.

مارول که علاقه‌ای ندارد فیلم‌های فاز چهارم Marvel Cinematic Universe را بیشتر از این عقب بیاندازد، تصمیم گرفته Black Widow را به صورت همزمان به سینماها و سرویس استریم دیزنی پلاس بیاورد. البته مشترکان سرویس باید هزینه جداگانه‌ای را برای تماشای اثر بپردازند. اولین فیلم اختصاصی بلک ویدو از تاریخ ۱۸ تیر سال ۱۴۰۰ (مصادف با ۹ جولای) در دسترس قرار خواهد گرفت.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.