کلیسای جدا شده به راهب سابق همجنسگرا چیزی را می دهد که واتیکان او را رد می کند: یک عروسی مقدس

[ad_1] بیلگری 68 ساله و همسرش مارکوس آچتر 41 ساله روز شنبه در کلیسایی در مونیخ توسط یک کشیش کلیسای کاتولیک قدیمی که در قرن نوزدهم در هلند ظهور کرد و به کشیش ها اجازه ازدواج می دهد و روابط همجنس گرایان را اجازه می دهد، ازدواج کردند. بیلگری پس از پایان مراسم در حالی

کد خبر : 264977
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۳:۰۶
کلیسای جدا شده به راهب سابق همجنسگرا چیزی را می دهد که واتیکان او را رد می کند: یک عروسی مقدس

[ad_1]

بیلگری 68 ساله و همسرش مارکوس آچتر 41 ساله روز شنبه در کلیسایی در مونیخ توسط یک کشیش کلیسای کاتولیک قدیمی که در قرن نوزدهم در هلند ظهور کرد و به کشیش ها اجازه ازدواج می دهد و روابط همجنس گرایان را اجازه می دهد، ازدواج کردند.

بیلگری پس از پایان مراسم در حالی که می خندید، گفت: «فوراً فکر کردم: اکنون در واقع تمام هفت عبادت، از انتصاب تا ازدواج را دریافت کرده ام. “و من دوست دارم که عادی شود.”

بیلگری، که در سال 1980 توسط جوزف راتزینگر، که پاپ بندیکت شد، منصوب شد، در سال 2020 کلیسای کاتولیک روم را به دلیل ناامیدی از شکست آن در مدرن کردن ترک کرد – واتیکان به کشیش ها یا زوج های همجنس اجازه ازدواج نمی دهد.

او یکی از بسیاری از ترک‌های کلیسای کاتولیک در آلمان بود که در بحبوحه خشم به خاطر رسوایی‌های سوءاستفاده و احساسی در میان برخی از افراد مبنی بر اینکه این نهاد در هماهنگی با زمانه ناکام است.

این احساس سال گذشته پس از اینکه واتیکان تصمیم گرفت به کشیش ها اجازه ندهد اتحادیه های همجنس گرایان را برکت دهند تشدید شد. این حکم، مؤمنانی را ناامید کرد که امیدوار بودند پاپ فرانسیس موضع سخت ژان پل دوم و جانشین او، بندیکت شانزدهم – و نه فقط در آلمان – را کاهش دهد.

اسقف های کاتولیک رومی فلاندری ماه گذشته سندی را صادر کردند که بر خلاف آن حکم عملاً برکت اتحادیه های همجنس گرا را مجاز می دانست.

بیلگری پیش از این که در سال 1999 پیش از یا معاون صومعه 900 ساله آندچس در “کوه مقدس” باواریا شود، کارخانه آبجوسازی را در صومعه مونیخ اداره می کرد، و در سال 1999 کتاب “آشپزی و شفا با آبجو” را نوشت.

بیلگری در حالی که در کلیسای کوچکی در مونیخ، حلقه طلایی را روی انگشت کوچک دست راست آختر می کشید، گفت: «این انگشتر را بگیرید و به نشانه عشق و وفاداری بپوشید. برگردان

این زوج سال گذشته در یک مراسم مدنی ازدواج کرده بودند.

آچر می‌گوید: «من همیشه فکر می‌کنم که اگر این موضوع بیشتر و بیشتر بدیهی شود، در مقطعی دیگر چیز خاصی نخواهد بود. این مسیری است که ما می‌خواهیم به آن برویم، و شاید امروز نشانه‌ای برای آن گذاشته‌ایم.»

(گزارش توسط لوئیزا آف، آیهان اویانیک و سارا مارش؛ ویرایش توسط مارک پاتر)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.