کلمبیا راهنمای پیاده‌سازی بلاک چین برای پروژه‌های عمومی در کشور – اخبار بلاک چین بیت کوین

[ad_1] وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات کلمبیا، Mintic، راهنمایی صادر کرده است که مراحل پیاده‌سازی بلاک چین را در پروژه‌هایی که در سطح ایالت هدایت می‌شوند، شرح می‌دهد. این سند زنجیره بلوکی و عناصر اساسی آن را تعریف می‌کند و همچنین دستورالعمل‌هایی را که برخی پروژه‌ها باید بسته به نیاز هر پروژه دنبال کنند، شرح

کد خبر : 226421
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
کلمبیا راهنمای پیاده‌سازی بلاک چین برای پروژه‌های عمومی در کشور – اخبار بلاک چین بیت کوین

[ad_1]

وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات کلمبیا، Mintic، راهنمایی صادر کرده است که مراحل پیاده‌سازی بلاک چین را در پروژه‌هایی که در سطح ایالت هدایت می‌شوند، شرح می‌دهد. این سند زنجیره بلوکی و عناصر اساسی آن را تعریف می‌کند و همچنین دستورالعمل‌هایی را که برخی پروژه‌ها باید بسته به نیاز هر پروژه دنبال کنند، شرح می‌دهد.

کلمبیا دستورالعمل هایی را برای پروژه های بلاک چین صادر می کند

دولت های بیشتری از بلاک چین در پروژه هایی که نیاز به شفافیت و تمرکززدایی دارند استفاده می کنند. وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات کلمبیا، مؤسسه اصلی فناوری در این کشور، دستورالعملی را منتشر کرده است که توضیح می‌دهد چگونه بلاک چین باید در پروژه‌هایی که برای حل مشکلات در سطح دولتی و ایالتی ادغام شود، ارائه کرده است.

این سند با عنوان «راهنمای مرجع برای پذیرش و اجرای پروژه‌هایی با فناوری بلاک چین برای دولت کلمبیا»، اصول بلاک چین و انواع پروژه‌هایی را توضیح می‌دهد که با ادغام بلاک چین در خدمات خود سود می‌برند. در این باره در سند آمده است:

یک پروژه فناوری بلاک چین در بخش عمومی نیاز به بررسی دقیق الزامات چالش عمومی و قابلیت استفاده که پایگاه داده توزیع شده بسته به نوع پروژه خواهد داشت، دارد.

علاوه بر این، این سند می گوید که اجرای این فناوری باید تابع چارچوب قانونی فعلی کشور باشد که در آن نهادهای دولتی موظف به رعایت آنچه به صراحت در قوانین کلمبیا تعیین شده است، باشد.


پروژه های بلاک چین در حال توسعه

کلمبیا قبلاً برخی از مشکلاتی را که می توان با استفاده از فناوری بلاک چین حل کرد، شناسایی کرده است. این سند به چندین پروژه، از جمله RITA، شبکه ای که توسط یک دانشگاه ملی توسعه یافته است، از بلاک چین برای ایمن سازی و تأیید صحت مدارک تحصیلی استفاده می کند، و اتحادی که بانک کلمبیا با R3 برای استفاده از Corda برای موارد مختلف تسویه حساب امضا کرده است، اشاره می کند.

اخیراً برنامه جدیدی از فناوری بلاک چین توسط Mintic اعلام شده است که هدف آن کمک به شهروندانی است که به گواهی زمین خود نیاز دارند. این پروژه که اخیرا توسط یک شرکت شخص ثالث به نام Peersyst Technology تکمیل شده است، از Ripple Ledger به عنوان پایه ای برای ثبت و تأیید صحت این گواهی ها استفاده خواهد کرد. این پروژه با هدف تسریع در روند صدور این اسناد زمین با هدف اعطای 100000 فقره گواهینامه به مالکان زمین در مدت زمان کوتاهی انجام می شود.

برزیل همچنین در حال توسعه شبکه مبتنی بر بلاک چین خود است. این ساختار که شبکه بلاک چین برزیل نامیده می‌شود، برای مؤسسات استفاده می‌شود تا برنامه‌های خود را در بالای آن بسازند، با ایده بهبود شفافیت سازمان‌های عمومی.

نظر شما در مورد سند دستورالعمل صادر شده توسط کلمبیا در مورد ادغام فناوری بلاک چین در پروژه های دولتی چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.