«کلاس‌های درس شیمی» را به زبان فارسی ببینید

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این سریال در ژانر درام قرار می‌گیرد و اقتباسی از رمانی به همین نام به نویسندگی بانی گارموس است. این رمان که اولین اثر نویسنده‌ آن است تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های سال شد. کارگردان مجموعه«کلاس‌های درس شیمی» سارا آدینا اسمیت و موسیقی‌ آن توسط کارلوس رافائل ریورا تنظیم

کد خبر : 424908
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰:۰۵
«کلاس‌های درس شیمی» را به زبان فارسی ببینید

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این سریال در ژانر درام قرار می‌گیرد و اقتباسی از رمانی به همین نام به نویسندگی بانی گارموس است. این رمان که اولین اثر نویسنده‌ آن است تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های سال شد. کارگردان مجموعه«کلاس‌های درس شیمی» سارا آدینا اسمیت و موسیقی‌ آن توسط کارلوس رافائل ریورا تنظیم شده که پیش از این تنظیم موسیقی «گامبی وزیر» را از او شنیده‌ایم.

سریال«کلاس‌های درس شیمی» از نظر مخاطبان اثری تماشایی با بازی‌های فوق‌العاده هنرمندانش است که مدیریت دوبلاژ این سریال را ایمان فاخر و ترجمه آن را آربه حبیبی به عهده دارد.

سحر چوبدار، رضا محمدی، فرانک ملکی، میثم کبیری، محمد قربانی، زهرا علیپور، ساناز عباسپور، حسین مردانشاه، ابراهیم ربیعی، سحر عیسی زاد، امیررضا لطفی، محمدرضا تصمیم، امیرحسین بیگ پور، صبا طباطبایی و فربد نهری هم صداپیشگان این اثر هستند.

خلاصه داستان«سریال کلاس‌های درس شیمی» از این قرار است که خانمی به نام الیزابت زات رویای دانشمند شدنش را در جامعه‌ای مردسالار از دست می‌دهد. او به دلیل انجام آزمایش‌های شیمی در آزمایشگاه و خارج از تایم کاری،‌ از محیط کار اخراج می‌شود. هنگامی که الیزابت می‌بیند که از آزمایشگاهش اخراج شده، کار به‌عنوان مجری در یک برنامه آشپزی تلویزیونی را می‌پذیرد و تصمیم می‌گیرد تا به ملتی از زنان خانه‌دار نادیده گرفته شده و مردانی که گوش شنوا دارند، چیزی بیشتر از دستور پخت آموزش دهد.

۲۴۵۲۴۵

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.