کشورهای G20 برای ایجاد اجماع سیاست رمزگذاری برای مقررات جهانی بهتر – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] هدف کشورهای G20 ایجاد یک اجماع سیاستی در مورد دارایی های رمزنگاری برای مقررات جهانی بهتر است. گیتا گوپینات، معاون مدیر صندوق بین‌المللی پول (IMF) می‌گوید: «پس از فروپاشی ارزهای دیجیتال که اخیراً شاهد آن بودیم، واضح است که ما به استانداردهای مورد توافق بین‌المللی در مورد مقررات نیاز داریم. کشورهای G20 درباره مقررات

کد خبر : 294619
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
کشورهای G20 برای ایجاد اجماع سیاست رمزگذاری برای مقررات جهانی بهتر – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

هدف کشورهای G20 ایجاد یک اجماع سیاستی در مورد دارایی های رمزنگاری برای مقررات جهانی بهتر است. گیتا گوپینات، معاون مدیر صندوق بین‌المللی پول (IMF) می‌گوید: «پس از فروپاشی ارزهای دیجیتال که اخیراً شاهد آن بودیم، واضح است که ما به استانداردهای مورد توافق بین‌المللی در مورد مقررات نیاز داریم.

کشورهای G20 درباره مقررات رمزنگاری بحث می کنند

معاونان مالی و بانک مرکزی G20 برای اولین بار تحت ریاست جمهوری هند در 13 تا 15 دسامبر در بنگلور ملاقات کردند.

آجی ست، وزیر امور اقتصادی هند، روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری گفت که هدف کشورهای G20 ایجاد یک اجماع سیاستی در مورد دارایی‌های رمزنگاری برای مقررات بهتر جهانی است. به نقل از رویترز، ست با اشاره به اینکه پیامدهای دارایی های کریپتو برای اقتصاد، سیاست های پولی و بخش بانکی باید برای ایجاد اجماع مورد مطالعه قرار گیرد، گفت:

مقررات باید از دیدگاه سیاست اتخاذ شده ناشی شود. در واقع، یکی از اولویت‌هایی که روی میز گذاشته شده است، کمک به کشورها برای ایجاد اجماع برای رویکرد سیاستی در مورد دارایی‌های کریپتو است.

فروپاشی صرافی کریپتو FTX منجر به درخواست‌هایی برای نظارت بهتر بر بازار کریپتو شده است. FTX در 11 نوامبر در ایالات متحده درخواست ورشکستگی کرد و مدیر عامل سابق سام بانکمن-فرید (SBF) این هفته دستگیر شد. دولت ایالات متحده و رگولاتورها چندین اتهام کلاهبرداری علیه FTX و Bankman-Fried مطرح کرده اند.

اعضای گروه 20 (G20) عبارتند از: آرژانتین، استرالیا، برزیل، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هند، اندونزی، ایتالیا، ژاپن، جمهوری کره، مکزیک، روسیه، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، ترکیه، انگلستان، آمریکا و اتحادیه اروپا. این گروه حدود 85 درصد از تولید ناخالص داخلی جهان را تشکیل می دهد.

گیتا گوپینات از صندوق بین المللی پول در مورد استانداردهای رمزنگاری مورد توافق جهانی

گیتا گوپینات، معاون مدیر صندوق بین‌المللی پول (IMF) پنج‌شنبه گفت که G20 تحت ریاست هند می‌تواند در سه زمینه پیشرفت کند: مدیریت بدهی، مقررات ارزهای دیجیتال و تامین مالی آب و هوا. گوپینات در حال حاضر برای شرکت در نشست های گروه 20 در هند است.

او توضیح داد که هنجارهای مورد توافق جهانی برای مقررات کریپتو مورد نیاز است و توضیح داد:

پس از فروپاشی کریپتو که اخیراً شاهد آن بودیم، واضح است که ما به استانداردهای مورد توافق بین‌المللی در مورد مقررات نیاز داریم. پیشرفت در این جبهه که بتواند آن را تا سال 2023 به انجام برساند، یک نتیجه ملموس خواهد بود.

ست همچنین روز چهارشنبه گفت که یکی از دستور کارهای کلیدی که G20 در مورد آن بحث خواهد کرد، استفاده جهانی از ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) است. بانک مرکزی هند، بانک مرکزی هند (RBI)، آزمایش‌های روپیه دیجیتال را هم به صورت عمده و هم خرده‌فروشی آغاز کرده است.

نظر شما در مورد ایجاد اجماع سیاستی در مورد دارایی های رمزنگاری شده برای مقررات جهانی بهتر توسط G20 چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.