کشورهای BRICS با افزایش علاقه عضویت در مورد طرح توسعه بحث می کنند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] به گفته نالدی پاندور، وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی، کشورهای بریکس در پاسخ به تقاضای فزاینده کشورهایی که به دنبال پیوستن به آن هستند، دستورالعمل هایی را تدوین می کنند. او توضیح داد: “بریکس علاقه زیادی را از تعدادی از کشورها به خود جلب کرده است و شرپاهای ما در حال کار بر روی

کد خبر : 359779
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
کشورهای BRICS با افزایش علاقه عضویت در مورد طرح توسعه بحث می کنند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

به گفته نالدی پاندور، وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی، کشورهای بریکس در پاسخ به تقاضای فزاینده کشورهایی که به دنبال پیوستن به آن هستند، دستورالعمل هایی را تدوین می کنند. او توضیح داد: “بریکس علاقه زیادی را از تعدادی از کشورها به خود جلب کرده است و شرپاهای ما در حال کار بر روی این مفهوم هستند که چگونه گروه می تواند به این علاقه پاسخ دهد.” بسیاری از کشورها به دنبال یک مجمع چند قطبی هستند که مدرن، فراگیر و متمرکز بر خیر عمومی باشد.

علاقه به عضویت در BRICS افزایش می یابد

نالدی پاندور، وزیر روابط و همکاری بین‌المللی آفریقای جنوبی فاش کرد که کشورهای بریکس در حال کار بر روی دستورالعمل‌هایی هستند تا منافع فزاینده کشورهایی را که می‌خواهند به بلوک اقتصادی بپیوندند، برآورده کنند. کشورهای بریکس شامل برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی هستند. امسال ریاست بریکس در اختیار آفریقای جنوبی است.

Pandor دوشنبه به نقل از Telesur، خطاب به وزارت خط آفریقای جنوبی در مورد “تقویت مشارکت برای یک سیستم جهانی عادلانه تر و عادلانه تر” گفت:

بریکس در حال جلب توجه بسیاری از کشورهای مختلف است و شرپاهای ما در حال کار بر روی این مفهوم هستند که چگونه این گروه می تواند به این علاقه پاسخ دهد. ما امیدواریم که رهبران ما دستورالعمل های نهایی را در پایان اجلاس بریکس ارائه کنند.

کشورهای بریکس تلاش هایی را برای گسترش نفوذ جهانی این گروه انجام داده اند. در ماه آوریل، آنیل سوکلال، سفیر آفریقای جنوبی در گروه BRICS، فاش کرد که بلوک اقتصادی “هر روز درخواست هایی برای پیوستن دریافت می کند.” او در آن زمان اظهار داشت که 13 کشور قبلاً به طور رسمی درخواست پیوستن کرده اند و 6 کشور دیگر به طور غیر رسمی درخواست کرده اند. عربستان سعودی و ایران از جمله کشورهایی هستند که برای پیوستن به آن ابراز علاقه کرده اند.

پاندور همچنین بر اهمیت تقویت همکاری جهانی با ایجاد اتحادهای تأثیرگذار که با سازمان ملل متحد برای پیشبرد برنامه توسعه بین المللی فراگیر و آینده نگر همکاری می کنند، تأکید کرد. او خاطرنشان کرد که گروه بریکس پتانسیل انجام این نقش متحول کننده را دارد.

به گفته وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی:

علاقه فزاینده به این اتحاد نشان می دهد که بسیاری از کشورها به دنبال یک مجمع چند قطبی هستند که مدرن، فراگیر و متمرکز بر منافع مشترک باشد.

وی همچنین با بیان اینکه “مشارکت آفریقای جنوبی با بریکس منجر به منافع ملموس” در چندین بخش شده است، گفت که کل تجارت این کشور با کشورهای بریکس از 25 میلیارد دلار در سال 2017 به 36 میلیارد دلار در سال 2021 افزایش یافته است. بیش از 5 میلیارد دلار بودجه از بانک توسعه جدید گروه (NDB) “برای پروژه های زیرساختی کلیدی در انرژی های تجدید پذیر، آب و سایر بخش ها” تامین کرد.

گروه BRICS همچنین در حال کار بر روی ایجاد یک ارز مشترک است که به اعضای خود کمک می کند تا اتکا به دلار آمریکا را کاهش دهند. انتظار می رود این موضوع در نشست سران بریکس در ماه اوت مورد بحث قرار گیرد.

نظر شما در مورد کشورهایی که می خواهند به گروه بریکس بپیوندند چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.