کشورهای مستقل Wabaseemoong، کانادا و انتاریو قرارداد تاریخی هماهنگی خدمات کودک و خانواده را امضا کردند.

[ad_1] 10 مارس 2022 — Wabaseemoong Independent Nations, Traaty 3, 1873 Territory, Ontario — Indigenous Services Canada وقتی همه شرکا و دستورات دولت با هم همکاری کنند تا منافع کودکان بومی را در اولویت قرار دهند، همه سود می برند. مهمتر از همه، وقتی اولین ملل می توانند صلاحیت خود را بر خدمات کودک و

کد خبر : 177089
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷
کشورهای مستقل Wabaseemoong، کانادا و انتاریو قرارداد تاریخی هماهنگی خدمات کودک و خانواده را امضا کردند.

[ad_1]

10 مارس 2022 — Wabaseemoong Independent Nations, Traaty 3, 1873 Territory, Ontario — Indigenous Services Canada

وقتی همه شرکا و دستورات دولت با هم همکاری کنند تا منافع کودکان بومی را در اولویت قرار دهند، همه سود می برند. مهمتر از همه، وقتی اولین ملل می توانند صلاحیت خود را بر خدمات کودک و خانواده اعمال کنند، به این معنی است که فرزندان و جوانان آنها می توانند با خانواده ها و جوامع خود در ارتباط باقی بمانند و فرهنگ خود را احاطه کرده اند.

در اولین بار تاریخی در انتاریو، رئیس ویلون اسکات، کشورهای مستقل واباسی مونگ، محترم پتی هاجدو، وزیر فدرال خدمات بومی، محترم دکتر مریلی فولرتون، وزیر محترم انتاریو فرزندان، خدمات اجتماعی و اجتماعی و محترم گرگ ریکفورد، وزیر امور بومی انتاریو، یک توافقنامه هماهنگی سه جانبه برای خدمات کودک و خانواده امضا کردند. این امضا امروز در مراسمی در جامعه Wabaseemoong جشن گرفته شد.

این توافقنامه هماهنگی حمایت می کند کد مراقبت عرفی ملل مستقل Wabaseemoong این قانون از 8 ژانویه 2021 قانون فدرال را اعمال کرده است. این کد از اعمال صلاحیت Wabaseemoong بر کودکان و خانواده های Wabaseemoong حمایت می کند. توافق نامه هماهنگی نقش و مسئولیت همه طرف ها را برای حمایت از هماهنگی خدمات کودک و خانواده مشخص می کند. همچنین مکانیسم هایی را برای پرداختن به بودجه دولت فدرال و استانی برای اطمینان از وجود منابع مالی لازم ارائه می کند.

این اولین توافق نامه هماهنگی است که در انتاریو و دومین توافق نامه در کانادا پس از قانون فدرال امضا شده است یک قانون احترام به ملل اول، کودکان، جوانان و خانواده های اینویت و متیس در سال 2020 به اجرا درآمد.

داشتن قانون خدمات کودک و خانواده همیشه برای کشورهای مستقل Wabaseemoong از اهمیت اساسی برخوردار بود. جامعه در سال 2011 شروع به توسعه قوانین خود در سطح برنامه ریزی جامعه کرد. رهبری کارهای مورد نیاز در سطح عمومی را برای اطمینان از موفقیت آن تشخیص داد. فرهنگ و سنت برای کشورهای مستقل Wabaseemoong از اهمیت بالایی برخوردار است و بنابراین این کار در مراسم آغاز شد. جامعه از نزدیک و به طور جمعی با بزرگان، جوانان و اعضای جامعه کار کرد تا آنچه را که امروز می بینید زنده کند.

ملل مستقل Wabaseemoong همیشه جوانان خود را با اطمینان از اینکه آنها کانونی مرکزی برای ایجاد آینده ای بهتر هستند، ارج نهاده اند. در احترام به این رویکرد، رهبری ملل مستقل Wabaseemoong این را تایید کرد کد مراقبت عرفی ملل مستقل Wabaseemoong در سال 2017 با رهبری جوانان.

امضای توافقنامه هماهنگی سه جانبه در مورد خدمات کودک و خانواده، نقطه اوج کار سخت کشورهای مستقل Wabaseemoong و شرکا در طول سالیان متمادی است و تأثیرات ماندگاری برای نسل های آینده خواهد داشت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.