کشورهای بریکس «در برابر دلار متحد می‌شوند»، بانک‌های بزرگ پیش‌بینی می‌کنند که فدرال‌رزرو افزایش بیشتری داشته باشد، بیت کوین بلوک‌های بزرگی را به‌عنوان ارز عادی به دست می‌آورد – اخبار هفتگی بیت کوین

[ad_1] با وجود آشفتگی در امور مالی سنتی جهانی، با کشورهای بریکس که گفته می‌شود برای دلارزدایی فشار می‌آورند و بانک‌های بزرگی مانند بانک آمریکا و گلدمن ساکس پیش‌بینی می‌کنند افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو ایالات متحده افزایش یابد، خلاقیت در ارزهای دیجیتال امتیاز جدیدی در این زمینه پیدا کرده است. شکل کتیبه

کد خبر : 325620
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
کشورهای بریکس «در برابر دلار متحد می‌شوند»، بانک‌های بزرگ پیش‌بینی می‌کنند که فدرال‌رزرو افزایش بیشتری داشته باشد، بیت کوین بلوک‌های بزرگی را به‌عنوان ارز عادی به دست می‌آورد – اخبار هفتگی بیت کوین

[ad_1]

با وجود آشفتگی در امور مالی سنتی جهانی، با کشورهای بریکس که گفته می‌شود برای دلارزدایی فشار می‌آورند و بانک‌های بزرگی مانند بانک آمریکا و گلدمن ساکس پیش‌بینی می‌کنند افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو ایالات متحده افزایش یابد، خلاقیت در ارزهای دیجیتال امتیاز جدیدی در این زمینه پیدا کرده است. شکل کتیبه های بحث برانگیز به نام Ordinals در بلاک چین بیت کوین. همه اینها و بیشتر، درست در زیر، در آخرین بررسی هفته خبری Bitcoin.com.

کارشناس با اتحاد کشورهای بریکس در برابر دلار، فروپاشی اقتصادی را پیش‌بینی کرد

کارشناس با اتحاد کشورهای بریکس در برابر دلار، فروپاشی اقتصادی را پیش‌بینی کرد

اندی شکتمن، مدیرعامل مایلز فرانکلین پریشس متالز سرمایه گذاری، در مصاحبه اخیر توضیح داد که پنج اقتصاد پیشرو در حال ظهور – برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی که مجموعاً به عنوان کشورهای بریکس شناخته می شوند – در برابر دلار ادغام می شوند. Schectman معتقد است که از سال 2022، دلارزدایی “به نظر می رسد که بسیار سریعتر در حال چرخش است.”

ادامه مطلب

پیش‌بینی سهم بانک‌های آمریکا، گلدمن ساکس، جی‌پی مورگان، UBS در مورد افزایش بیشتر نرخ بهره

پیش بینی سهام بانک آمریکا، گلدمن ساکس، جی پی مورگان، UBS درباره افزایش بیشتر نرخ بهره بانک مرکزی

بانک های آمریکا، گلدمن ساکس، جی پی مورگان و یو بی اس پیش بینی های خود را در مورد افزایش بیشتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو به اشتراک گذاشته اند. به عنوان مثال، بانک آمریکا و گلدمن ساکس اکنون انتظار دارند که فدرال رزرو امسال سه بار دیگر نرخ بهره را افزایش دهد.

ادامه مطلب

اقتصاددان هشدار می دهد که فدرال رزرو نمی تواند به هدف تورم بدون درهم شکستن اقتصاد برسد

اقتصاددان هشدار داد که فدرال رزرو نمی تواند بدون “درهم شکستن” اقتصاد ایالات متحده به هدف تورم دست یابد

محمد الاریان، اقتصاددان، مشاور ارشد اقتصادی آلیانز و رئیس مدیریت وجوه Gramercy، هشدار داده است که فدرال رزرو نمی تواند به هدف تورم 2 درصدی خود بدون درهم شکستن اقتصاد ایالات متحده دست یابد. «شما به نرخ تورم پایدار بالاتری نیاز دارید. آن را 3 تا 4 درصد بنامید.» این اقتصاددان پیشنهاد کرد.

ادامه مطلب

بیت کوین همچنان به ثبت بلوک های بالای 3.75 مگابایت به عنوان کتیبه های معمولی نزدیک به 150000 ادامه می دهد.

بیت کوین به ثبت 3.75 مگابایت بلاک با افزایش تعداد بیت کوین ادامه می دهد

با نزدیک شدن کتیبه های معمولی به علامت 150000، بلوک های بزرگتر از 3 مگابایت رایج شده اند و بسیاری از بلوک ها نزدیک به محدوده 4 مگابایت هستند. در همین حال، پس از افزایش 122 درصدی میانگین کارمزد تراکنش در زنجیره در ابتدای فوریه 2023، میانگین کارمزد طی چند هفته گذشته ثابت مانده است.

ادامه مطلب

برچسب ها در این داستان

اندی شکتمن، اندازه بلوک، بریکس، فروپاشی، دلارزدایی، فدرال رزرو، تورم، نرخ بهره، بانک‌های بزرگ، NFTs، دستورات، اقتصاد ایالات متحده

نظر شما در مورد داغ ترین داستان های این هفته از Bitcoin.com News چیست؟ حتما در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

Bitcoin.com

از سال 2015، Bitcoin.com یک رهبر جهانی در معرفی تازه واردان به کریپتو بوده است. با داشتن مطالب آموزشی در دسترس، اخبار به موقع و عینی، و محصولات خودسرپرست بصری، خرید، خرج کردن، تجارت، سرمایه گذاری، کسب درآمد و به روز ماندن در مورد ارزهای دیجیتال و آینده امور مالی را برای هر کسی آسان می کنیم.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.