کشورهای اتحادیه اروپا ممنوعیت معاملات سهام «پرداخت برای جریان سفارش» را رد کردند

[ad_1] پرداخت برای جریان سفارش (PFOF) در سال گذشته مورد بررسی دقیق قرار گرفت، زمانی که ارتشی از سرمایه گذاران خرد به سمت سهام “میم” در وال استریت هجوم آوردند، با استفاده از کارگزارانی که با دریافت کارمزد صفر، کسب و کار را تبلیغ می کردند، و با ارسال سفارش ها به محل توافق شده

کد خبر : 295693
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
کشورهای اتحادیه اروپا ممنوعیت معاملات سهام «پرداخت برای جریان سفارش» را رد کردند

[ad_1]

پرداخت برای جریان سفارش (PFOF) در سال گذشته مورد بررسی دقیق قرار گرفت، زمانی که ارتشی از سرمایه گذاران خرد به سمت سهام “میم” در وال استریت هجوم آوردند، با استفاده از کارگزارانی که با دریافت کارمزد صفر، کسب و کار را تبلیغ می کردند، و با ارسال سفارش ها به محل توافق شده برای اجرا، کسب درآمد می کردند. به جای اینکه به دنبال بهترین قیمت باشید.

کمیسیون اروپایی اجرایی اتحادیه اروپا ممنوعیت چنین پرداخت‌هایی را به عنوان بخشی از پیش‌نویس قانون خود برای به‌روزرسانی قوانین اوراق بهادار این اتحادیه، معروف به MiFID II برای تسهیل جمع‌آوری سرمایه برای شرکت‌ها در بازارها، پیشنهاد کرد.

اما نمایندگان کشورهای اتحادیه اروپا روز سه شنبه ممنوعیت این اتحادیه را رد کردند.

در بیانیه کشورهای عضو آمده است: «این مقررات این اختیار را به کشورهای عضو می‌گذارد که این عمل را فقط در قلمرو خود مجاز کنند».

در اوایل این ماه، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده نیز از ممنوعیت PFOF خودداری کرد و شفافیت بیشتر را پیشنهاد کرد.

کشورهای اتحادیه اروپا اکنون با پارلمان اروپا درباره به‌روزرسانی قوانین اوراق بهادار، با احتمال تغییرات بیشتر، درباره توافق نهایی مذاکره خواهند کرد.

کشورهای اتحادیه اروپا همچنین موافقت کردند که محدودیت‌های معاملات تاریک یا خارج از بورس را که مورد علاقه سرمایه‌گذاران بزرگی هستند که می‌خواهند بلوک‌های سهام را معامله کنند، کاهش دهند تا «پیچیدگی و بار سیستم» را از بین ببرند.

سقف معاملات تاریک از حدود 8 درصد قبلی به 10 درصد از معاملات سهام در سراسر اتحادیه اروپا افزایش می‌یابد و از کاهش بزرگ‌تری که برخی از کشورهای اتحادیه اروپا می‌خواستند از عقب افتادن لندن جلوگیری کنند، متوقف می‌شود. .

کشورهای عضو اتحادیه اروپا همچنین از طرح‌های کمیسیون اروپا برای ایجاد مجموعه‌ای از «نوارهای ادغام‌شده» معاملات سهام و اوراق قرضه که مدت‌ها ویژگی بازارهای ایالات متحده بود، برای کمک به سرمایه‌گذاران برای یافتن بهترین معاملات در بسیاری از پلتفرم‌ها، حمایت کردند.

کشورهای اتحادیه اروپا گفتند که نوارها باید قیمت معاملات انجام شده را همراه با بهترین پیشنهادات و پیشنهادات موجود در زمان معامله و همچنین بهترین پیشنهاد اروپایی و پیشنهادات از رقابتی ترین بازارها را منتشر کنند.

صرافی‌ها که موظف هستند داده‌های بازار خود را به نوارها منتقل کنند، با این استدلال که نوارها فقط باید قیمت معاملات انجام شده را با تأخیر منتشر کنند، برای توقف این طرح‌ها لابی کرده‌اند.

بریتانیا همچنین در آخرین دسته از اصلاحات مالی خود نوار تلفیقی را پیشنهاد کرده است.

(گزارش توسط Huw Jones؛ ویرایش توسط Tomasz Janowski)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.