کریپتو تبلیغ شده توسط کیم کارداشیان پس از هزینه های SEC 124٪ صعود کرد، ارزش توکن روز بعد کاهش می یابد – بیت کوین نیوز

[ad_1] پس از اتهامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه کیم کارداشیان به دلیل تبلیغ غیرقانونی دارایی ارز دیجیتال ethereummax، ارزش این ارز دیجیتال 124 درصد افزایش یافت. با این حال، پمپ اتریوم مکس با افت شدیدی همراه شد، زیرا ارز دیجیتال 47 درصد از بالاترین میزانی که در 3 اکتبر به

کد خبر : 263681
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
کریپتو تبلیغ شده توسط کیم کارداشیان پس از هزینه های SEC 124٪ صعود کرد، ارزش توکن روز بعد کاهش می یابد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

پس از اتهامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه کیم کارداشیان به دلیل تبلیغ غیرقانونی دارایی ارز دیجیتال ethereummax، ارزش این ارز دیجیتال 124 درصد افزایش یافت. با این حال، پمپ اتریوم مکس با افت شدیدی همراه شد، زیرا ارز دیجیتال 47 درصد از بالاترین میزانی که در 3 اکتبر به آن رسیده بود، سقوط کرد.

بازارهای توکن EMAX پس از عمومی شدن هزینه‌های SEC کارداشیان از خواب بی‌جان بیدار شدند

پس از مدتی بی‌جان بودن، دارایی کریپتو ethereummax (EMAX) روز دوشنبه پس از انتشار اتهامات SEC علیه کیم کارداشیان برای عموم مردم، شاهد افزایش کوتاهی بود. در حالی که کارداشیان مجبور به پرداخت 1.26 میلیون دلار جریمه شد، دارایی رمزنگاری که او در ژوئن 2021 تبلیغ کرد، 124 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافت. در حالی که پمپ ethereummax (EMAX) تا ساعات اولیه صبح روز سه‌شنبه، 4 اکتبر دوام آورد، قیمت EMAX در ساعت 7:10 صبح (ET) آن روز شروع به کاهش کرد.

از 0.000000009788 دلار، سکه بیش از 47 درصد در روز 4 اکتبر افت کرد. در حالی که EMAX یک لمس بالاتر از قبل از پمپ بود، بیشتر افزایش در روز سه شنبه پاک شد. اگرچه، هنوز 18.7٪ از نظر ارزش دلار بالاتر از پایین ترین سطح روز دوشنبه قبل از پمپ است. حجم معاملات EMAX بسیار پایین است، زیرا معاملات در 24 ساعت گذشته معادل 97,847 دلار است و سهم قابل توجهی از EMAX در Uniswap V2 معامله می شود. سهم بزرگی از معاملات EMAX با اتریوم پیچیده (WETH) مبادله می شود و EMAX همچنین دارای حجم در Hotbit و Bitforex است.

کریپتو تبلیغ شده توسط کیم کارداشیان پس از هزینه های SEC 124 درصد صعود کرد، ارزش توکن روز بعد کاهش می یابد

تا آنجا که به کل عرضه مربوط می شود، دو کوادریلیون سکه وجود دارد، اما تعداد توکن های EMAX در گردش ناشناخته است. EMAX امروز برای قیمت هایی معامله می شود که 99.1٪ کمتر از بالاترین رکورد ثبت شده این توکن در 31 می 2021 است. در آن زمان، EMAX به 0.000000597636 دلار در هر واحد صعود کرد. از آن روز در سال گذشته، ارزش EMAX تا زمانی که اتهامات کارداشیان توسط گری جنسلر، رئیس SEC اعلام شد، بسیار پایین بوده است.

علاوه بر کارداشیان، بوکسور حرفه ای فلوید می ودر و مهاجم سابق بوستون سلتیکس، پل پیرس، EMAX را نیز تبلیغ کردند. می ودر در تبلیغات EMAX شرکت کرد، حتی اگر او و دی جی خالد در سال 2018 توسط SEC به دلیل تبلیغات غیرقانونی عرضه اولیه سکه (ICO) جریمه شدند.

در کنفرانس بیت کوین 2021 در میامی، جمعیت وقتی می ودر با تی شرت EMAX روی صحنه ظاهر شد، او را هو کردند. پیرس، اسطوره تالار مشاهیر NBA، پس از اینکه توسط ESPN به دلیل اشتراک‌گذاری ویدیویی زنده از رقصیدن خود با رقصندگان عجیب و غریب، رها شد، علاقه خود را به EMAX نشان داد. پس از اخراج توسط ESPN در آوریل، یک ماه بعد، پیرس توییت کرد:

[ESPN] من به تو نیازی ندارم گرفتم [Ethereummax]. من در ماه گذشته با این رمزارز پول بیشتری به دست آوردم سپس در یک سال با شما درآمد کسب کردم. حقیقت شما را آزاد خواهد کرد – رئیس خودم. Ethereummax.org خودتان آن را بررسی کنید.

علاوه بر اتهامات SEC علیه کارداشیان، این سه سلبریتی متهم به کمک به EMAX در پمپاژ و تخلیه در یک دعوای دسته جمعی علیه این سه نفر مشهور شدند. در این اقدام کلاسی توضیح داده شد که می‌ودر، پیرس و کارداشیان ظاهراً «مصرف‌کنندگانی را که روی رمزارزهای اتریوم مکس (EMAX) سرمایه‌گذاری کرده‌اند، در میان یک طرح تقریباً یک‌ماهه «پمپ و تخلیه» گمراه کردند.

جووانی پرون، استیو جنتیل و توسعه دهنده EMAX جاستین فرنچ نیز از مدیران EMAX در این دعوای دسته جمعی نام بردند. در این دادخواست ۲۵ صفحه‌ای آمده است که سلبریتی‌ها از فالوورهای بزرگ خود در رسانه‌های اجتماعی برای «القای اعتماد» به سرمایه‌گذاران استفاده کرده‌اند. در زمان نگارش این مقاله، 110049 آدرس منحصربه‌فرد دارای EMAX هستند و از زمان راه‌اندازی این شبکه، این سکه 480893 بار جابه‌جا شده است.

برچسب ها در این داستان

1.26 میلیون دلار، آگهی، تبلیغات، قوانین ضد تبلیغ، بوستون سلتیکس، سلبریتی ها، افراد مشهور، افراد مشهور، دعوی حقوقی کلاس اکشن، دارایی های رمزنگاری شده، ایمکس، توکن EMAX، ERC20، پروژه ERC20، ETH Max، Ethereum Max، EthereumMax، اجتماعی معروف «پول» می‌ودر، فلوید می‌ودر، شکایت فلوید می‌ودر جونیور، فلوید می‌ودر جونیور، گری جنسلر، پست اینستاگرام، کیم کارداشیان، دعوای کلاسی کیم کارداشیان، ارز دیجیتال کیم کارداشیان، کیم کارداشیان اتریوم مکس، پل پیرس، chair، SEC، selling اتریوم مکس، Touting

نظر شما در مورد پمپ و تخلیه مختصر EMAX پس از علنی شدن اتهامات SEC علیه کارداشیان چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.