کریپتو به چارچوب‌های نظارتی و اجرای قانون پیشرفته نیاز دارد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] بانک انگلستان می گوید «نوسانات شدید» در بازار کریپتو «نیاز به تقویت چارچوب های نظارتی و اجرای قانون را نشان می دهد». بانک مرکزی بریتانیا هشدار داده است که قیمت کریپتو ممکن است بیشتر کاهش یابد. بانک انگلستان خواستار تقویت مقررات رمزنگاری شده است به گزارش بلومبرگ، کمیته سیاست مالی بانک مرکزی انگلیس، بانک

کد خبر : 226017
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
کریپتو به چارچوب‌های نظارتی و اجرای قانون پیشرفته نیاز دارد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

بانک انگلستان می گوید «نوسانات شدید» در بازار کریپتو «نیاز به تقویت چارچوب های نظارتی و اجرای قانون را نشان می دهد». بانک مرکزی بریتانیا هشدار داده است که قیمت کریپتو ممکن است بیشتر کاهش یابد.

بانک انگلستان خواستار تقویت مقررات رمزنگاری شده است

به گزارش بلومبرگ، کمیته سیاست مالی بانک مرکزی انگلیس، بانک انگلستان (BOE) روز سه‌شنبه اعلام کرد که «نوسان‌پذیری شدید» در قیمت‌های کریپتو در ماه‌های اخیر بر آسیب‌پذیری‌ها در بازار کریپتو تأکید می‌کند.

این نشریه اعلام کرد که با استناد به کاهش 2 تریلیون دلاری در کل سرمایه بازار دارایی های کریپتو، بانک انگلستان بر نیاز به اجرای قانون و مقررات سختگیرانه تر برای بخش کریپتو تاکید کرد. ارزش بازار همه ارزهای دیجیتال در حال حاضر حدود 1 تریلیون دلار است. در اوج خود در نوامبر سال گذشته، نزدیک به 3 تریلیون دلار بود.

ماه گذشته، آگوستین کارستنز، مدیر کل بانک تسویه حساب‌های بین‌المللی (BIS)، گفت که تمام ضعف‌های موجود در بازار کریپتو که قبلاً به آن اشاره شده بود، تقریباً تحقق یافته است. آنها شامل عدم تطابق نقدینگی و بازگشایی موقعیت های اهرمی توسط شرکت کنندگان است.

بانک مرکزی بریتانیا با هشدار نسبت به کاهش بیشتر بازار کریپتو گفت:

این امر بر نیاز به تقویت چارچوب های نظارتی و اجرای قانون برای رسیدگی به تحولات در این بازارها تاکید می کند.

بانک مرکزی در حالی که اشاره کرد که نوسانات در بازار کریپتو در حال حاضر خطری برای ثبات سیستم مالی بریتانیا ایجاد نمی کند، بانک مرکزی هشدار داد که در صورت ادامه رشد فعالیت کریپتو و ارتباط آن با سیستم مالی سنتی، خطرات سیستمی ظاهر خواهند شد.

ماه گذشته، کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB)، به طور مشابه گفت: «دارایی‌های رمزنگاری و امور مالی غیرمتمرکز (defi) پتانسیل ایجاد خطرات واقعی برای ثبات مالی را دارند.

سر جان کانلیف، معاون ثبات مالی بانک انگلستان، در موارد متعددی گفته است که بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند تهدیدی باشد، مگر اینکه به طور اضطراری تنظیم شود. او در ماه مه نسبت به روزهای سختی که فدرال رزرو و سایر بانک های مرکزی سیاست های پولی خود را سخت تر می کنند، برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال هشدار داد. در دسامبر سال گذشته، او گفت که قیمت کریپتو ممکن است به صفر برسد.

اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان، در ماه ژوئن گفت که سرمایه گذاران باید آماده باشند که تمام پول خود را هنگام سرمایه گذاری در دارایی های کریپتو از دست بدهند. او تاکید کرد که ارزهای رمزنگاری شده ارزش ذاتی ندارند و بیت کوین ابزار عملی پرداخت نیست.

نظر شما در مورد نظرات بانک انگلستان چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.