کریس کلمبوس ازبازسازی فیلم‌های هری پاتر می‌گوید

کریس کلمبوس، کارگردان فیلم‌های Harry Potter and the Sorcerer’s Stone و Harry Potter and the Chamber of Secrets به تازگی درباره‌ی بازسازی فیلم‌های هری پاتر صحبت کرده و گفته که فکر می‌کند ریبوت این مجموعه‌ی محبوب فایده‌ای ندارد. موفقیت شگفت‌انگیز و بی‌سابقه‌ی کتاب‌های هری پاتر که اولین رمان از آن‌ها در سال ۱۹۹۷ چاپ شد،

کد خبر : 126834
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
کریس کلمبوس ازبازسازی فیلم‌های هری پاتر می‌گوید


کریس کلمبوس، کارگردان فیلم‌های Harry Potter and the Sorcerer’s Stone و Harry Potter and the Chamber of Secrets به تازگی درباره‌ی بازسازی فیلم‌های هری پاتر صحبت کرده و گفته که فکر می‌کند ریبوت این مجموعه‌ی محبوب فایده‌ای ندارد.

موفقیت شگفت‌انگیز و بی‌سابقه‌ی کتاب‌های هری پاتر که اولین رمان از آن‌ها در سال ۱۹۹۷ چاپ شد، باعث شد تا هالیوود خیلی زود به سراغ ساخت اقتباس‌های سینمایی بر اساس این مجموعه برود، بنابراین شرکت Warner Bros در سال ۱۹۹۹ حقوق ساخت فیلم سینمایی بر اساس این کتاب‌ها را با مبلغ یک میلیون یورو (معادل ۱.۶۵ میلیون دلار) از جی. کی. رولینگ خریداری کرد و نهایتا در سال ۲۰۰۰ ساخت اولین فیلم این سری یعنی Harry Potter and the Philosopher’s Stone در کشور انگلستان آغاز شد. در لیست کوتاه کارگردان‌هایی که برای هدایت این فیلم در نظر گرفته شده بودند، افرادی از جمله کریس کلمبوس، کارگردان فیلم‌های Home Alone و Home Alone 2: Lost in New York، راب راینر، کارگردان فیلم‌های When Harry Met Sally و A Few Good Men و استیون اسپیلبرگ، کارگردان فیلم‌های ،Raiders of the Lost Ark ،E.T. the Extra-Terrestrial Jurassic Park و Saving Private Ryan قرار داشتند که کریس کلمبوس به عنوان کارگردان این اثر انتخاب شد.

فیلم Harry Potter and the Philosopher’s Stone که با بودجه‌ی ۱۲۵ میلیون دلار ساخته شده بود، در سال ۲۰۰۱ اکران و موفق به ثبت فروش یک میلیارد دلاری شد. سال بعد هم دنباله‌ی این اثر با نام Harry Potter and the Chamber of Secrets اکران شد که کارگردانی آن هم بر عهده‌ی کریس کلمبوس بود. آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های هری پاتر یعنی Harry Potter and the Deathly Hallows – Part 2 در سال ۲۰۱۱ روی پرده‌ی سینماها رفت و از آن زمان دیگر فیلم جدیدی از این مجموعه ساخته نشده است. در عوض شرکت Warner Bros به سراغ یک اسپین‌آف پیش‌درآمد رفته که Fantastic Beasts نام دارد و تا به حال دو قسمت از آن ساخته شده است. این طور که گفته شده مجموعه‌ی Fantastic Beasts قرار است تا ۵ قسمت داشته باشد.

در چند سال اخیر هالیوود به سراغ بازسازی مجموعه فیلم‌های قدیمی زیادی رفته است و این باعث شده تا برخی گمان کنند شاید شرکت Warner Bros هم قصد ساخت بازسازی فیلم‌های هری پاتر را داشته باشد. از آنجایی که محبوبیت این مجموعه بسیار بالاست و فروش زیادی داشته است، قابل تصور است که ایده‌ی ریبوت سری هری پاتر تا به حال توسط Warner Bros بررسی شده  باشد، با اینحال خوشبختانه تا به حال هیچ اقدامی برای ساخت چنین چیزی نشده است



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.