کریستیانو رونالدو آماده‌ی لیگ اروپا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش سایت رسمی باشگاه، فصل جدید لیگ اروپا برای منچستریونایتد با دیدار مقابل رئال سوسیداد آغاز خواهد شد. اریک تن هاخ، سرمربی شیاطین سرخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با حریف اسپانیایی حاضر شد و در مورد فرم مارکوس رشفورد، جاه طلبی های تیمش در لیگ اروپا و …

کد خبر : 252343
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲:۲۸
کریستیانو رونالدو آماده‌ی لیگ اروپا



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش سایت رسمی باشگاه، فصل جدید لیگ اروپا برای منچستریونایتد با دیدار مقابل رئال سوسیداد آغاز خواهد شد. اریک تن هاخ، سرمربی شیاطین سرخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با حریف اسپانیایی حاضر شد و در مورد فرم مارکوس رشفورد، جاه طلبی های تیمش در لیگ اروپا و … صحبت کرد.

مارسیال هنوز غایب است. او به خوبی روند درمانی اش را طی می کند اما هنوز برای بازگشت به تمرین و بازی آماده نیست.

صحبت های اریک بایی؟ نمی توانم حرفی بزنم چون فصل گذشته اینجا نبودم و اطلاعات کافی ندارم. اما در بحث انتخاب ترکیب، ملیت بازیکن هیچ اهمیتی برای من ندارد.

باید در همه بازی ها پیروز شویم و هدفمان در همه رقابت ها قهرمانی است. به همین دلیل همه جام ها را جدی خواهیم گرفت. ما تنها 11 بازیکن نداریم، ترکیبی شامل بیش از 20 بازیکن در اختیار داریم. باید در همه بازی ها پیروز شویم و این ذهنیتی است که منچستریونایتد به آن نیاز دارد. شاید نتوانم همه بازیکنان را در همه بازی ها خوشحال نگه دارم اما هرکسی که عملکرد خوبی داشته باشد، فرصت بازی خواهد داشت؛ این از بدیهیات است. به همه بازیکنان نیاز داریم چون بازی های زیادی در تقویم داریم. هنوز بخش زیادی از ماجراجویی ما در این فصل باقی مانده؛ جام های داخلی، بازی های ملی و جام جهانی را هم باید در نظر بگیریم.

اخراج توماس توخل؟ برای او متاسفم اما حرفی در این خصوص ندارم. این موضوع به چلسی مربوط می شود، نه منچستریونایتد. غافلگیر شدم؟ بله چون تازه اول فصل است.

وقتی یک تیم عملکرد خوبی به نمایش می گذارد و بازیکنان هم به صورت فردی خوب عمل می کنند، 11 نفر اولیه ما ثابت می ماند و به وضوح می توانید این را در تیم ما مشاهده کنید. تیم در حال پیشرفت است اما از طرف دیگر برای بازیکنانی که تلاش می کنند هم همیشه جا داریم؛ کسانی که شاید به ترکیب بیایند و از نفرات کنونی هم بهتر عمل کنند. برای موفقیت به بیشتر از 11 بازیکن نیاز دارید و ما هم نیمکت خیلی خوبی داریم که همین حالا هم در موفقیت کنونی ما سهیم است. اما بازیکنان نیمکت نشین هم قطعا در یک سری از بازی ها به صورت ثابت بازی خواهند کرد.

مارکوس رشفورد؟ ببینید، برای من سخت است که بخواهم در مورد گذشته حرف بزنم. اما چیزی که من می بینم، یک مارکوس رشفورد خوشحال است که هنوز هم جا برای پیشرفت دارد. ما طی دو ماه و نیم گذشته روی او کار کرده ایم و خودش هم به شدت تلاش کرده است. مارکوس می خواهد این جو خوب را به داخل زمین منتقل کند و شما بخشی از آن را مشاهده می کنید. همه چیز با رو به راه شدن شرایط روحی و روانی او شروع شد. او هر روز به تمرینات می آید و از آن لذت می برد. با در نظر گرفتن همه این شرایط عجیب نیست که شاهد چنین عملکردی از او هستیم.

– آیا کریستیانو رونالدو آماده حضور در ترکیب اصلی شده است؟

او در دیدار مقابل برنتفورد فیکس بود.

– اما از آن موقع به بعد فیکس نیست.

بله اما حالا آماده فیکس شدن است.

– آیا او شانس این را دارد که در طول فصل مهاجم اصلی تیم باشد؟

قطعا.

تمدید قرارداد رشفورد؟ دوست داریم به زودی با او تمدید کنیم؛ اوضاع تحت کنترل باشگاه است.

بیشتر بخوانید:

257 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.