کری‌خوانی مالک چلسی در آستانه دیدار با رئال مادرید

[ad_1] چلسی که این روزها شرایط به هم ریخته‌ای دارد و تنها چند روز از اخراج سرمربی‌اش گراهام پاتر و انتخاب فرانک لمپارد به عنوان سرمربی موقت تیم می‌گذرد امشب در برنابئو در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف رئال مادرید می‌رود. تاد بولی، مالک آمریکایی چلسی، در آستانه این دیدار پیش‌بینی

کد خبر : 344759
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲
کری‌خوانی مالک چلسی در آستانه دیدار با رئال مادرید

[ad_1]

چلسی که این روزها شرایط به هم ریخته‌ای دارد و تنها چند روز از اخراج سرمربی‌اش گراهام پاتر و انتخاب فرانک لمپارد به عنوان سرمربی موقت تیم می‌گذرد امشب در برنابئو در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف رئال مادرید می‌رود.

تاد بولی، مالک آمریکایی چلسی، در آستانه این دیدار پیش‌بینی جسورانه‌ای درباره نتیجه بازی امشب تیمش با رئال داشت و گفت چلسی در برنابئو رئال مادرید را 3-0 شکست خواهد داد. این پیش‌بینی هر چند می‌تواند به بازیکنان چلسی روحیه و اعتماد به نفس بدهد اما در عین حال چاقویی دولبه است چرا که در صورت باخت چلسی مالک باشگاه را با انتقادهای زیادی مواجه خواهد کرد.

چلسی نه تنها به تازگی تغییرات در کادر فنی را پشت سر گذاشته بلکه در لیگ برتر انگلیس هم شرایط خوبی ندارد و عملا امیدش به کسب سهمیه چمپیونزلیگ فصل آینده را از دست داده است. در این شرایط رئال مادرید از دید اکثریت قریب به اتفاق کارشناسان از شانس زیادی برای پیروزی مقابل چلسی برخوردار است اما تاد بولی نظر دیگری دارد.

مالک آمریکایی چلسی که با تیمش در اسپانیا به سر می‌برد به برنامه ال‌چیرینگیتو گفت:” پیش‌بینی من از بازی امشب؟ چلسی می‌برد با نتیجه 3-0″.

تاد بولی در ادامه گفت:” هواداران باید به حمایت از چلسی ادامه بدهند. ما به خودمان ایمان داریم و می‌دانم امشب 3-0 پیروز خواهیم شد. ما در چلسی روند طولانی‌ای را آغاز کرده‌ایم و می‌دانیم کارهای زیادی در پیش داریم. نسبت به آینده خیلی خوش‌بین هستیم. آینده چلسی روشن است”.

258 258

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.