کریتو آخر هفته جهنمی را تجربه می کند

[ad_1] شکست اتریوم از طریق پشتیبانی در روز جمعه، حرف اول را زد. ارزهای دیجیتال در این آخر هفته دچار افت شدیدی شده اند که نشانه بدی برای فضا است. بیت کوین برنده نسبی است، با کاهش 5 درصدی. این احتمالاً تابعی است که دارندگان سکه‌های جایگزین به بیت‌کوین در یک «پناهگاه امن» تغییر می‌کنند.

کد خبر : 215858
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 ژوئن 2022 - 19:12
کریتو آخر هفته جهنمی را تجربه می کند

[ad_1]

شکست اتریوم از طریق پشتیبانی در روز جمعه، حرف اول را زد.

ارزهای دیجیتال در این آخر هفته دچار افت شدیدی شده اند که نشانه بدی برای فضا است. بیت کوین برنده نسبی است، با کاهش 5 درصدی. این احتمالاً تابعی است که دارندگان سکه‌های جایگزین به بیت‌کوین در یک «پناهگاه امن» تغییر می‌کنند.

اتریوم پس از عبور از 1700 دلار، بیش از 20 درصد نسبت به بالاترین حد خود در روز جمعه سقوط کرد، سطحی که در 15 ماه گذشته بارها و بارها حفظ شده است. من خرابی را در روز جمعه برجسته کردم.

با کاهش شدید XRP، سولانا، کاردانو و دوج کوین، هر چه بیشتر در زنجیره غذایی پایین‌تر بروید، بدتر می‌شود اما نمودارها مشابه ETH/USD هستند.

نمودار اتریوم 12 ژوئن 2022

این کاهش درد در بازارهای گسترده تر را برجسته می کند. نقدینگی در حال تشدید است و بازار اکنون نگران است که فدرال رزرو مجبور شود اقتصاد ایالات متحده را به رکود بکشاند.

این بدان معناست که فعالان بازار به جای ریسک کردن، به دنبال سرپناهی هستند. در روز جمعه، S&P 500 2.76 درصد و نزدک 3.5 درصد سقوط کردند. هر دو اکنون در فاصله قابل توجهی از پایین ترین سطح ماه می قرار دارند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.