کروز می‌گوید، ویدئو نشان می‌دهد که واکنش پلیس در تیراندازی Uvalde “غیرقابل دفاع” بود

انتشار ویدئوی ویرایش شده در روز سه شنبه توسط استیتسمن آمریکایی آستین خشم خانواده های قربانیان را برانگیخت. آنها نه تنها به دیدن دقایقی قبل از تیراندازی عزیزانشان اعتراض داشتند، بلکه با مشاهده تأخیر طولانی قبل از رویارویی مأموران و کشتن مرد مسلح مخالف بودند. ویدئوی فاش شده نشان می دهد که سالوادور راموس 18

کد خبر : 228727
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۳:۳۷
کروز می‌گوید، ویدئو نشان می‌دهد که واکنش پلیس در تیراندازی Uvalde “غیرقابل دفاع” بود


انتشار ویدئوی ویرایش شده در روز سه شنبه توسط استیتسمن آمریکایی آستین خشم خانواده های قربانیان را برانگیخت. آنها نه تنها به دیدن دقایقی قبل از تیراندازی عزیزانشان اعتراض داشتند، بلکه با مشاهده تأخیر طولانی قبل از رویارویی مأموران و کشتن مرد مسلح مخالف بودند.

ویدئوی فاش شده نشان می دهد که سالوادور راموس 18 ساله در حال تصادف با وانت خود در خارج از مدرسه ابتدایی راب و در حالی که یک تفنگ نیمه اتوماتیک حمل می کند وارد ساختمان می شود. سپس صدای تیراندازی بیش از دو دقیقه شنیده می شود.

افسران پلیس دقایقی بعد دیده می شوند. آنها در انتهای راهروی منتهی به دو کلاس درس هدف تیرانداز قرار می گیرند. 77 دقیقه دیگر می گذرد تا آنها به کلاس ها هجوم می آورند و با او تبادل آتش می کنند.

این ویدئو «عمیقا، عمیقاً نگران‌کننده است. کروز، یک سناتور آمریکایی از تگزاس به رویترز گفت: ما به پاسخ‌ها و پاسخگویی در مورد اینکه چه اشتباهی رخ داده است، نیاز داریم. بیش از 70 دقیقه ای که آنها منتظر ماندند، دلخراش است و به نظر من غیرقابل دفاع است.»

راموس در 24 مه 19 کودک و دو معلم را در مدرسه کشت. این بخشی از یک رشته تیراندازی های دسته جمعی در سراسر ایالات متحده بود که بحث را در مورد قوانین اسلحه و سلامت روان تجدید کرد. مقامات مجری قانون به دلیل برخورد با خشم و به ویژه انتظار بیش از یک ساعت قبل از رویارویی با راموس به شدت مورد انتقاد قرار گرفته اند.

کروز، یک جمهوری‌خواه محافظه‌کار که از حامیان شدید حقوق اسلحه است، زمانی که در کنوانسیون سالانه انجمن ملی تفنگ، درست چند روز پس از تیراندازی سخنرانی کرد، با انتقادات خود مواجه شد.

این سناتور به رویترز گفت که اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط مقامات بلافاصله پس از تیراندازی “اکنون ثابت می شود که بارها و بارها به طور آشکار نادرست است.”

فرماندار تگزاس، گرگ ابوت، ابتدا از برخورد پلیس با تیراندازی تمجید کرده بود و گفت که آنها “شجاعت شگفت انگیزی” از خود نشان دادند، قبل از اینکه اعتراف کرد که در مورد واکنش پلیس گمراه شده است.

رولاند گوتیرز، سناتور دموکرات ایالت تگزاس، گفت که ویدئوی فاش شده ویرایش شده است.

او به CNN گفت: «این واقعاً کل تصویر را نشان نمی دهد. “جمهوری خواهان به سادگی نمی خواهند نشان دهند که ما واقعاً در مورد چه چیزی صحبت می کنیم، که قدرت فوق العاده این AR-15 است.”

والدین برخی از قربانیان Uvalde روز سه شنبه در واشنگتن دی سی بودند تا با قانونگذاران دیدار کنند.

کیمبرلی روبیو که دختر 10 ساله اش کشته شد، گفت: “این فقط یک درد بی پایان است.”

“لحظات پایانی آنها”

قبل از انتشار این ویدئو، داستین باروز، نماینده ایالت تگزاس، که ریاست کمیته ای را بر عهده دارد که جلسات استماع این تیراندازی را برگزار می کند، برنامه ریزی کرده بود تا یک جلسه توجیهی خصوصی را در روز یکشنبه برای خانواده های قربانیان یووالده برگزار کند.

این جلسه به آن‌ها اجازه می‌داد فیلم نظارتی را قبل از انتشار عمومی ببینند و در مورد گزارش اولیه کمیته قبل از انتشار اطلاعات بحث کنند.

این برنامه ها با انتشار این روزنامه در روز سه شنبه لغو شد.

«فکر می‌کنی کی هستی که فیلمی مثل فیلم بچه‌های ما منتشر می‌کنی که حتی نمی‌توانند خودشان حرف بزنند، اما می‌خواهی ادامه بدهی و آخرین لحظاتشان را برای تمام دنیا پخش کنی؟» فرشته گارزا که دخترش در تیراندازی کشته شد، گفت.

این روزنامه گفت که این ویدئو را به این دلیل منتشر کرده است که هدف آن “تداوم افشای آنچه در راب ابتدایی اتفاق افتاده است، چیزی است که خانواده‌ها و دوستان قربانیان Uvalde از مدت‌ها پیش خواستار آن بودند.”

(گزارش توسط خولیو-سزار چاوز؛ گزارش و نگارش اضافی توسط کانیشکا سینگ؛ ویرایش توسط فرانک مک گورتی و لزلی آدلر)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.