کره شمالی برای تشکیل پارلمان، جلسه ضد اپیدمی در میان ادعای صفر کووید

توسط سو هیانگ چوی سئول (رویترز) – رسانه دولتی روز دوشنبه اعلام کرد، کره شمالی دو جلسه کلیدی، از جمله یکی برای بررسی سیاست ضد اپیدمی این کشور، در هفته‌های آتی تشکیل خواهد داد، زیرا ادعا می‌کند از اواخر جولای هیچ مورد جدیدی از کووید-19 وجود ندارد. طبق گزارش رسمی KCNA، مجلس عالی خلق کره

کد خبر : 238822
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۱۷
کره شمالی برای تشکیل پارلمان، جلسه ضد اپیدمی در میان ادعای صفر کووید


توسط سو هیانگ چوی

سئول (رویترز) – رسانه دولتی روز دوشنبه اعلام کرد، کره شمالی دو جلسه کلیدی، از جمله یکی برای بررسی سیاست ضد اپیدمی این کشور، در هفته‌های آتی تشکیل خواهد داد، زیرا ادعا می‌کند از اواخر جولای هیچ مورد جدیدی از کووید-19 وجود ندارد.

طبق گزارش رسمی KCNA، مجلس عالی خلق کره شمالی (SPA)، پارلمان این ایالت منزوی، در 7 سپتامبر برای بحث در مورد قوانین مربوط به دارو، خود نگهبانی و توسعه فضا تشکیل جلسه خواهد داد.

به طور جداگانه، کره شمالی تصمیم گرفت در اوایل ماه اوت یک نشست ملی برای بررسی اضطراری ضد اپیدمی برگزار کند تا “جهت گیری جدید” را در سیاست خود تأیید کند.

نشست کووید در حالی برگزار می‌شود که کره شمالی هفته گذشته اعلام کرد همه بیماران مبتلا به تب بهبود یافته‌اند و این نشان دهنده پایان موج اول شیوع ویروس کرونا از زمان پذیرش شیوع این ویروس در اواسط ماه مه است.

این کشور منزوی هرگز تایید نکرده است که چند نفر به COVID-19 مبتلا شده اند. با این حال، حدود 4.77 میلیون بیمار تب به طور کامل بهبود یافته اند و 74 نفر از اواخر آوریل جان خود را از دست داده اند.

کووید همچنین می‌تواند یکی از موضوعات کلیدی در جلسه پارلمان باشد، زیرا در نظر دارد درباره تصویب قانون داروها برای ایجاد یک “سیستم سختگیرانه” برای ارتقای سلامت عمومی و سایر موضوعات بحث کند.

پارلمان کره شمالی به ندرت تشکیل جلسه می دهد و معمولاً تصمیماتی را در مورد مسائلی که توسط حزب قدرتمند کارگران این ایالت که اعضای آن اکثریت قریب به اتفاق مجمع را تشکیل می دهند، ایجاد کرده اند، تصویب می کند.

سایر موارد روی میز شامل بازنگری قانون توسعه هوافضا «برای قانونی کردن بیشتر فعالیت‌ها» در این زمینه و تصویب «قانون خودنگهداری» برای ایجاد آنچه «سیستم خودگاردی همه‌جانبه» می‌نامد برای حفاظت از جان مردم و KCNA بدون ذکر جزئیات گفت: دارایی.

پرتاب های فضایی مدت هاست که موضوعی حساس در شبه جزیره کره بوده است، جایی که کره شمالی به دلیل برنامه موشک های بالستیک اتمی خود با تحریم های بین المللی مواجه است.

در ماه مارس، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی خواستار گسترش سایت پرتاب موشک فضایی خود برای پیشبرد جاه طلبی های فضایی خود شد، پس از آنکه کره جنوبی و ایالات متحده این کشور را متهم کردند که یک موشک بالستیک قاره پیما جدید را تحت پوشش توسعه فضایی آزمایش کرده است.

(گزارش توسط سو هیانگ چوی؛ ویرایش توسط دایان کرافت)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.