کره جنوبی کار گردشگران را راحت کرد

[ad_1] در کره جنوبی، گردشگران می‌توانند از یک برنامه کاربردی برای شناسایی، پرداخت‌ها و استرداد مالیات استفاده کنند. دولت سئول امیدوار است با حذف نیاز به حمل گذرنامه و کارت اعتباری در حین گردش، بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کند. به گزارش ایسنا به نقل از توربونیوز، در کره جنوبی، گردشگران از این پس از یک

کد خبر : 442124
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
کره جنوبی کار گردشگران را راحت کرد

[ad_1]

در کره جنوبی، گردشگران می‌توانند از یک برنامه کاربردی برای شناسایی، پرداخت‌ها و استرداد مالیات استفاده کنند. دولت سئول امیدوار است با حذف نیاز به حمل گذرنامه و کارت اعتباری در حین گردش، بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کند.

به گزارش ایسنا به نقل از توربونیوز، در کره جنوبی، گردشگران از این پس از یک برنامه کاربردی به نام «Trip.Pass» استفاده خواهند کرد و بنابراین دیگر به حمل گذرنامه برای شناسایی و کارت اعتباری برای پرداخت‌ها و بازپرداخت مالیات خود نیازی ندارند.

توسعه این خدمات با هدف جذب ۳۰ میلیون بازدیدکننده بین‌المللی تا سال ۲۰۲۶ در کره جنوبی انجام می‌شود.

گردشگران می‌توانند کارت‌های نقدی خود را به برنامه یادشده مرتبط کنند، که به آنها امکان می‌دهد تا هزینه خرید و سفرهای حمل‌ونقل عمومی را به راحتی پرداخت کنند.

در حال حاضر، گردشگران می‌توانند در مکان‌های خاصی مانند فروشگاه‌های رفاه «سی یو» پرداخت و استرداد مالیات خود را انجام دهند. تا نیمه اول سال ۲۰۲۴، این سرویس برای راحتی بیشتر به فروشگاه‌های بزرگ دیگر در کره جنوبی نیز منتقل خواهد شد.

برنامه کاربردی «Trip.Pass» برای کمک به بازرگانان کوچک در سئول و فراهم کردن امکان پذیرش کارت‌های اعتباری خارج از کشور از طریق اسکن کد QR بدون خرید دستگاه‌های گذرنامه‌خوان یا پایانه‌های پرداخت جداگانه تنظیم شده است. کاربران اندروید در حال حاضر می‌توانند از برنامه به‌روزشده استفاده کنند، در حالی که این برنامه برای کاربران گوشی‌های آیفون تا اواخر ژانویه ۲۰۲۴  منتشر می‌شود.

توسعه این خدمات در راستای هدف دولت کره جنوبی برای جذب ۳۰ میلیون بازدیدکننده بین‌المللی تا سال ۲۰۲۶ است.

در سال ۲۰۲۱ که هنوز مقررات سخت و محدود کرونا حکمفرما بود، تنها حدود ۹۶۷ هزار گردشگر خارجی به کره جنوبی سفر کردند. با این حال، این عدد در سال ۲۰۲۲ تقریبا سه برابر شد و به حدود ۳.۱۹۸ میلیون نفر رسید. این روند مثبت در سال ۲۰۲۳ ادامه داشته است و تخمین زده می‌شود که ۶.۵ میلیون گردشگر خارجی از این کشور از ژانویه تا آگوست بازدید کرده‌اند.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.