کره جنوبی متاورس را دو برابر کرد و 51 میلیون دلار سرمایه گذاری در پروژه های مرتبط اعلام کرد – Metaverse Bitcoin News

[ad_1] وزارت علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات کره جنوبی با سرمایه گذاری 51 میلیون دلاری در پروژه های متاورس مختلف موافقت کرده است و این امر موجب دو برابر شدن میزان متاورس خود در آینده شده است. این سرمایه گذاری شامل صندوقی برای حمایت از رشد شرکت های متاورس و سرمایه گذاری ویژه دیگری

کد خبر : 332285
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
کره جنوبی متاورس را دو برابر کرد و 51 میلیون دلار سرمایه گذاری در پروژه های مرتبط اعلام کرد – Metaverse Bitcoin News

[ad_1]

وزارت علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات کره جنوبی با سرمایه گذاری 51 میلیون دلاری در پروژه های متاورس مختلف موافقت کرده است و این امر موجب دو برابر شدن میزان متاورس خود در آینده شده است. این سرمایه گذاری شامل صندوقی برای حمایت از رشد شرکت های متاورس و سرمایه گذاری ویژه دیگری برای ساخت چندین خدمات از جمله پروژه های خاص منطقه است.

کره جنوبی به سرمایه گذاری در متاورس ادامه می دهد

در حالی که علاقه برخی شرکت‌های خصوصی به متاورس کم‌کم شده است، کره جنوبی شرط خود را برای ادامه حمایت از اقتصاد متاورس محلی دو برابر می‌کند. این کشور یک جفت ابتکار را برای حمایت از پروژه‌های متاورس و شرکت‌ها برای ساخت محصولات در بالای دنیای مجازی اعلام کرد.

اولین مورد از این پروژه ها که در 8 مارس اعلام شد، یک صندوق رشد متابورس را تشکیل می دهد که به شرکت هایی که مایل به توسعه پروژه های مجازی هستند اجازه می دهد مستقیماً از وزارت علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات کره جنوبی بودجه دریافت کنند. این موسسه برای این امر 30 میلیون دلار اختصاص داده است.

پروژه دوم که یک روز بعد اعلام شد، مربوط به توسعه 13 ابتکار خاص است که شامل متاورس در حوزه های مختلف همگرایی، از جمله فناوری، پروژه های منطقه ای، بخش عمومی و صنعت است. این پروژه دوم 21 میلیون دلار برای تکمیل آن اختصاص داده است.

بودجه دولتی بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است

مؤسسه کره ای تشخیص داد که ضعف اقتصاد جهانی کنونی، این نوع شرکت ها را برای جمع آوری سرمایه به صورت خصوصی دشوار می کند. اوه یونگ سو، مسئول سیاستگذاری نرم افزار در وزارت علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات در این زمینه اظهار داشت:

با توجه به وخامت اوضاع اقتصادی در داخل و خارج از کشور، سرمایه گذاری غیرنظامی سرمایه گذاری خشک شده است. حمایت دولت بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است. زمان انجام آن فرا رسیده است.

از سال گذشته، دولت کره فعالانه در رشد صنعت متاورس محلی خود سرمایه گذاری کرده است و میلیون ها سرمایه مستقیماً به شرکت های این حوزه تزریق کرده است. در ماه مه، لیم هی سوک، مدیر وزارت علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات کره جنوبی، سرمایه گذاری 177 میلیون دلاری در شرکت های متاورس را اعلام کرد که یکی از اولین کشورهایی بود که در آن زمان به طور مستقیم سرمایه گذاری کرد.

همچنین، در ماه ژوئن، این وزارتخانه برنامه‌ای را برای جذب شرکت‌ها برای مشارکت در پروژه تولید محتوای متاورس خود اعلام کرد. هدف این برنامه شروع جنبش محلی برای ایجاد محتوا در متاورس به عنوان بخشی از استراتژی کشور برای پیشگام بودن در صنعت است.

نظر شما در مورد سرمایه گذاری 51 میلیون دلاری کره جنوبی در پروژه های متاورس چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.