کره جنوبی شرکت هایی را برای پروژه ایجاد محتوای متاورس استخدام می کند – اخبار بیت کوین متاورس

وزارت علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات کره جنوبی گفته است که شرکت‌هایی را استخدام خواهد کرد که در پروژه ایجاد محتوای Metaverse 2022 شرکت کنند. یکی از مدیران این وزارتخانه گفت که این پروژه به عنوان بخشی از استراتژی متاورس پیشرو در صنعت کشور ترویج می شود. ایجاد اعتماد در اکوسیستم تولید محتوای Metaverse

کد خبر : 214119
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
کره جنوبی شرکت هایی را برای پروژه ایجاد محتوای متاورس استخدام می کند – اخبار بیت کوین متاورس


وزارت علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات کره جنوبی گفته است که شرکت‌هایی را استخدام خواهد کرد که در پروژه ایجاد محتوای Metaverse 2022 شرکت کنند. یکی از مدیران این وزارتخانه گفت که این پروژه به عنوان بخشی از استراتژی متاورس پیشرو در صنعت کشور ترویج می شود.

ایجاد اعتماد در اکوسیستم تولید محتوای Metaverse

وزارت علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات کره جنوبی در همکاری با آژانس ملی ارتقای صنعت اطلاعات و ارتباطات (NIPA) اعلام کرده است که شرکت‌هایی را که در پروژه ایجاد محتوای Metaverse 2022 شرکت خواهند کرد، استخدام خواهند کرد. از طریق این پروژه، کره جنوبی قصد دارد از تولیدکنندگان محتوای متاورس محلی و همچنین صدور توکن های غیرقابل تعویض (NFT) حمایت کند.

بر اساس گزارشی در نشریه کره ای نیوز 1، هدف این پروژه ایجاد اعتماد در اکوسیستم تولید محتوای متاورس است. چهار شرکت برای شرکت در این پروژه انتخاب خواهند شد و هر یک تقریباً 160000 دلار (200 میلیون وون) دریافت خواهند کرد.

در همین حال، Heo Won-Seok، مدیر سیاست نرم‌افزاری وزارت علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات، در این گزارش نقل می‌کند که چرا کره جنوبی از متاورز استقبال می‌کند. کارگردان گفت:

این پروژه به عنوان بخشی از استراتژی پیشرو صنعت جدید metaverse ترویج می شود. ما سخت کار خواهیم کرد تا با ارائه محتوایی که گروه‌های سنی مختلف از آن لذت ببرند و حمایت از فعالیت‌های خلاقانه سازندگان، زمینه را برای کره به‌عنوان یک کشور پیشرو در دنیای متاورز جهش کنیم.

بر اساس این گزارش، شرکت‌هایی که مایل به شرکت در این پروژه هستند باید تا 8 جولای درخواست خود را ارسال کنند. همچنین در این گزارش آمده است که تولیدکنندگان محتوا و شرکت‌های تولید محتوا که مایل به مشارکت هستند، می‌توانند با شرکت‌های صادرکننده توکن کنسرسیوم تشکیل دهند.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.