کره جنوبی شروع به انجام تعهد رئیس جمهور منتخب برای تقویت اکوسیستم NFT کرد – اخبار بیت کوین

[ad_1] به نظر می رسد اعلامیه وزارت فرهنگ، ورزش و گردشگری کره جنوبی به وعده رئیس جمهور آینده یون سوک یول مبنی بر تقویت اکوسیستم متاورس پس از بیان اینکه سیاست کپی رایت توکن غیرقابل تعویض (NFT) را اتخاذ می کند، عملی می کند. حمایت از اکوسیستم متاورس پس از آنکه وزارت فرهنگ، ورزش و

کد خبر : 193283
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
کره جنوبی شروع به انجام تعهد رئیس جمهور منتخب برای تقویت اکوسیستم NFT کرد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

به نظر می رسد اعلامیه وزارت فرهنگ، ورزش و گردشگری کره جنوبی به وعده رئیس جمهور آینده یون سوک یول مبنی بر تقویت اکوسیستم متاورس پس از بیان اینکه سیاست کپی رایت توکن غیرقابل تعویض (NFT) را اتخاذ می کند، عملی می کند.

حمایت از اکوسیستم متاورس

پس از آنکه وزارت فرهنگ، ورزش و گردشگری در 12 آوریل اعلام کرد که سیاست کپی رایت NFT را اتخاذ خواهد کرد، به نظر می رسد که دولت کره جنوبی به وعده انتخاباتی رئیس جمهور منتخب یون سوک یول عمل کرده است. انتظار می رود این خط مشی کپی رایت به کره جنوبی کمک کند تا با بلای NFT های جعلی مقابله کند و همچنین از اکوسیستم متاورس حمایت کند.

طبق گزارش Ajunews، یون سوک یول در طول مبارزات انتخاباتی خود قول داده بود که “بازار دارایی دیجیتال مفهومی جدیدی را از طریق فعال سازی NFT پرورش دهد.” علاوه بر این، رئیس جمهور آینده گفته بود که پس از انتخاب شدن، اقتصاد نمادین را احیا خواهد کرد.

در واقع، پس از اعلامیه 12 آوریل، دولت کره جنوبی – از طریق وزارت فرهنگ، ورزش و گردشگری – از دستوری برای “سرویس تحقیقاتی مربوط به مسائل حق چاپ مرتبط با متاورس/NFT” رونمایی کرد. در همان زمان، وزارتخانه در حال حاضر در حال آماده سازی برای آنچه در این گزارش “انتخاب یک شرکت و فرآیند رسمی قرارداد” نامیده شده است.

حل مشکلات حق چاپ NFT

در گزارش آجونیوز آمده است که وزارت و کمیته انتقال ریاست جمهوری در حال حاضر در حال ارزیابی سیاست های مربوط به NFT هستند.

یک مقام ناشناس از این وزارتخانه توضیح داد: “این مرحله ای است که ما به طور مداوم در مورد سیاست NFT با کمیته تصاحب بحث می کنیم.”

این مقام افزود که هدف از این تلاش ها این است که اطمینان حاصل شود که کره جنوبی راه حل هایی برای مشکلات کپی رایت که ممکن است ناشی از استفاده از NFT باشد ارائه دهد.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Fincap

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.