کره جنوبی به دنبال مسدود کردن 3313 بیت کوین است که ظاهراً به دو کوون بنیانگذار Luna مرتبط است – اخبار ویژه بیت کوین

دادستان های کره جنوبی به دنبال مسدود کردن 3313 بیت کوین در دو صرافی ارزهای دیجیتال هستند که ادعا می شود با آنها مرتبط هستند. بنیانگذار لونا دو کوون سکه ها جابه جا شدند بلافاصله پس از اینکه دادگاه کره جنوبی حکم بازداشت یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه Terraform را صادر کرد. گارد بنیاد لونا انتقال

کد خبر : 260494
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
کره جنوبی به دنبال مسدود کردن 3313 بیت کوین است که ظاهراً به دو کوون بنیانگذار Luna مرتبط است – اخبار ویژه بیت کوین


دادستان های کره جنوبی به دنبال مسدود کردن 3313 بیت کوین در دو صرافی ارزهای دیجیتال هستند که ادعا می شود با آنها مرتبط هستند. بنیانگذار لونا دو کوون سکه ها جابه جا شدند بلافاصله پس از اینکه دادگاه کره جنوبی حکم بازداشت یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه Terraform را صادر کرد. گارد بنیاد لونا انتقال سکه ها را رد کرده است.

مقامات کره ای از صرافی های کریپتو می خواهند بیت کوین را مسدود کنند

طبق گزارش‌ها، مقامات کره جنوبی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال Kucoin و Okx خواسته‌اند تا ۳۳۱۳ بیت‌کوین را که ظاهراً به کوون دو هیونگ، یکی از بنیان‌گذاران آزمایشگاه Terraform وابسته است، مسدود کنند. بلافاصله پس از صدور حکم بازداشت کوون در کره جنوبی، سکه ها به سکوهای معاملاتی منتقل شدند.

روز سه‌شنبه، یکی از مقامات دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول به بلومبرگ تأیید کرد که درخواست‌هایی برای مسدود کردن 3313 بیت کوین به دو صرافی ارزهای دیجیتال ارسال شده است.

به گفته محقق کریپتوکوانت، این سکه‌ها از کیف پولی که ظاهراً به Luna Foundation Guard (LFG) مرتبط است که در 15 سپتامبر ایجاد شده بود، به پلتفرم‌های معاملاتی منتقل شدند. این محقق به نشریه گفت:

Cryptoquant آدرس‌های بیت‌کوین جدید متعلق به LFG را بر اساس الگوهای تراکنش، جریان‌های مجاور و اطلاعات غیر عمومی مادی مشخص کرد.

با این حال، گارد بنیاد لونا این اتهام را رد کرد. این گروه آدرس بیت کوین خزانه داری خود را توییت کرد و افزود: «LFG هیچ کیف پول جدیدی ایجاد نکرده یا بیت کوین یا توکن های دیگری را که LFG در اختیار دارد از ماه می 2022 منتقل نکرده است».

دو کوون می‌گوید: «من تلاشی برای پنهان کردن ندارم»

محل اختفای بنیانگذار لونا در حال حاضر مشخص نیست. گمان می‌رود که او در سنگاپور باشد، اما نیروی پلیس سنگاپور در اوایل این ماه گفت که او در حال حاضر در ایالت-شهر نیست. کوون گفته است که “در حال فرار” نیست. توییت کردن دوشنبه:

من هیچ تلاشی برای پنهان کردن ندارم. من به پیاده روی و مراکز خرید می روم.

یک دادگاه کره جنوبی حکم بازداشت Kwon را در 14 سپتامبر صادر کرد. او پس از سقوط ارز دیجیتال لونا (که اکنون luna classic (LUNC) نامیده می شود) و stablecoin terrausd (UST) متهم به کلاهبرداری است. علاوه بر این، بنا بر گزارش ها، وزارت امور خارجه کشور قصد دارد گذرنامه وی را باطل کند.

علاوه بر این، اینترپل یک اعلان قرمز برای یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه Terraform صادر کرده است. در وب سایت اینترپل آمده است: «اعلان قرمز درخواستی از مجریان قانون در سراسر جهان برای یافتن و دستگیری موقت فردی است که در انتظار استرداد، تسلیم یا اقدامات قانونی مشابه است. جمله.”

آیا فکر می کنید آیا کوون پس از صدور حکم بازداشت، 3313 بیت کوین را انتقال داده است؟ و آیا فکر می کنید مقامات کره ای باید بتوانند رمزارزها را در صرافی ها مسدود کنند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.