کراکن صرافی کریپتو در ژاپن را تعطیل می کند با استناد به ضعیف بودن بازار ارزهای دیجیتال جهانی – اخبار بیت کوین مبادله می کند

[ad_1] صرافی کریپتوکارنسی کراکن خدمات خود را در ژاپن قطع می کند. این شرکت توضیح داد که شرایط فعلی بازار ژاپن و بازار ضعیف کریپتو در جهان، منابع مورد نیاز برای رشد بیشتر کسب‌وکارش در ژاپن را در حال حاضر توجیه نمی‌کند. کراکن در حال خروج از ژاپن صرافی کریپتوکارنسی کراکن روز چهارشنبه اعلام کرد

کد خبر : 299414
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
کراکن صرافی کریپتو در ژاپن را تعطیل می کند با استناد به ضعیف بودن بازار ارزهای دیجیتال جهانی – اخبار بیت کوین مبادله می کند

[ad_1]

صرافی کریپتوکارنسی کراکن خدمات خود را در ژاپن قطع می کند. این شرکت توضیح داد که شرایط فعلی بازار ژاپن و بازار ضعیف کریپتو در جهان، منابع مورد نیاز برای رشد بیشتر کسب‌وکارش در ژاپن را در حال حاضر توجیه نمی‌کند.

کراکن در حال خروج از ژاپن

صرافی کریپتوکارنسی کراکن روز چهارشنبه اعلام کرد که تصمیم گرفته است «عملیات خود را در ژاپن متوقف کند و از 31 ژانویه 2023 از آژانس خدمات مالی (JFSA) خارج شود.

این شرکت توضیح داد که تصمیم برای خروج از بازار کریپتو ژاپن بخشی از «تلاش‌های آن برای اولویت‌بندی منابع و سرمایه‌گذاری‌ها» در حوزه‌هایی است که با استراتژی شرکت همخوانی دارد و «بهترین موقعیت را برای کراکن برای موفقیت بلندمدت خواهد داشت». جزئیات اطلاعیه:

شرایط فعلی بازار در ژاپن در ترکیب با بازار ضعیف کریپتو در سطح جهانی به این معنی است که منابع مورد نیاز برای رشد بیشتر کسب و کار ما در ژاپن در حال حاضر موجه نیست.

صرافی تایید کرد: «در نتیجه، Kraken دیگر از طریق Payward Asia به مشتریان ژاپن خدمات نخواهد داد. Payward Asia Inc. خدمات Kraken را در ژاپن اجرا می کند.

این اطلاعیه اضافه می‌کند که تمامی مشتریان آسیب‌دیده تا 31 ژانویه فرصت دارند تا دارایی‌های فیات و کریپتو خود را پس بگیرند، و اشاره می‌کند که عملکرد سپرده در 9 ژانویه حذف خواهد شد. Kraken همچنین به مشتریان اطمینان داد که “به طور کامل تامین مالی شده است تا اطمینان حاصل شود که همه مشتریان آسیب‌دیده می‌توانند خود را برداشت کنند. دارایی ها به موقع.»

بازار کریپتو در سال جاری به طور قابل توجهی متضرر شده است و بیت کوین بیش از 65 درصد از سال گذشته سقوط کرده است. فروپاشی اکوسیستم Terra در ماه می و انفجار FTX در ماه گذشته تأثیر منفی بر بسیاری از شرکت‌های رمزنگاری گذاشته است و تعدادی از شرکت‌ها از جمله FTX، Three Arrows Capital (3AC)، Voyager Digital، Celsius Network و Blockfi مجبور به اعلام ورشکستگی شدند. .

از آغاز سال جاری، عوامل کلان اقتصادی و ژئوپلیتیکی بر بازارهای مالی تاثیر گذاشته است. جسی پاول، مدیرعامل Kraken در ماه گذشته توضیح داد که این منجر به کاهش قابل توجه حجم معاملات و ثبت نام مشتری کمتر شد. متأسفانه، تأثیرات منفی بر بازارهای مالی ادامه یافته است و ما گزینه‌های ارجح را برای تطبیق هزینه‌ها با تقاضا به پایان رسانده‌ایم.» کراکن در ماه نوامبر اعلام کرد که نیروی کار جهانی خود را 30 درصد یا تقریباً 1100 نفر کاهش می دهد تا “به منظور انطباق با شرایط فعلی بازار”.

نظر شما در مورد خروج کراکن از بازار ارزهای دیجیتال ژاپن چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.