کراس اور بزرگ مارول در صحنه بعد از تیتراژ فیلم Venom 2

[ad_1] در اینجا اولین و مهم‌ترین سوالی که برای کاربران پیش می‌آید این است که ونوم چگونه به جهان دیگری رفته و اصلا چه کسی مسئولیت این کار را دارد؟ شاید اولین ایده‌ای که به ذهن شما برسد این باشد که داکتر استرنج در واقع این کار را انجام داده و قاعدتا همه چیز تقصیر

کد خبر : 111592
تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷
کراس اور بزرگ مارول در صحنه بعد از تیتراژ فیلم Venom 2

[ad_1]

در اینجا اولین و مهم‌ترین سوالی که برای کاربران پیش می‌آید این است که ونوم چگونه به جهان دیگری رفته و اصلا چه کسی مسئولیت این کار را دارد؟ شاید اولین ایده‌ای که به ذهن شما برسد این باشد که داکتر استرنج در واقع این کار را انجام داده و قاعدتا همه چیز تقصیر او و خود پیتر است که وارد مولتی‌ورس شده‌اند. با این حال اگر به توضیحات فوق دقت کنید، این جا به جایی در جهان موازی درست بعد از صحنه لو رفتن نام پیتر پارکر انجام شده است و این یعنی عامل دیگری احتمال دارد که این سفر مولتی‌ورسی را برای ونوم ترتیب داده باشد.

با این وجود، شاید خبری که از تلویزیون پخش شده یک تکرار بوده و در واقع همان اقدام دکتر استرنج عامل اصلی این جا به جایی بوده باشد. همچنین ما هنوز نمی‌دانیم که خط زمانی اصلی فیلم Spider-Man: No Way Home دقیقا به چه صورت است و شاید دقیقا همان زمانی که نام پیتر لو رفته، همان اول کار به سرغ استرنج رفته باشد تا صحنه آخر فیلم Venom 2 دقیقا با آن همزمان شده باشد. با این حال، می‌توان یک عامل دیگر را هم توضیحات ونوم درباره اتفاقات بین جهانی و اطلاعات غنی او بدانیم؛ به نحوی که شاید شخصیتی به نام Knull که خدای سیمبیوت‌ها خوانده می‌شود این کار را کرده باشد. او به درهای بین جهان‌های مختلف دسترسی دارد و می‌تواند به راحتی به هر جهانی که می‌خواهد سفر کند یا دیگران را به سفری مشابه بفرستد.

به هر حال هم‌اکنون می‌دانیم همانطور که اندی سرکیس (Andy Serkis) کارگردان فیلم Venom 2 گفته بود، ظاهرا دیگر کراس اور بین ونوم و مرد عنکبوتی دنیای سینمایی مارول تایید شده و در Spider-Man: No Way Home دلیل شناخت ونوم از پیتر را فهمیده و سپس می‌بینیم که چرا از او تنفر دارد. همچنین لازم به ذکر است که پیش‌تر رئیس استودیو Sony Pictures سنفورد پنیچ (Sanford Penitch) اظهار کرده بود که آن‌ها به همکاری با استودیو مارول ادامه می‌دهند و حتی برنامه‌هایی دارند که ممکن است طی یک رویداد ناگهانی، شاهد بهم پیوستن دو جهان سینمایی سونی و MCU باشیم؛ رویدادی که حال با Venom: Let There Be Carnage اتفاق افتاده است.

اما نظر شما درباره این صحنه و بهم پیوستن دو جهان سینمایی مارول و MCU چیست؟ آیا در فیلم Spider-Man: No Way Home می‌توانیم شاهد گسترش این ماجرا برای حضور شخصیت‌های دیگر سونی مانند موربیوس باشیم؟

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.