کد جدید آفریقای جنوبی می گوید تبلیغات دارایی های رمزنگاری باید شامل هشدار از دست دادن سرمایه باشد – اخبار آفریقا بیت کوین

ارائه دهندگان خدمات دارایی های رمزنگاری شده در آفریقای جنوبی که به دنبال جذب سرمایه گذار از طریق تبلیغات هستند، باید «به صراحت و واضح بیان کنند که سرمایه گذاری در دارایی های رمزنگاری ممکن است منجر به از دست رفتن سرمایه می شود.» اینفلوئنسرهایی که از طرف ارائه‌دهندگان خدمات دارایی‌های کریپتو کار می‌کنند، نباید

کد خبر : 311327
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
کد جدید آفریقای جنوبی می گوید تبلیغات دارایی های رمزنگاری باید شامل هشدار از دست دادن سرمایه باشد – اخبار آفریقا بیت کوین


ارائه دهندگان خدمات دارایی های رمزنگاری شده در آفریقای جنوبی که به دنبال جذب سرمایه گذار از طریق تبلیغات هستند، باید «به صراحت و واضح بیان کنند که سرمایه گذاری در دارایی های رمزنگاری ممکن است منجر به از دست رفتن سرمایه می شود.» اینفلوئنسرهایی که از طرف ارائه‌دهندگان خدمات دارایی‌های کریپتو کار می‌کنند، نباید «در مورد تجارت یا سرمایه‌گذاری در دارایی‌های کریپتو مشاوره ارائه دهند و ممکن است قول سود یا بازدهی ندهند».

کد جدید نتیجه تلاش مشترک بین ARB و موجودیت های رمزنگاری

طبق آخرین آیین نامه اجرایی که توسط هیئت تنظیم مقررات تبلیغات آفریقای جنوبی (ARB) منتشر شده است، تبلیغات مرتبط با رمزارز باید به وضوح به مردم هشدار دهند که سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال “ممکن است منجر به از دست دادن سرمایه شود.” علاوه بر این، آخرین کد ARB بیان می کند که عبارت کلی چنین تبلیغاتی نباید با این هشدار مغایرت داشته باشد.

دستورالعمل‌های جدید تبلیغات دارایی‌های کریپتو، که ظاهراً نتیجه تلاش‌های مشترک بین ARB و صرافی‌های ارزهای دیجیتال آفریقای جنوبی است، ظاهراً قصد دارد از هدف قرار دادن افراد کلاهبردار از طریق پلتفرم‌های رسانه‌ای تنظیم‌شده، جلوگیری کند. گیل شیمل، مدیر عامل ARB، در مورد گنجاندن دارایی های رمزنگاری شده در آخرین کد تبلیغاتی، گفته است:

این یک نمونه شگفت‌انگیز از صنعتی است که آسیب‌هایی را می‌بیند که می‌توان به نام خود وارد کرد و بدون اینکه مجبور به انجام این کار شود، در جهت خودتنظیمی مسائل قدم برمی‌دارد. [the] دولت. این یک پروژه هیجان انگیز بوده است و می دانیم که منجر به محافظت بهتر از مصرف کنندگان آسیب پذیر خواهد شد.

در همین حال، علاوه بر هشدار از دست دادن سرمایه، هیئت خود تنظیم می خواهد که تبلیغات از زبانی استفاده کند که به راحتی توسط مخاطب هدف قابل درک باشد. در رابطه با وعده‌های درآمدها یا سودهای آتی، کد جدید تصریح می‌کند که چنین تبلیغاتی باید «با دلایل کافی که با الزامات بند 4.1 بخش II مطابقت دارد» پشتیبانی شود.

به طور مشابه، تبلیغاتی که به عملکردهای گذشته اشاره می کنند نباید به گونه ای ارائه شوند که “تصویر مطلوبی از محصول یا خدمات تبلیغ شده” به جا بگذارند.

هنگامی که یک تأثیرگذار استخدام می شود یا برای جذب سرمایه گذاران بالقوه استفاده می شود، کد جدید بیان می کند که فرد مربوطه باید «فقط اطلاعات واقعی را به اشتراک بگذارد». علاوه بر این، اینفلوئنسرها و سفیران پروژه از ارائه “مشاوره در مورد تجارت یا سرمایه گذاری در دارایی های کریپتو” منع شده اند و ممکن است قول سود یا بازدهی ندهند.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Allen.G / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.