کتیبه های معمولی بیت کوین از 7 میلیون مارک فراتر رفت و حرکت غیرقابل توقف روند را تقویت کرد – اخبار بیت کوین

[ad_1] در 15 می 2023، تعداد کتیبه های Ordinal از مرز 7 میلیون فراتر رفت و از ساعت 9 صبح به وقت شرقی صبح روز سه شنبه، 7204882 کتیبه Ordinal به بلاک چین بیت کوین اضافه شد. ماینرها با تایید تراکنش های کتبی که تقریباً معادل 35.86 میلیون دلار کارمزد اضافه شده روی زنجیره است،

کد خبر : 359642
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۳۰
کتیبه های معمولی بیت کوین از 7 میلیون مارک فراتر رفت و حرکت غیرقابل توقف روند را تقویت کرد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

در 15 می 2023، تعداد کتیبه های Ordinal از مرز 7 میلیون فراتر رفت و از ساعت 9 صبح به وقت شرقی صبح روز سه شنبه، 7204882 کتیبه Ordinal به بلاک چین بیت کوین اضافه شد. ماینرها با تایید تراکنش های کتبی که تقریباً معادل 35.86 میلیون دلار کارمزد اضافه شده روی زنجیره است، 1324 بیت کوین کارمزد جمع آوری کرده اند.

دیوانگی کتیبه بیت کوین: بیش از 7 میلیون کتیبه ترتیبی و شمارش

حرکت غیرقابل توقف کتیبه های Ordinal بیت کوین همچنان به مخالفت با مخالفان ادامه می دهد و از چندین نقطه عطف عبور می کند. با بیش از 7 میلیون کتیبه که اکنون به طور محکم در بلاک چین جاسازی شده است، هرگونه شک و تردید نسبت به تقاضا در مورد این روند در حال از بین رفتن است. امروز، در 16 مه 2023، از زمان افتتاحیه در 16 دسامبر 2022، تعداد کتیبه ها به 7204882 رسیده است.

کتیبه های معمولی بیت کوین از 7 میلیون مارک فراتر رفت و حرکت غیرقابل توقف روند را تقویت کرد

دنیای کتیبه ها در 21 آوریل 2023 شتاب قابل توجهی را تجربه کرد، زمانی که تعداد آن تنها به 1.24 میلیون رسید. تنها در 25 روز از آن زمان، تعداد کتیبه های Ordinal بیش از 480٪ افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش شگفت انگیزی است. شایان ذکر است، 7 می 2023، با هجوم بی سابقه کتیبه ها، به عنوان اوج این جنون کتیبه ها ظاهر شد. در این روز بود که ممپول بیت کوین با بیش از 500000 تراکنش تایید نشده شلوغ شد که شاهدی بر تقاضا و فعالیت بسیار زیاد در سیستم است.

آمار فروش 30 روزه نشان می دهد که کتیبه های معمولی بیت کوین بازار NFT را تقویت کرده است

ماینرهای بیت کوین به خاطر نقشی که در پردازش تراکنش های کتیبه ای داشتند، با دریافت 1324 بیت کوین (BTC) به ارزش 35.86 میلیون دلار، پاداش قابل توجهی دریافت کردند. قابل ذکر است که اوج این کارمزدها در 7 می مصادف با روزی بود که کارمزد شبکه بیت کوین از یارانه بلوک 6.25 بیت کوین پیشی گرفت. جالب است که اکثر کتیبه‌های Ordinal به‌جای تصاویر JPEG، به شکل متن ساده هستند، با تعداد بسیار زیاد کتیبه‌های ۶,۴۰۲,۱۹۹ که قالب متن ساده را در بر می‌گیرند.

حوزه فروش مجموعه‌های NFT برای کتیبه‌های Ordinal سودآور بوده و در 30 روز گذشته 93 میلیون دلار فروش داشته است. بر اساس آمار 30 روزه cryptoslam.io، در نتیجه، بیت کوین صعود کرده و به دومین بلاک چین بزرگ از نظر فروش NFT در این ماه تبدیل شده است. قابل ذکر است، بازار فروش از مجموعه‌های محبوب Ordinal مانند Pixel Pepes، Sub100k، Bitcoin Frogs، Space Pepes، Bitcoin Punks و Sub10k ثبت کرده است. از میان شش NFT با بالاترین قیمت فروخته شده در این ماه، پنج NFT از زمینه های حاصلخیز فناوری نوشتن Ordinal بلاک چین بیت کوین بیرون آمده اند.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، بیت کوین NFT، بیت کوین Ordinals، بلاک چین، NFT های بیت کوین، ارز دیجیتال، تقاضا، کارمزد، بازار، استخراج کنندگان، فروش NFT، Onchain، کتیبه های معمولی، افزایش

نظر شما در مورد افزایش بیت کوین در نوشته های Ordinal و تاثیر آن بر بازار NFT چیست؟ دیدگاه ها و نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Dune Analytics

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.