کتاب «فاشیسم ابدی» نقد و بررسی می‌شود

کتاب‌ «فاشیسم ابدی» (مجموعه یادداشت‌های ماندنی و گفتگوهای خواندنی اومبرتو اکو) ترجمه غلامرضا امامی که از سوی خانه فرهنگ و هنر گویا منتشر شده است.این نشست، ساعت ۶ بعدازظهر چهارشنبه ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۱ با حضور احسان شریعتی، سعید محبی، غلامرضا امامی و علی دهباشی در محل کتابفروشی فرهنگان فرشته برگزار و به صورت مستقیم پخش

کد خبر : 258480
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۴:۳۴
کتاب «فاشیسم ابدی» نقد و بررسی می‌شود



کتاب‌ «فاشیسم ابدی» (مجموعه یادداشت‌های ماندنی و گفتگوهای خواندنی اومبرتو اکو) ترجمه غلامرضا امامی که از سوی خانه فرهنگ و هنر گویا منتشر شده است.
این نشست، ساعت ۶ بعدازظهر چهارشنبه ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۱ با حضور احسان شریعتی، سعید محبی، غلامرضا امامی و علی دهباشی در محل کتابفروشی فرهنگان فرشته برگزار و به صورت مستقیم پخش می‌شود.
اومبرتو اکو (۱۹۳۳م – ۲۰۱۶م)، نویسنده، استاد دانشگاه، فیلسوف و روزنامه‌نگار نامی ایتالیایی است. اورا غول قرن می‌نامند و سیاره‌ای در کهکشان به نام وی نامیده‌اند. کتاب‌های اکو به بیشتر زبان‌ها ترجمه شده و در میلیون‌ها نسخه منتشر شده است. نوشته نخست کتاب به ویژگی‌های فاشیسم و جوامع فاشیستی می‌پردازد.
غلامرضا امامی (۱۳۲۵، اراک) نویسنده، مترجم و سر ویراستار ایرانی، از ویراستاران و مدیران انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شمار می‌آید که تاکنون بیش از هفتاد کتاب از آثار نویسندگانی چون ایتالو کالوینو، اوریانا فالاچی، جانی روداری، لئو لیونی، کارلو کولودی، غسان کنفانی، عبدالرحمن شرقاوی، محمود درویش، اری دلوکا و زکریا تامر به ترجمه وی از زبان‌های ایتالیایی و عربی نشر یافته و با اخذ جوایز برجسته ملی و جهانی مورد استقبال خوانندگان ایرانی قرار گرفته است. همچنین بیش از ده کتاب به ترجمه وی به زبان ایتالیایی نشر یافته که از جمله آنها «انتولوژی شعر معاصر ایران» می‌باشد.
این نشست در ساعت ۶ بعدازظهر چهارشنبه ۳۰ام شهریورماه ۱۴۰۱ در خانه فرهنگان فرشته به نشانی: فرشته، خیابان فیضی (شرق به غرب)، بعد از چناران، پلاک ۵۰ برگزار شده و به صورت مستقیم از اینستاگرام بخارا پخش می‌شود.

۵۵۶۵



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.