کتابی که حاصل ۴۰ سال زحمت است

[ad_1] این کتاب جدید با عنوان «خاطراتی از خود سابق من: زندگی در نوشتن» شامل چهار دهه از نوشته‌های «هیلاری منتل» درباره طیف وسیعی از موضوعات از مبارزات سلامتی او به عنوان یک زن جوان و دوران زندگی‌اش در عربستان سعودی گرفته تا موضوعاتی که دستمایه خلق رمان‌هایش شد، می‌شود. این مجموعه، که به گفته

کد خبر : 399890
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸
کتابی که حاصل ۴۰ سال زحمت است

[ad_1]

این کتاب جدید با عنوان «خاطراتی از خود سابق من: زندگی در نوشتن» شامل چهار دهه از نوشته‌های «هیلاری منتل» درباره طیف وسیعی از موضوعات از مبارزات سلامتی او به عنوان یک زن جوان و دوران زندگی‌اش در عربستان سعودی گرفته تا موضوعاتی که دستمایه خلق رمان‌هایش شد، می‌شود.

این مجموعه، که به گفته ناشر آن «جان موری»، «آخرین کتاب» از «هیلاری منتل» است طبق برنامه در تاریخ ۱۹ اکتبر منتشر خواهد شد.

«هیلاری منتل» در دوران فعالیت خود در مجموع ۱۷ کتاب نوشت و بیشتر به خاطر سه‌گانه «تالار گرگ»، «اجساد را بالا بیاورید» و «آینه و نور» که درباره زندگی «‌توماس کرامول»‌ صدر اعظم هنری هشتم بود معروف بود. دو عنوان اول این سه‌گانه برنده جایزه بوکر شدند تا او نخستین زن برنده دو جایزه بوکر نام بگیرد. این مجموعه بیش از پنج میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته و به ۴۱ زبان ترجمه شده است.

از دیگر آثار این نویسنده مشهور می‌توان به «مکانی با امنیت بیشتر»، «تسلیم روح» و «ترور مارگارت تاچر» اشاره کرد. او همچنین برای نشریات مختلف از جمله گاردین، نیویورک ریویو آو بوکز و لندن ریویو آو بوکز می‌نوشت.

«هیلاری منتل» در ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۲ پس از سکته مغزی در سن ۷۰ سالگی درگذشت. او هنگام مرگ مشغول کار بر روی رمان ترکیبی از آثار «جین آستن» بود.

«نیکلاس پیرسون» مدیر انتشارات «جان موری» گفت: «این مجموعه جدید کاملا سرگرم‌کننده و روشنگر است و با این کتاب الگویی کامل از زندگی او و علایق فراوانش در نثر ظاهر می‌شود که بی‌اندازه چشمگیر است».

«هیلاری منتل» از سال ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۱ منتقد سینما در نشریه اسپکتیتور بود و کتاب جدید گزیده‌ای از نقدهای او را نیز دربرمی‌گیرد. از دیگر موضوعات این مجموعه می‌توان به پدر منتل، ناسیونالیسم و احساس تعلق منتل، میراث پرنسس دایانا و جین آستین اشاره کرد.

۲۴۵۲۴۵

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.