کتابخانه نود LDK جدید گره های لایتنینگ خودسرپرست را برای برنامه های موبایل ساده می کند

[ad_1] LDK Node، یک کتابخانه گره لایتنینگ جدید، معرفی شده است که به توسعه دهندگان راه حلی ساده و آماده برای راه اندازی یک گره لایتنینگ خودسرانه ارائه می دهد. LDK Node که با استفاده از LDK و BDK ساخته شده است، یک رابط ساده و یک کیف پول زنجیره ای یکپارچه را ارائه می

کد خبر : 364934
تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۲۶
کتابخانه نود LDK جدید گره های لایتنینگ خودسرپرست را برای برنامه های موبایل ساده می کند

[ad_1]


LDK Node، یک کتابخانه گره لایتنینگ جدید، معرفی شده است که به توسعه دهندگان راه حلی ساده و آماده برای راه اندازی یک گره لایتنینگ خودسرانه ارائه می دهد. LDK Node که با استفاده از LDK و BDK ساخته شده است، یک رابط ساده و یک کیف پول زنجیره ای یکپارچه را ارائه می دهد و به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که به سرعت و به راحتی یک گره لایتنینگ را در عرض یک روز ایجاد کنند.

برخلاف نسخه قبلی خود LDK که گزینه های سفارشی سازی گسترده ای را ارائه می دهد اما نیاز به درک عمیق تری از اصول پروتکل دارد، LDK Node بر سادگی و سهولت استفاده تمرکز دارد. با سطح API کاهش یافته شامل حدود 30 تماس API، LDK Node ادغام گره های لایتنینگ خودسرانه را در موارد استفاده مختلف ساده می کند در حالی که پیچیدگی های پروتکل را پنهان می کند.

انتشار اولیه LDK Node شامل چندین انتخاب و ماژول طراحی است. کیف پول BDK یکپارچه داده‌های زنجیره‌ای را مدیریت می‌کند و داده‌های زنجیره‌ای را می‌توان از سرور Esplora با پشتیبانی از Electrum و بیت‌کوین RPC که برای آینده برنامه‌ریزی شده است، تهیه کرد. داده های شایعات را می توان از طریق شبکه همتا به همتای لایتنینگ یا پروتکل Rapid Gossip Sync (RGS) به دست آورد. LDK Node همچنین ابزاری برای منبع آنتروپی برای لایتنینگ و کیف پول‌های زنجیره‌ای و همچنین تولید و تداوم بایت‌های آنتروپی روی دیسک را ارائه می‌دهد.

LDK Node به طور خاص برای تسهیل ادغام گره های لایتنینگ خودسرپرست در برنامه های تلفن همراه طراحی شده است. ویژگی‌های آن برای استقرار تلفن همراه با گزینه‌های یکپارچه‌سازی در دسترس برای Swift، Kotlin، Python و Flutter طراحی شده‌اند. هدف LDK Node با ارائه پیوندهای زبانی و سازگاری با محیط های تلفن همراه، ساده سازی فرآیند استقرار گره های لایتنینگ خودسرپرست در دستگاه های کاربر نهایی است.

با نگاهی به آینده، تیم توسعه دهنده پشت LDK Node قبلاً کار روی نسخه بعدی را آغاز کرده است که پشتیبانی از منبع داده های زنجیره ای از Electrum یا بیت کوین RPC و تداوم را برای یک سرویس ذخیره سازی نسخه (VSS) معرفی می کند. ادغام با مشخصات پروتکل سرور زبان (LSP) نیز در حال انجام است. این تیم فعالانه در حال بررسی اضافه کردن ماژول های درجه سرور در آینده است.

برای توسعه دهندگان علاقه مند به کاوش LDK Node، مخزن GitHub، اسناد API و Rust Crate منابع بیشتری را ارائه می دهند. علاوه بر این، ویترینی به نام کیف پول دوشنبه وجود دارد، یک کیف پول نمونه ساخته شده با اتصالات LDK Node Swift، که قابلیت های کتابخانه را در برنامه های کاربردی دنیای واقعی نشان می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.