کایل دیویس، بنیانگذار 3AC، علیرغم تحویل توییتر، به احضاریه انحلال دهندگان پاسخ نداد – اخبار بیت کوین

[ad_1] طبق پرونده‌های اخیر دادگاه، کایل دیویس، یکی از بنیان‌گذاران صندوق تامینی منحل‌شده ارزهای دیجیتال Three Arrows Capital (3AC)، ظاهراً علیرغم ارسال آن از طریق توییتر، به احضاریه مدیران تصفیه فعلی شرکت پاسخ نداده است. نمایندگان شرکت مشاوره Teneo اظهار می کنند که دیویس به نادیده گرفتن تعهدات خود به Three Arrows ادامه می دهد.

کد خبر : 317485
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
کایل دیویس، بنیانگذار 3AC، علیرغم تحویل توییتر، به احضاریه انحلال دهندگان پاسخ نداد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

طبق پرونده‌های اخیر دادگاه، کایل دیویس، یکی از بنیان‌گذاران صندوق تامینی منحل‌شده ارزهای دیجیتال Three Arrows Capital (3AC)، ظاهراً علیرغم ارسال آن از طریق توییتر، به احضاریه مدیران تصفیه فعلی شرکت پاسخ نداده است. نمایندگان شرکت مشاوره Teneo اظهار می کنند که دیویس به نادیده گرفتن تعهدات خود به Three Arrows ادامه می دهد.

3AC Liquidators ناامید از عدم پاسخ از بنیانگذاران

یک پرونده اخیر که به دادگاه ورشکستگی نیویورک ارسال شده است، بیان می کند که کایل دیویس، یکی از بنیانگذاران 3AC، درخواست های تیم انحلال 3AC را مسدود یا نادیده می گیرد. علاوه بر این، به گفته نمایندگان شرکت مشاوره Teneo، دیویس متهم است که “بی شرمانه” از سرمایه گذاران برای یک پروژه جدید ارز دیجیتال دعوت می کند. در 5 ژانویه 2023، حساب توییتر “3acliquidation” احضاریه هایی را به بنیانگذاران 3AC از طریق توییتر

وکلا و دو نماینده Teneo در پرونده دادگاهی که سه شنبه شب منتشر شد توضیح دادند که مدیران تصفیه هنوز پاسخی از دیویس دریافت نکرده اند. در حالی که وکلا خاطرنشان می کنند که بنیانگذاران 3AC به دنبال شروع یک پروژه رمزنگاری جدید هستند، انحلال دهندگان همچنین اشاره می کنند که Davies در رسانه های اجتماعی فعال بوده است. او حتی تلاشی برای ابراز اعتراض یا نگرانی در مورد موضوعات احضاریه با مشاور امضاکننده زیر نداشته است. این موضوع مربوط به انطباق نسبی نیست، اما به هیچ وجه انطباق ندارد.» جزئیات پرونده.

مدیران تصفیه اضافه می کنند:

او بدون تردید از احضاریه … که در 41 پاسخ و 64 بازتوییت تگ شده است … آگاه است و یک بار دیگر تصمیم گرفته است که وظایف خود را نسبت به Three Arrows نادیده بگیرد. در تمام این مدت، آقای دیویس همچنان به پست‌های خود در حساب توییتر خود ادامه می‌دهد و آشکارا دستورات دادگاه را نادیده می‌گیرد و از توجه رسانه‌ها برخوردار می‌شود، در حالی که او همچنان به خنثی کردن تلاش‌های نمایندگان خارجی برای دسترسی به اسناد و اطلاعات ادامه می‌دهد.

مدیران تصفیه از زمان شروع روند ورشکستگی از تلاش های خود برای دستیابی به بنیانگذاران 3AC، سو ژو و دیویس ابراز ناامیدی کرده اند. در آن زمان، زو اظهار داشت که این زوج «از روز اول» با همه مقامات مربوطه در ارتباط بوده‌اند. با این حال، شکایت‌های انحلال‌دهنده‌های 3AC اندکی پس از تشکیل صندوق پوشش ریسک ارزهای دیجیتال منحل‌شده برای حمایت از ورشکستگی، با استفاده از فرآیند فصل 15 برای محافظت از دارایی‌های شرکت در ایالات متحده ظاهر شد.

بر اساس گزارش ها و مصاحبه ای با دیویس در نوامبر 2022، گمان می رود دیویس در بالی باشد. در طول مصاحبه، بکی کوئیک از CNBC پرسید اگر دیویس “در بالی بود زیرا اندونزی یکی از هفت کشوری است که شما را به ایالات متحده مسترد نمی کند.” گمان می‌رود مکان ژو سنگاپور یا امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) باشد، اما مکان دقیق یکی از بنیانگذاران 3AC تا زمان نگارش نامشخص است.

برچسب ها در این داستان

2023، بنیانگذاران 3AC، 3AC، شرکت مشاوره، دارایی، بالی، دادگاه ورشکستگی، بکی کوئیک، فرآیند فصل 15، cnbc، بنیانگذار، ارتباطات، شکایات، تشکیل پرونده در دادگاه، صندوق تامینی ارزهای دیجیتال، منحل شده، وظایف، استرداد، اندونزی، مصاحبه ، 5 ژانویه، کایل دیویس، تیم انحلال، انحلال دهندگان، توجه رسانه ها، سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال جدید، نیویورک، نوامبر 2022، مقامات مربوطه، نمایندگان، پاسخ، بی شرمانه، سنگاپور، درخواست سرمایه گذاران، احضاریه ها، Teneo، Three Arrows، Three Arrows Capital، سه شنبه عصر، توییتر، امارات متحده عربی، مکان نامشخص، ایالات متحده

نظر شما درباره اتهامات علیه کایل دیویس و نبرد حقوقی جاری برای Three Arrows Capital چیست؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.