کاوش در پنج شهر برتر ایالات متحده برای علاقه مندان به بیت کوین

[ad_1] با رشد پذیرش بیت کوین، برخی از شهرها این فناوری را به عنوان مراکزی برای کسب و کارها، رویدادها و سبک زندگی متناسب با بیت کوین ها پذیرفته اند. این یک سرمقاله نظری توسط جنا هال، متخصص بازاریابی محتوا با کارگزاری املاک و مستغلات مسکونی Redfin است. بیت کوین از زمان ایجاد خود در

کد خبر : 330256
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
کاوش در پنج شهر برتر ایالات متحده برای علاقه مندان به بیت کوین

[ad_1]

با رشد پذیرش بیت کوین، برخی از شهرها این فناوری را به عنوان مراکزی برای کسب و کارها، رویدادها و سبک زندگی متناسب با بیت کوین ها پذیرفته اند.

این یک سرمقاله نظری توسط جنا هال، متخصص بازاریابی محتوا با کارگزاری املاک و مستغلات مسکونی Redfin است.

بیت کوین از زمان ایجاد خود در سال 2009، جهان را در طوفان فرو برد. در واقع، حدود 46 میلیون آمریکایی صاحب بیت کوین هستند. و همانطور که محبوبیت آن همچنان در حال رشد است، میل به استفاده از آن در زندگی روزمره برای کسانی که آن را اتخاذ می کنند افزایش می یابد.

در نتیجه، چندین شهر در ایالات متحده به عنوان کانونی برای علاقه مندان، کارآفرینان و سرمایه گذاران بیت کوین ظاهر شده اند. نگاهی به پنج شهر پیشرو در پذیرش و نوآوری بیت کوین بیندازید، و چه چیزی آنها را به مقصدهای جذابی برای بیت کوین بازها تبدیل می کند.

سیاتل، واشنگتن

ایالت واشنگتن سابقه طولانی در زمینه بیت کوین و فناوری بلاک چین دارد. در سال 2018، وناتچی، شهر کوچکی در سه ساعت شرق سیاتل، به مرکز استخراج بیت کوین در ایالات متحده تبدیل شد. از آن زمان، شهرهای واشنگتن مانند سیاتل شاهد افزایش چشمگیر افراد و مشاغل علاقه مند به استفاده از ارزهای دیجیتال بوده اند.

ساکنان سیاتل می توانند دارایی های دیجیتال خود را در هر یک از 202 دستگاه خودپرداز بیت کوین در شهر خریداری و بفروشند. در مورد خرید و فروش صحبت می کنیم، ایالت واشنگتن بر خرید بیت کوین مالیات نمی بندد – یک مزیت منحصر به فرد برای علاقه مندان به بیت کوین که در این ایالت زندگی می کنند.

لس آنجلس، کالیفرنیا

لس آنجلس به عنوان مرکز اصلی فناوری و نوآوری، تعداد فزاینده ای از مشاغل و افراد دارد که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را آزمایش می کنند. برخی از افراد حتی توانسته اند با استفاده از بیت کوین، اجاره آپارتمان های خود در لس آنجلس را با موفقیت پرداخت کنند.

این شهر واقعاً استفاده از فناوری بلاک چین را پذیرفته است، با بسیاری از بوتیک ها، رستوران ها، فروشگاه های اسباب بازی، گل فروشی ها و سایر مشاغل که بیت کوین را به عنوان پرداخت می پذیرند. در سال 2021، مرکز نمادین استیپلز به عرصه Crypto.com تغییر نام داد و رابطه بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با شهر لس آنجلس را تقویت کرد.

میامی، فلوریدا

فرانسیس سوارز، شهردار میامی، به صراحت گفته است که طرفدار ارزهای دیجیتال است و می‌خواهد میامی را به «پایتخت ارزهای دیجیتال» تبدیل کند. در واقع، در سال 2021، شهردار سوارز اولین سیاستمدار آمریکایی شد که به طور رسمی حقوق شهری خود را به بیت کوین دریافت کرد و در مصاحبه اخیرش گفت که هنوز از این راه حقوق می گیرد.

هر ساله، شهر میامی میزبان رویدادها و کنفرانس های متعددی برای علاقه مندان به بلاک چین است، از جمله کنفرانس آینده بیت کوین 2023، بزرگترین کنفرانس بیت کوین در جهان. همچنین فرصت کافی برای استفاده از بیت کوین در زندگی روزمره در آنجا وجود دارد، با داشتن حدود 886 دستگاه خودپرداز بیت کوین و مغازه ها، مشاغل و رستوران های متعددی که بیت کوین را می پذیرند.

شهر نیویورک، نیویورک

شهر نیویورک با برجستگی خود در هر دو دنیای مالی و فناوری، مقصد اصلی برای کاربران بیت کوین و شرکت های بلاک چین است. موقعیت شهر به عنوان مرکز ارزهای رمزنگاری شده در سال 2015 زمانی که وزارت خدمات مالی ایالت نیویورک چارچوبی برای صدور مجوز برای کسب و کارهای ارز مجازی معرفی کرد، تثبیت شد، اگرچه بسیاری از طرفداران بیت کوین این را مخالف نوآوری می دانستند.

با این حال، افرادی که در نیویورک زندگی می کنند به بیش از 179 دستگاه خودپرداز بیت کوین دسترسی دارند و Consensus، یکی از بزرگترین رویدادهای ارزهای دیجیتال در جهان، در سال 2015 در این شهر راه اندازی شد. شهردار شهر، اریک آدامز، گفته است که مایل است نیویورک را ببیند. تبدیل به یک “مرکز بیت کوین” شد و پوشش را از میامی گرفت.

سانفرانسیسکو، کالیفرنیا

با توجه به اینکه سانفرانسیسکو یکی از بزرگ‌ترین پایتخت‌های فناوری جهان است، احتمالاً جای تعجب نیست که یکی از شهرهای برتر برای زندگی برای کاربران بیت‌کوین نیز باشد. این شهر محل بسیاری از صرافی های معروف ارزهای دیجیتال است که خرید و فروش بیت کوین را ممکن می کنند، از جمله Binance.US و Coinbase.

مناطق سانفرانسیسکو و سن خوزه دارای 474 دستگاه خودپرداز بیت کوین هستند و دارای طیف گسترده ای از مشاغل، رستوران ها، فروشگاه های خرده فروشی، کلوپ های شبانه، هتل ها و مدیران دارایی هستند که بیت کوین را می پذیرند. این شهر همچنین میزبان بسیاری از کنفرانس ها و رویدادهای بلاک چین است، از جمله هفته بلاک چین سالانه سانفرانسیسکو، که در آن شرکت های بلاک چین و علاقه مندان از سراسر جهان گرد هم می آیند تا در مورد آینده ارزهای دیجیتال بحث کنند.

دنیای بیت کوین دائما در حال تغییر و تحول است و شهرها نیز از آن استقبال می کنند. از نیویورک گرفته تا سانفرانسیسکو و فراتر از آن، هر یک از نقاط مهم بیت کوین این کشور چیزی منحصر به فرد برای ارائه دارد. چه به دنبال یک صحنه پررونق استارتاپ باشید و چه به دنبال جامعه ای حامی از علاقه مندان به بیت کوین باشید، این شهرها مطمئناً محیطی هیجان انگیز را برای هر کسی که به دنبال تعمیق مشارکت خود در دنیای بیت کوین است، فراهم می کند.

Redfin مشاوره حقوقی، مالیاتی یا مالی ارائه نمی دهد. این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است و جایگزینی برای مشاوره حرفه ای از یک وکیل دارای مجوز، متخصص مالیاتی یا مشاور مالی نیست.

این یک پست مهمان توسط جنا هال است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.