کاهش 50 درصدی هزینه مراقبت از کودکان برای خانواده ها در مناطق شمال غربی

[ad_1] 3 مارس 2022 یلونایف، مناطق شمال غربی استخدام و توسعه اجتماعی کانادا بسیاری از خانواده ها در سراسر کانادا به مراقبت از کودک با کیفیت بالا، مقرون به صرفه، انعطاف پذیر و فراگیر دسترسی ندارند. به همین دلیل است که دولت کانادا طرحی را ارائه کرده است تا به طور متوسط ​​روزانه 10 دلار

کد خبر : 173835
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱:۰۲
کاهش 50 درصدی هزینه مراقبت از کودکان برای خانواده ها در مناطق شمال غربی

[ad_1]

3 مارس 2022 یلونایف، مناطق شمال غربی استخدام و توسعه اجتماعی کانادا

بسیاری از خانواده ها در سراسر کانادا به مراقبت از کودک با کیفیت بالا، مقرون به صرفه، انعطاف پذیر و فراگیر دسترسی ندارند. به همین دلیل است که دولت کانادا طرحی را ارائه کرده است تا به طور متوسط ​​روزانه 10 دلار مراقبت از کودکان زیر شش سال را تا مارس 2026 به خانواده های کانادا ارائه دهد. این طرح زندگی را برای خانواده ها مقرون به صرفه تر می کند. مشاغل جدید ایجاد کنید، والدین – به ویژه زنان – را به نیروی کار بازگردانید، و طبقه متوسط ​​را رشد دهید، در حالی که به هر کودک یک شانس واقعی و منصفانه برای موفقیت بدهید.

امروز، کارینا گولد، وزیر خانواده‌ها، کودکان و توسعه اجتماعی، همراه با ارجمند RJ Simpson، وزیر آموزش، فرهنگ و اشتغال سرزمین‌های شمال غربی، اعلام کردند که هزینه‌های مراقبت از کودکان مجاز برای خانواده‌های سرزمین‌های شمال غربی با کودکان زیر شش سال. به طور متوسط ​​50٪ کاهش می یابد، به ماسبق تا 1 ژانویه 2022.

خانواده ها به طور متوسط ​​50 درصد برای هزینه های مجاز مراقبت از کودک که از ژانویه 2022 تا مارس 2022 پرداخت می شوند، بازپرداخت می کنند. آنها همچنین شاهد این کاهش هزینه ها خواهند بود. خانواده ها در سرزمین های شمال غربی می توانند تا پایان سال 2022 تا 4950 دلار برای هر فرزند پس انداز کنند.

اعلام امروز به این معنی است که دولت های کانادا و مناطق شمال غربی به هدف خود در کاهش 50 درصدی هزینه های مجاز مراقبت از کودکان به طور متوسط ​​یک سال زودتر از برنامه دست یافته اند. این گام مهمی به سوی هدف دستیابی به میانگین 10 دلار در روز از جیب خود برای خانواده‌هایی است که فرزندانشان تا مارس 2026 در آموزش‌های اولیه و مراقبت از کودکان مجاز در مناطق شمال غربی شرکت می‌کنند.

بیش از نیمی از استان‌ها و مناطق کانادا اجرای کاهش هزینه‌های مراقبت از کودک را اعلام کرده‌اند و در راستای تعهد تحت توافقنامه‌های آموزش زودهنگام و مراقبت از کودک در سراسر کانادا برای کاهش هزینه‌ها برای فضاهای دارای مجوز مراقبت از کودک به طور متوسط ​​تا پایان سال 50 درصد تلاش می‌کنند. 2022. دولت های کبک و یوکان قبلاً هزینه متوسط ​​10 دلار در روز یا کمتر را برای مراقبت از کودکان تنظیم کرده اند.

سیستم آموزش زودهنگام و مراقبت از کودکان در سراسر کانادا در سراسر کشور به واقعیت تبدیل می شود. دولت کانادا به همکاری با استان ها، مناطق و شرکای بومی ادامه خواهد داد تا زندگی را برای خانواده ها آسان تر و مقرون به صرفه تر کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.