کاهش 13.91 درصدی تعداد ATM Crypto از دسامبر 2022، بیش از 3600 دستگاه در ماه مارس آفلاین شدند – بیت کوین نیوز

[ad_1] بر اساس داده‌های وب‌سایت جمع‌آوری ماشین خودپرداز ارزهای دیجیتال (ATM) Coin ATM Radar، بیش از 3600 دستگاه خودپرداز رمزنگاری در ماه مارس آفلاین شدند. از پایان سال 2022، تعداد دستگاه های خودپرداز رمزنگاری در سه ماه گذشته 13.91 درصد کاهش یافته است. تعداد دستگاه های خودپرداز رمزنگاری در سال 2023 کاهش می یابد بر

کد خبر : 341544
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
کاهش 13.91 درصدی تعداد ATM Crypto از دسامبر 2022، بیش از 3600 دستگاه در ماه مارس آفلاین شدند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

بر اساس داده‌های وب‌سایت جمع‌آوری ماشین خودپرداز ارزهای دیجیتال (ATM) Coin ATM Radar، بیش از 3600 دستگاه خودپرداز رمزنگاری در ماه مارس آفلاین شدند. از پایان سال 2022، تعداد دستگاه های خودپرداز رمزنگاری در سه ماه گذشته 13.91 درصد کاهش یافته است.

تعداد دستگاه های خودپرداز رمزنگاری در سال 2023 کاهش می یابد

بر اساس داده‌های Coin ATM Radar، تعداد دستگاه‌های خودپرداز رمزنگاری در سراسر جهان از دسامبر 2022 به میزان 13.91 درصد کاهش یافته است. در آن زمان، 39179 دستگاه خودپرداز رمزنگاری در سراسر جهان نصب شد.

در ژانویه، 1587 دستگاه خودپرداز کریپتو آفلاین شدند و دومین باری بود که تعداد زیادی دستگاه از زمان از دست دادن 399 دستگاه خودپرداز کریپتو در سپتامبر 2022 آفلاین شدند. در فوریه 2023، کاهش دستگاه های خودپرداز رمزنگاری کمتر از ژانویه و کمتر از کاهش در سپتامبر

تعداد ATM Crypto 13.91٪ از دسامبر 2022 کاهش یافته است، بیش از 3600 نفر در ماه مارس آفلاین شدند.
داده های رادار ATM سکه در مورد تغییرات خالص در 1 آوریل 2023.

در ماه فوریه در مجموع 275 دستگاه خودپرداز ارزهای دیجیتال آفلاین شدند. بر اساس آمار Coin ATM Radar که حاکی از افت 3627 دستگاه خودپرداز رمزنگاری است، بیشترین کاهش در ماه مارس ثبت شد.

تعداد ATM Crypto 13.91٪ از دسامبر 2022 کاهش یافته است، بیش از 3600 نفر در ماه مارس آفلاین شدند.
داده های رادار خودپرداز سکه در مورد رشد نصب در 1 آوریل 2023.

ضرر در ماه مارس مصادف شد با هک اخیر جنرال بایت که در 17 و 18 مارس رخ داد که منجر به سرقت بیش از 1.5 میلیون دلار ارز دیجیتال شد. طبق آمار ۱ آوریل ۲۰۲۳، در حال حاضر ۳۳۷۲۸ دستگاه خودپرداز رمزنگاری در سراسر جهان نصب شده است.

تعداد ATM Crypto 13.91٪ از دسامبر 2022 کاهش یافته است، بیش از 3600 نفر در ماه مارس آفلاین شدند.
داده های رادار ATM سکه در مورد رشد تولید در 1 آوریل 2023.

دستگاه‌های جنرال بایت 28.5 درصد از کل ماشین‌ها را در سراسر جهان تشکیل می‌دهند و دستگاه‌های تولید شده توسط Bitaccess 20.2 درصد از سهم بازار را تشکیل می‌دهند. دستگاه‌های خودپرداز Genesis Coin 17 درصد از دستگاه‌های موجود در سراسر جهان را تشکیل می‌دهند، در حالی که دستگاه‌های Coincloud 12.7 درصد را تشکیل می‌دهند.

از روز شنبه، 1 آوریل 2023، ایالات متحده بالاترین تعداد دستگاه های خودپرداز رمزنگاری را در سراسر جهان دارد و پس از آن کانادا، استرالیا و اسپانیا قرار دارند. بیش از 28000 دستگاه خودپرداز کریپتو در ایالات متحده مستقر هستند، در حالی که کانادا میزبان بیش از 2600 دستگاه است.

با نگاهی به داده‌های مربوط به رشد تولید خودپرداز ارزهای دیجیتال، Bitaccess با کاهش روبرو شد، در حالی که رشد جنرال بایت در حال افزایش است. جنسیس کوین نیز با کاهش روبرو شد، اما بسیار کمتر از افت Bitaccess بین فوریه و مارس بود.

برچسب ها در این داستان

استرالیا، دستگاه خودپرداز خودکار، BitAccess، دستگاه های خودپرداز بیت کوین، بلاک چین، کانادا، رادار خودپرداز سکه، Coinatmradar.com، coincloud، Crypto ATM، صنعت خودپرداز رمزنگاری، دستگاه های خودپرداز رمزنگاری، ارز دیجیتال، تجمیع داده ها، کاهش، ارز دیجیتال، برداشت، جنرال بایتز سکه پیدایش، جهانی، رشد، هک، ضرر، تولید، سهم بازار، معیارها، آفلاین، امنیت، اسپانیا، آمار، آمار، سرقت، ایالات متحده، ارز مجازی

فکر می کنید آینده صنعت خودپرداز ارزهای دیجیتال چه خواهد بود؟ آیا شاهد بازگشت اعداد یا کاهش مداوم خواهیم بود؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Canadian-geography / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.