کاهش یورو به دلیل احتمال تحریم های بیشتر علیه روسیه توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته جینا لی Investing.com – با افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده به دلیل انتظارات مبنی بر اینکه ایالات متحده سیاست های پولی خود را بیشتر خواهد کرد، دلار هفته را با ثبات آغاز کرد. از سوی دیگر، ممنوعیت های احتمالی گاز روسیه، یورو را در پایین ترین حد خود در سال

کد خبر : 188299
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
کاهش یورو به دلیل احتمال تحریم های بیشتر علیه روسیه توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته جینا لی

Investing.com – با افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده به دلیل انتظارات مبنی بر اینکه ایالات متحده سیاست های پولی خود را بیشتر خواهد کرد، دلار هفته را با ثبات آغاز کرد. از سوی دیگر، ممنوعیت های احتمالی گاز روسیه، یورو را در پایین ترین حد خود در سال 2022 نگه داشت.

نرخی که ارزش دلار را در برابر سبدی از ارزهای دیگر دنبال می کند تا ساعت 11:41 عصر به وقت شرقی (3:41 به وقت گرینویچ) در 98.547 ثابت بود.

این جفت با 0.13 درصد افزایش به 122.66 رسید.

این جفت با 0.17 درصد افزایش به 0.7512 و جفت با 0.12 درصد افزایش به 0.6936 رسید.

این جفت ارز در 6.3632 ثابت بود و بازارهای چین برای تعطیلات بسته بودند. این جفت با 0.05 درصد افزایش به 1.3118 رسید.

نگرانی ها مبنی بر اینکه جنگ در اوکراین همچنان بر رشد اقتصادی تأثیر خواهد گذاشت، این نگرانی ها را تحت تأثیر قرار می دهد. آخرین بار 1.1047 دلار خریداری کرد، که فاصله چندانی با کمترین قیمت 1.0806 دلاری مارس در دو سال اخیر ندارد.

کریستین لامبرشت، وزیر دفاع آلمان، گفت که اتحادیه اروپا باید درباره پایان دادن به واردات گاز روسیه گفتگو کند و لوئیجی دی مایو، وزیر امور خارجه ایتالیا گفت که بحث در مورد این موضوع ممکن است ظرف چند ساعت آینده برگزار شود.

اوکراین نیروهای روسی را به انجام “قتل عام” در شهر روس متهم کرد که وزارت دفاع روسیه آن را رد کرده است.

تحلیلگران Commonwealth Bank of Australia در یادداشتی اعلام کردند: اخبار منفی در مورد جنگ یا افزایش بیشتر قیمت انرژی ممکن است باعث آزمایش 1.0800 دلار یورو/دلار شود.

آنها با اشاره به صورتجلسه بانک مرکزی از آخرین جلسه خود که قرار است روز چهارشنبه منتشر شود، افزودند: «با این حال، بهبود روحیه یا کاهش ارزش دلار به دنبال دقایق فدرال رزرو آمریکا می تواند مقاومت صعودی را در حدود 1.1150 دلار افزایش دهد.

گزارش مشاغل ایالات متحده در روز جمعه قوی تر از حد انتظار بود، با افزایش 431000 نفری و نرخ بیکاری 3.6٪ در ماه مارس. داده های بیشتر همچنین نشان داد که برای ماه مارس 57.1 بود، در حالی که 58.8 بود. این داده ها کافی بود تا شرط بندی ها مبنی بر اینکه فدرال رزرو ایالات متحده به تشدید سیاست های پولی خود ادامه می دهد را تحریک کند.

قراردادهای آتی صندوق های فدرال رزرو تقریباً چهار در پنج شانس افزایش 50 واحدی در ماه می را قیمت گذاری کرده اند و بازدهی دو ساله به بالاترین سطح سه ساله 2.4930 درصد رسیده است.

ین در طول هفته گذشته پس از سقوط خود در ماه مارس ثابت ماند. با این حال، انتظارات از نرخ بهره بالاتر ایالات متحده در برابر بازدهی ثابت ژاپن باعث شد که ین به زیر 122 در هر دلار بازگردد.

جین فولی، استراتژیست ارشد Rabobank به رویترز گفت، با این حال، “ین از جنگل خارج نشده است.”

یک دوره طولانی دیگر از فشار شدید فروش بر ین می تواند بانک ژاپن را تحت فشار قرار دهد تا در سیاست خود تجدید نظر کند.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.