کاهش قیمت بیت کوین باعث انحلال طولانی مدت بیش از 200 میلیون دلار در صرافی های مشتقات رمزنگاری شده است – اخبار بیت کوین

[ad_1] در 24 فوریه 2023، قیمت بیت کوین بالاتر از آستانه 23000 دلار باقی ماند و سپس به 23829 دلار به ازای هر واحد در 1 مارس رسید. در 2 مارس ساعت 8 بعد از ظهر به وقت شرقی، قیمت بیت کوین کاهش یافت و به زیر مرز 23000 دلار رسید. این کاهش منجر به

کد خبر : 328502
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
کاهش قیمت بیت کوین باعث انحلال طولانی مدت بیش از 200 میلیون دلار در صرافی های مشتقات رمزنگاری شده است – اخبار بیت کوین

[ad_1]

در 24 فوریه 2023، قیمت بیت کوین بالاتر از آستانه 23000 دلار باقی ماند و سپس به 23829 دلار به ازای هر واحد در 1 مارس رسید. در 2 مارس ساعت 8 بعد از ظهر به وقت شرقی، قیمت بیت کوین کاهش یافت و به زیر مرز 23000 دلار رسید. این کاهش منجر به انحلال قابل توجهی به ارزش 237.97 میلیون دلار در انواع مبادلات مشتقات ارز دیجیتال شد. از این مجموع، 206 میلیون دلار انحلال تنها در 2 مارس رخ داده است.

رکورد 237 میلیون دلاری مشتقات بیت کوین در 24 ساعت نقدینگی شد

در 24 ساعت گذشته، 65 صرافی مشتقات ارزهای دیجیتال حجم معاملات 171 میلیارد دلاری را به ثبت رساندند که نشان دهنده تغییر 21.85 درصدی نسبت به روز گذشته است. در ماه فوریه، حجم معاملات و علاقه باز برای معاملات آتی بیت کوین افزایش یافت و در مجموع به 791 میلیارد دلار رسید که بایننس 468 میلیارد دلار از این مبلغ را به خود اختصاص داد.

در 21 فوریه 2023، کل علاقه باز در معاملات آتی بیت کوین به 9.73 میلیارد دلار رسید، اما از آن زمان تا 2 مارس به 9.06 میلیارد دلار کاهش یافته است. قیمت BTC برای تقریباً هفت روز منتهی به 2 مارس بالاتر از آستانه 23000 دلار باقی مانده بود.

با این حال، در روز پنجشنبه، قیمت هر سکه به 22259 دلار کاهش یافت. قبل از این افت، موقعیت‌های خرید زیادی وجود داشت و طبق آمار Coinglass، 78116 معامله‌گر با کاهش قیمت در ساعت 8 بعد از ظهر به وقت شرقی منحل شدند. مجموع انحلال ها از زمان تغییر قیمت به 237.97 میلیون دلار می رسد که بزرگترین انحلال در Okx رخ می دهد.

تنها در 2 مارس، 206 میلیون دلار انحلال صورت گرفت که 90 درصد از موقعیت ها طولانی بود. به گفته Coinglass، یک سوآپ BTC/USD در Okx تقریباً 4.16 میلیون دلار ارزش داشت. Binance، Bybit و Okx بیشترین نقدینگی را در 24 ساعت گذشته تجربه کردند و پس از آن Huobi، Coinex و Deribit قرار گرفتند.

در 2 مارس، 9.2 میلیون دلار در موقعیت های فروش در برابر افزایش ارزش بیت کوین شرط بندی شد. انحلال‌ها در 2 مارس تقریباً به اندازه تعداد انحلال‌های طولانی بود که در 8 فوریه رخ داد، زمانی که 254 میلیون دلار در موقعیت‌های خرید از بین رفت. انحلال‌های 2 مارس بیشتر با انحلال‌های 17 ژانویه مطابقت داشت که شاهد انحلال 190 میلیون دلار در موقعیت‌های خرید بود.

برچسب ها در این داستان

تجزیه و تحلیل، بایننس، بیت کوین، بلاک چین، بای بیت، کوینکس، کوین گلاس، ارز دیجیتال، مشتقات، دارایی های دیجیتال، مبادلات، امور مالی، آتی، سود باز آتی، حجم معاملات آتی، Huobi، سرمایه گذاری، سرمایه گذاران، نقدینگی، موقعیت های طولانی، بازار، Okx , بهره باز، گزینه ها، معاملات آتی دائمی، مبادلات دائمی، قیمت، REKT، موقعیت های کوتاه، آمار، معامله گران، معاملات، حجم معاملات، ارزش، نوسانات، پاک کردن خروجی ها

فکر می کنید چه چیزی باعث کاهش اخیر قیمت بیت کوین شد و فکر می کنید چه تاثیری بر آینده بازار ارزهای دیجیتال خواهد داشت؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.